Mä tein sen itse:
Leikkaus: Leikkasin kankaasta ensin 2 kertaa palat, joiden korkeus oli kaksi reunankorkeutta (38 cm + 15 cm). Tämä 15 cm että pohjaa saa sovitettua ja laitettua lievettä patjan alle. Leveyttä toiselle palalle laitoin kunnon huolittelureuna (3 cm) + pitkä sivu + lyhyt sivu. Toisen pituuden katsoin että se on vain pidempi.
Siitä mitä toisesta lyhensin, leikkasin 3 kpl 5 cm leveitä suikaleita.
Ompelu: Suikaleet Taitoin reunat pituussuunnassa sisään ja ompelin oikealta puolelta nauhoja, päälisen sitomiseen. Yhden näistä katkaisin ja tein siitä kaksi lenkkiä jotka ompelin huoliteltuun päähän kiinni. Ompelin isot kappaleet yhdeksi pitkäksi, ja huolittelin loput saumat. Sovitin ison kappaleen laatikon päälle siten että laatikon sisään tuli suurin piirtein 7 cm kangasta ja saman verran roikkui laatikon yli. Sovitin pitkät suikaleet siten että niillä sai sidottua kankaan renkaaksi. Laitoin sidontanarut laatikon ulkopuolelle kulmaan. Ompelin ne keskeltä kiinni oikeaan kohtaan.
Lopuksi taitoin pohjaan kulmat neuloin, ja ompelin ne siistiksi. Silitin ja laitoin laatikon kankaan päälle. Sisäpuoli vaatii vähän sovittelua pedatessa, mutta pidän siitä että pielet ovat patjan alla, eivätkä pääse vahingossakaan vaavin naamalle.
Helpommalla voi päästä kun katsoo vielä tori.fi sivuilta. Mutta minulla on vähän periaate että ainakin nämä tekstiilit teen itse. Sen väitän osaavani.