Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Jos kaikki menee hyvin, niin rahana otetaan. Tuo 2021 pakkaus ei oikein ole omaan mieleen, paitsi makuupussi oli ihana :)
 
Kyllä uskoisin että tulee valittua pakkaus. Ei oo hirveesti jääny vaatteita säästöön iltatähdelle. Ja onhan se ihana sitten hakea se pakkaus postista ja hypistellä sitä kaikkee ja haaveilla synnytyksestä :love017
 
Ottaisin ehdottomasti rahana, mutta en varmaan ole täällä Suomessa silloin. Onneksi sain kokea esikoisen raskaudessa sen äitiyspakkauksen saamisen riemun, vaikka loppujen lopuksi vähän petyin värimaailmaan..
 
Me ajateltiin ottaa äitiyspakkaus. Ensimmäinen raskaus ja innolla odotan sitä, kun pääsee äitiyspakkausta tutkiskelemaan. :joyful:
 
Tää on kyllä vaikea... Olen kahdelle aiemmalle ottanut pakkaukset sillä säästän ne heille aikuisuuteen. Tällä logiikalla pitää kolmannellekin ottaa. Mutta vaatetta siis riittää jo :joyful:
 
Pakkaus otetaan, ihan jo siitä riemusta, että pääsee hypistelemään niitä pieniä vauvanvaatteita :Heartred Harmi, kun ei ehdi saamaan vielä 2022 vuoden pakkausta, mutta taisi tämän vuodenkin olla ihan kiva. Oma äitini oli säästänyt mm. äitiyspakkausvaatteita 80-luvulta, ja oli kyllä nostalgista päästä niitä tutkimaan :grin
 
mä en vielä tiedä... Onko niin, että huhtikuussa saa vielä 2021 pakkauksen? Täytyykin käydä katsomassa mitä se sisältää.
 
Me varmaan otetaan pakkaus. Tuntuu, että siinä on aika paljon laadukasta tavaraa tuohon 170e rahaan nähden tai siis en ehkä itse löytäisi noin paljon hyviä vaatteita ja tavaroita tuolla rahalla vaan helpommin vahingossa "tuhlaisin" sen. :) Meillä ei myöskään ole ennestään lapsia niin ei ole vielä mitään vauvan vaatteita ja tarvikkeita. Kyllä varmasti täytyy kuitenkin ostaa vielä lisäksi aika paljon esim. bodyja kun vauva kuolailee ja puklailee rinnuksilleen ja pyykkiä tulee jatkuvasti? :D Siinä pääsee sitten valitsemaan itse mitä haluaa. Suurin osa 2021 pakkauksen kuoseista on mun mielestä ihan kivoja. Sitten voi lisäksi ostaa muutamat ylisöpöt vaatteet omaan mieleen ja meidän lähikirpparikin pursuaa vauvan vaatteita :D mutta onhan se kiva päästä tuota pakkausta sitten hypistelemään
 
Meillä ensimmäinen lapsi tulossa ja ei ole mitään tarvikkeita valmiiksi joten pakkaus otetaan.
 
Ajattelin ensin, että otan rahana, koska toinen lapsi kyseessä. Mutta taidan kuitenkin ottaa äitiyspakkauksen. Varsinkin jos tulee poika. Nyt vaan lähinnä jemmassa tyttömäisiä vaatteita. Ja näytti ihanilta nuo kuosit tuossa vuoden 2021 pakkauksessa.
 
Kyllä täytyy ottaa pakkaus kun ensimmäinen lapsi ja must muutenkin ihana juttu se. Blue Heart
 
Muokattu viimeksi:
Meille tupsahti äitiyspakkaus tuossa joulun välipäivien aikana. Päätin ottaa pakkauksen, vaikka kolmas lapsi kyseessä, kun oli niin ihania vaatteita vuoden 2021 pakkauksessa. Vuoden 2022 pakkaus ei näyttänyt musta ollenkaan niin kivalta.

Äkkiseltään kun laskeskelin äitiyspakkauksen arvoa, niin se ylittää kyllä moninkertaisesti 170 €, minkä saisi rahana, etenkin kun vaatteet ym. tuotteet on laadukkaita.

Oli kivaa penkoa laatikkoa koko perheen kanssa, isot sisarukset osallistuivat laatikon tutkimiseen myös innolla :).
 
Takaisin
Top