Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai -raha?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

Vielä on aikaista sanoa, saatteko 2023 vai 2024 äitiyspakkauksen. Kenties jo 2024, mutta sitä ei ole vielä julkaistu. Täältä pääsee kuitenkin katsomaan 2023 äitiyspakkausta. 😊

Meillä on toinen lapsi tuloillaan, mutta taidan silti ottaa pakkauksen. Aika paljon tavaraa ehtinyt mennä tässä välissä kiertoon. Arvostan myös pakkausta ilmiönä & perinteenä.

Luulisi, että se 2024 pakkaus ehtii tulla. Vielä on aikaa tilausajankohtaan. Saa nähdä!

Ehdottomasti otan pakkauksen myös! Kivoja kuoseja on ainakin ollut tässä 2023 pakkauksessa, saa nähdä millainen se uusi sitten on ja kumman saa.

En oo aikaisempienkaan kohdalla ottanut pakettia, vaan rahana ja samalla mennään. Ei oikein iske nuo kuteet ja haalari auttamatta liian iso. Tykkään kerätä itse oman pakkauksen :)

Miulla on ihan kauhean ristiriitainen ajatus kumpi. Ei juurikaan 2023 pakkaus säväyttäny itseä, eli jos se tulisi niin ottaisin rahana, mutta kun ei tiedä millainen 2024 pakkauskaan on...

Poika jos tulee niin sen suhteen ei tartteis enää yhtään enempää vaatetta kun esikoisen jäljiltä on kamalasti vielä kaikkea, mutta tytölle sit pitäisi ehkä hankkiakkin jotain tyttömäisempää..

Meinasin ottaa pakkauksen vaikka esikoisen jäljiltä on kaikki vielä tallella. Saavat sitten kumpikin omansa 😊

Äitiyspakkaus on tosiaan mahtava keksintö. Itse olen kokenut rahana saatavan parempana, olen kirpputorien suurkuluttaja ja koen että sillä hintaa saa jo vaikka ja mitä hommattua.

Esikoisesta otettiin pakkaus, mutta perusjutut vielä tallella ja niin paljon jäi vähälle käytölle että nyt otetaan rahana.

Taidan valita tällä kertaa rahana, koska edellisistä on kaikki käytettävissä. Toisessa raskaudessa ajattelin, että on kiva saada molemmille oma kirja ja lelu niistä pakkauksista. Toki oli myös tarvetta useimmille tavaroille siitä. Nuo kirjat kuitenkin 2017 ja 2019 pakkauksissa ovat olleet sellaisia, että en oikein tiedä minkä ikäisille ne on tarkoitettu.

Me luultavasti otetaan pakkaus myös. Bodyt ei ollut omaan silmään erityisen kivan näköisiä, mutta nuo housut oli ja esim. tuo haalari varmasti kätevä.

Takaisin