Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai -raha?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

Vuoden 2025 äitiyspakkauksen julkaisusta ei ole kuulunut vielä mitään, joten te saatte todennäköisesti 2024 äitiyspakkauksen. Pakkaukseen pääsee tutustumaan täältä. 😊

Mä kans otin ekasta paketin, ja nyt sit kolmatta kertaa otan rahat.
Kaikki mitä tarvin paketista on vielä ekastakin tallella 😁

Otettiin ekasta ja jotenki tekee kyllä mieli ottaa tälle toisellekin😊 Muutoin ostan kaiken mahdollisen käytettynä ja suosin kierrätystä, mutta on tuossa paketissa kaikkea ihanaa, niin todennäköisesti otetaan se tälläkin kertaa!

Mä oon kaikille ottanut paketin joten otan tällekin, siinä vaan on joku oma juttunsa saada se. Kaikille oon säästänyt sen pakkauksen makuupussin, ja toki haluan nyt sen myös. Vois sen tietenkin yrittää ostaa mutta ei sitten oo yhtään sama juttu mun mielestä 😂

Ekasta otin pakkauksen. Sen jälkeen ottanut aina pakkauksen ja myynyt sen kelan maksaman korvauksen summalla jollekkin ulkomailla odottavalle äidille jolla ei ole pakkaukseen sen takia oikeutta. Ostajat halunneet yleensä maksaa vaivanpalkkaa muutaman kympin postikulujen lisäksi.

Otan pakkauksen. Ensimmäinen tulossa enkä jaksa nähdä yhtään enempää vaivaa niiden tavaroiden haalimiseen muualta, enkä edes oikeastaan varmaan tietäisi mitkä olisivat ne tarpeelliset hankinnat :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

En usko, että otamme pakkausta, kun esikoisen jäljiltä olemme nimenomaan säästäneet kaiken ja saamme kaveriltakin jotain vaatetta lisää. Eihän se raha sen sijaan kovin iso ole, mutta ehkä sillä saa sisaruslaudan ja jalkapeitteen vaunuihin (jota ekalle tarvinnut)

Aion ottaa äitiyspakkauksen. Kyllä kelpaa sellainen aloituspakkaus vaatetta ja tavaraa, ja noin muutenkin tykkään äitiyspakkauksesta asiana. Viimevuotinen pakkaus on myös tosi kiva, onneksi ei ehdi vaihtua!

@pepeXXL :lle kyllä hatunnosto tuosta pakkauksen "diilaamisesta" eteenpäin! 💚

Ei olla puhuttu miehen kans mutta arvelen, että pakkaus otetaan. Kuitenkin se on arvokkaampi kuin rahallinen summa. Ja kaikkea ei ole tallessa ykkösestä. Esim. Vaatteita oon laittanut kiertoon.

Todennäköisesti otetaan pakkaus vaikka onkin kaikki tallessa esikoisen pakkauksesta. Kiva saada jotakin uutta myös pikkusisarukselle, ettei kaikki ole isoveljeltä perittyä 😅

Takaisin