Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai -raha?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

2025 pakkausta jaetaan parhaillaan, joten te olette saamassa sen. Ko pakkausta voi tutkia täällä. 😊

Esikoinen tulossa ja pakkaus kiinnostelis, mutta luultavasti otetaan rahana, koska realistisestihan sillä rahamäärällä saa käytettynä paljon enemmä ostettua.

Tällä kertaa taidetaan ottaa rahana. Kaikilta edellisistä ollaan otettu pakkaus🤔

Oon vielä kahden vaiheilla 🤔 Tosiaan käytettynä saisi sillä rahalla toosi paljon vaatetta ja tarvikkeita. Toisaalta paketissa plussaa on helppous, ei tarvi lähteä itse metsästelemään kaikkea, ja onhan siinä äitiyspakkauksessa myös erityinen tunnelmansa 🥰 Kyllä sen kokemuksen haluaa ainakin kerran. Esikoisen kanssa otettiin pakkaus ja tuli huomattua, että siinä oli paljon kaikkea hyödyllistä ja sellaista mitä ei välttämättä olisi tajunnut itse hankkia, mutta toisaalta muutamat jutut jäivät kokonaan käyttämättä. Arvostan kyllä todella paljon tätä Suomen järjestelmää ja äitiyspakkausta 👍

Otetaan pakkaus. Lähinnä, koska se haalari on söppänä. En niistä vaatteista sinänsä niin innostu, mutta käyttövaatteitahan ne on kumminkin. Raha on sen verran pieni, että se hukkuisi vaan muiden joukkoon - en sillä mitään erityistä hankkisi kumminkaan. Pakkauksesta jää edes se pahvilaatikko :D

Me otetaan varmaan rahana. ☺️ Kahdesta edellisestä on makuupussit yms tallella ja ajattelin että sillä rahalla saa ostettua sitten itselle mieleisiä vaatteita yms. ☺️

Takaisin