Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletteko jo tutustuneet vuoden 2021 äitiyspakkaukseen, jonka saisitte? Aiotteko ottaa avustuksen pakkauksena vai rahana?
 
Me varmaan otetaan tänä vuonna pakkauksena. Viime raskaudessa otin rahana ja sitä edeltävässä pakkauksena. Oon kaivannut niiden pikkuvaatteiden hypistelyä ja kun siinä tulee kuitenkin paljon tarpeellista esim pyyhe ja peitto(?). Lisäksi se laatikko ois kiva muisto.
 
Näin kolmannen ja viimeisen vauvan kunniaksi voisi vaikka ottaakin pakkauksen, vaikka edellisen lapsen jäljiltä on tosi paljon tavaraa säästössä. Ei olla kuitenkaan aiemmin otettu pakkausta joten voisi olla kiva juttu.
 
Ensimmäinen kun on meillä kyseessä niin otetaan kyllä ehdottomasti pakkaus :shy:
 
Rahana myös täällä. Mun äiti on ostellut esikoiselle . Tosi paljon kaikkea(mm. 3 identtistä vauvan peittoa), joten näin meille parempi.
 
Saadaankohan me tuo 2021 pakkaus vai jo se uus?
 
Saadaankohan me tuo 2021 pakkaus vai jo se uus?

Ystäväni, kun synnytti kesäkuussa 2017 niin hän sai edellisen vuoden paketin.
Mutta varmasti vaikuttaa se, että kuinka paljon on pieniä syntynyt ja koska edellis vuoden paketit on saatu jaettua loppuun. :)
Eikös nyt korona aikana ole uutisoitu, että vauvoja on syntynyt enemmän niin ehkä huhtikuussa voisi saada jo uuden. :)
 
Se 2021 pakkaus on kyllä kans ihana, että kelpaa sekin hyvin jos ei uutta saa :)
 
Voisi ehkä vikalle vauvalle pakkauksen ottaa isompien jäljiltä on paljon annettu jo pois kaikkea
 
Ekan kohdalla otettiin pakkaus ja oli tosi hyvä päätös. :) Nyt toisen kohdalla en ole varma mitä tehdä. Olisi ihana hypistellä niitä pakkauksen vaatteita, mutta sitten taas toisaalta me hukutaan tavataan eikä taideta tarvita mitään, kun kaikki on vielä säästössä ensimmäisen jäljiltä. Kävin kyllä jo katselemassa miltä toi vuoden 2021 pakkaus näyttää :angelic: oon aika varma, että se tulee olemaan se eikä uudempi pakkaus. Edellisellä kerralla mulla oli laskettu aika kesäkuussa 2020 ja silloinkin oli edellisen vuoden pakkaus.
 
Ekan kohdalla otettiin pakkaus ja oli tosi hyvä päätös. :) Nyt toisen kohdalla en ole varma mitä tehdä. Olisi ihana hypistellä niitä pakkauksen vaatteita, mutta sitten taas toisaalta me hukutaan tavataan eikä taideta tarvita mitään, kun kaikki on vielä säästössä ensimmäisen jäljiltä. Kävin kyllä jo katselemassa miltä toi vuoden 2021 pakkaus näyttää :angelic: oon aika varma, että se tulee olemaan se eikä uudempi pakkaus. Edellisellä kerralla mulla oli laskettu aika kesäkuussa 2020 ja silloinkin oli edellisen vuoden pakkaus.
Musta se 2021 pakkaus näytti ihanalta. Toki voi olla että sitten se 2022 näyttääki vielä kivemmalta. Kuitenkin tossa vanhassakin pakkauksessa ois paljon semmosia vaatteita mitkä mielellään pukis vauvalle. Neutraaleja sävyjä ja kivoja kuoseja.
 
Molemmille olen ottanut pakkauksen, varmaan ottaisin seuraavallekin.
 
Ottaisin kyllä pakkauksen, aiemmistakin otin ja nyt tosiaan oon hävittäny kaikki vauvasälät muutenkin... :rolleyes:
 
Kyllä me se pakkaus otetaan. Siinä on paljon hyviä juttuja ja esikoista odottavana kaikki apu on kotiin päin
 
Aion ottaa nyt rahana ja ostaa kirppareilta uupuvia juttuva. Esikoiselta oon säästänyt melkein kaiken niin ei hirveästi tarvitse mitään ostella.
 
Tää on kyllä vaikea. Toisaalta olisi kiva saada se laatikko ja "vuosikertavaatteet" mutta toisaalta voisi ehkä itse ostaa haluamansa jutut. Miehen kanssa emme ole tästä vielä keskustelleet: tuntuu niin epävarmalta vielä koko raskaus.
 
Takaisin
Top