Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai -raha?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

Vielä ei ole kuulunut pihaustakaan 2025 äitiyspakkauksesta, joten saatte mitä todennäköisimmin vuoden 2024 äitiyspakkauksen. Pakkausta pääsee katsomaan täältä. 😊

Me otetaan äitiyspakkaus 🥰 mun mielestä on tosi kiva sisältö, ja kun ilmaiseksi saa niin mielellään otan ☺️ ja boksiin saa sit kerätä pienen muistoja

Itse olen rahan kannalla, kahden aiemman kohdalla otettu pakkaus. Mies taas ois pakkauksen kannalla. Tästä varmaan saadaan aikaan vielä joku riita. 😂

Todennäköisesti otetaan pakkaus, kun edellisestä raskaudesta on jo niin kauan, että mitään vauva juttuja ei juuri ole enää tallella.

Tuntuu luontevalta ottaa pakkaus, kun kuitenkin esikoinen kyseessä☺️ Harmi, että sisältö on kutistunut viime vuosien aikana, mutta saahan sieltä vieläkin paljon tarpeellista!

Tuntuu luontevalta ottaa pakkaus, kun kuitenkin esikoinen kyseessä☺️ Harmi, että sisältö on kutistunut viime vuosien aikana, mutta saahan sieltä vieläkin paljon tarpeellista!
Töysin samaa mieltä. Tuntuu jotenkin ihanalta päästä kokemaan äitiyspakkauksen saaminen omalle esikoiselle ❤️

Ei olla vielä päätetty! Haluaisin periaatteen vuoksi ottaa äitiyspakkauksen, koska meillä sellainen hieno etu Suomessa on. Lisäksi tavaroiden arvo on suurempi kuin rahana otettu avustus. Itse pakkauksen sisällön kuitenkin saisin hankinttua helposti muualtakin, joten pitää vielä miettiä.

Takaisin