Äidit uudeltamaalta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja eevis4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

eevis4

Sukkela juttelija
Joulukuunmammat 2014
Hei,
Tamperelaisilla äideillä loistava meininki ja vähän kateellisena lueskelin heidän suunnittelmiaan äiti-lapsi treffeistä :wink Olisiko täälläpäin suomea kiinnostuneita ja foorumilta tuttuja joskus kahvittelemaan/puistoilemaan tai mitä nyt ikinä tekisi mieli joskus tehdä jonkun muun lapsellisen kanssa yhdessä? Itse olen järvenpäästä ja täältä pääsee esim.Helsinkiin näppärästi junalla alle puolessa tunnissa. Laittakaahan ajatuksia :)

Saatan olla mukana, riippuen ajasta, paikasta ja päivämäärästä. Kiva ajatus kyllä!

Satru,muistelinkin että oli joskus aiemmin puhetta että samalta kylältä ollaan :) Ajankohta voisi olla vaikka nyt kesälomien jälkeen,me ollaan nimittäin ainakin nyt heinäkuussa paljon mökkeilemässa. Katotaan sellainen aika ja paikka että kaikki ketkä haluaa pääsee mukaan :) Jos ketään keski-uusimaan ulkopuolelta ei näytä kiinnostusta niin sitten on turha lähteä stadiin asti,onhan meillä täällä kerava-järvenpää-tuusula akselilla kivoja paikkoja myös,eikö?

Eevis, Mä en muista ollenkaan, et oltais puhuttu asiasta...tosin en mä muita muutenkaan enää mitään :D Raskausdementiasta tullut äitiysdementia :)

Me asustellaan tässä Tuusulan ja Vantaan rajalla. Voisin olla mukana tapaamisessa lomien jälkeen! ☺️

Minäkin olen samoilta suunnilta kotoisin niin jos vaan satun olemaan sielläpäin käymässä kun tapaatte niin tulisin mielelläni mukaan! Ja tuo kerava-järvenpää-tuusula akseli kuullostaa ainakin minun mielestä hyvältä. :)

Sovitaan se tapaaminen sen verta ajoissa että mahdollisimman moni pääsee. Olen tässä mietiskellyt mikä olisi sopiva paikka ja ajattelin ehdottaa keravan hoplop sisäleikkipaikkaa, koska loppukesästä nää pikkuiset jo varmaan konttaa/kiipee/kävelee ja siellä on alle 1 vuotiaille oma alue+että alle 1 veestä ei mee sisäänpääsymaksua+ äideille on kahvila ja jos joudun ottamaan mun 4 vuotiaan mukaan on hänellekin tekemistä :happy: toinen vaihtoehto olisi Järvenpään rantapuisto, siinäkin on kahvittelu mahdollisuus viereisessä ravintolassa ja leikkipuisto isommille lapsille. Ehdottakaa toki jos mieleen tulee joku järjettömän hyvä paikka :) onko muuten kaikilla autoa käytössä?

Ai kauheeta ku on niin vaikee kuvitella että tää pieni sätkijä muka pian konttailee. mulle ainakin sopii kaikki. HopLoppi kuullostais kivalta (ei toki liity mitenkään siihen että voisin vaunujen kanssa kävellä sinne :D ). Auto on kylläkin käytössä eli kaikki sopii minulle. :) sitte vaan toivoo että päiväkin sopii. :D

Mullakin on auto, että päästään kyllä huristelemaan minne vain. ☺️

Hurjaa ajatella että kohta tuot pikkuneitiä jo Hoplopissa pitää käyttää! Mihin tämä aika menee?!? Mutta siis sopii hyvin tapaamispaikaksi, ei mulla ainakaan ole muuta mielessä.

Heeeei! Tää tulee ehkä vähän turhan äkkiä mutta, mitäs te puuhailette nytten tulevana perjantaina 8-16 välisenä aikana? :D olisin tulossa siihen suuntaan eikä ole mitään ohjelmaa kunnes tytön mummu tulee kotiin töistä. Olisi ollut kiva käydä jossain esim kahvilla/puistossa/siellä hoplopissa. :)

Mulla on töitä perjantaina 8-14,voi olla etten jaksa sen jälkeen lähteä kun olen kotonakin vasta kl.15 aikoihin o_O olisi muuten ollut tosi kiva

No ei,varsinkin kun oon koko päivän muutenkin jaloilla ja sit on lauantaina uus,pidempi vuoro,hyvä olis levätäkin välillä :)

Hej,
Ihan täs tuli mieleen että kai ne kesälomat alkaa olla kaikilla lusittu :wink Kiinnostaisiko ketään lähteä taaperoisten kanssa vaikka sinne hoplopiin tai jonnekin? Mä kun palailen tammikuussa töihin niin on entistä vähemmän aikaa nähdä ketään saatika tutustua kehenkään :oops: meijän aikataulu on aika tiukka aina loppuviikosta mutta ma ja ti päivät ovat sellaisia hyviä treffipäiviä. Mitäs ootte mieltä?

Mä voisin ehkä tulla. Riippuen päivästä, kellon ajasta, paikasta ja siitä, millainen päivä täällä on.. :grin

Takaisin