Äitiyshousuista&hameista

LastChange2025

Silmät suurina ihmettelijä
Onko täällä toisella tai enemmän kierroksella olijoilla suosituksia hyvistä ja siisteistä äitiyshousuista/hameista? Vaikka itsellä vasta RV9+5, niin alkaa olemaan iltaturvotus sellaista et housuostoksille kohta on mentävä. Mielellään vinkkejä ihan liikkeistä ostettavista (pk-seutu), koska ei mitään hajua omasta koosta joten pakko päästä paikanpäälle testaa 😅

Prismasta saa äitiysvaatteita, josita itselle ostanut housut. Bebes kauppa Kampissa mitä tulee ensimmäisenä mieleen. Heillä vähän kalliimpia vaatteita, mutta mm. Hyviä liivejä myynnissä.

Itsellä on Seraphinesta (pitäisi bebesiltä löytyä myös) ostettuja farkkuja raskaus ja imetysvaatteita joita käytin raskaana ja taaperoa imettäessä.

Itse totesin edellisellä kerralla että H&M valikoimasta löytyy oikein hyviä, siistejä ja edullisia farkkuja ja muita raskausvaatteita. Viime kesänä laitoin kaikki menemään kun ajattelin että ei tässä enää raskauksia ole tulossa ja niinpä jouduin nyt hankkimaan vaatteet uusiksi koska maha ollut ihan kipeä kun tavallisia vaatteita koittanut käyttää. Päädyin tilaamaan vintedistä käytettynä kolmet shortsit, kahdet pitkät housut, mekon ja hameen, maksoivat huimat 16€ eikä ole tarvinnut kärsiä puristavista vaatteista enää. 😅

H&M:n housuissa ei riitä mulle pohkeissa tila. Tarttisin jotku todella joustavaa matskua olevat farkut töihin. Et vinkkejä otetaan vastaan. Muutenkin housuista (ei legginksit) olisin kiinnostunut. Meillä trikoot ei ole sallittuja.

H&M:n housuissa ei riitä mulle pohkeissa tila. Tarttisin jotku todella joustavaa matskua olevat farkut töihin. Et vinkkejä otetaan vastaan. Muutenkin housuista (ei legginksit) olisin kiinnostunut. Meillä trikoot ei ole sallittuja.

Tuli tässä mieleen, että mahtaiskohan löytyä halaralta. Niillä on tosi joustavia "farkkuja", sekä ihan raskaushousuja. Itsellä muutamat housut heiltä, kun kaikki mikä ottaa vastaan niin ahdistaa

Nyt olis hirveästi raskausvaatteita hyvissä aleissa, mutta kun ei uskalla vielä alkaa mitään tilailee.

Täälläpäin ei myydä äitiysvaatteita missään, ja en tykkää tilata netistä. Onneksi kavereilta oon saanut housuja. Pitkiksetkin sain. Paitoja nyt helpommin löytyy sopivia myös tavallisista vaatekaupoista. Äitiystakkejakin oon saanut lahjaksi 🙂

Takaisin