Äänestä suosikkiasi ja perustele (lemmikit)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Pudotuspelin ohessa toivottiin peliä, jossa voisi perustella valintaansa. Tämä on juuri sellainen. :)

Kopioi alla oleva lista, anna suosikillesi yksi ääni ja perustele miksi äänestät juuri sitä. Jos suosikillasi ei ole yhtään ääntä laita sen perään numero 1. Jos sillä on jo ääniä suurenna perässä olevaa numeroa yhdellä. Eli jos suosikkisi perässä on numero 3, laita siihen numero 4. Huom, muistathan kopioida aina viimeisimmän listan niin viimeisestä viestistä näkee äänestystuloksen. Voit antaa vain yhden äänen. Mutta ei hätää, tehdään Bella Swanin kanssa aika ajoin uusi lista, johon voit taas antaa äänesi. :)

Tällä kertaa aiheena lemmikit. :)

Kissa
Koira
Käärme
Kani
Kala

Kissa 1
Koira
Käärme
Kani
Kala

Kun olin lapsi meillä oli kissoja ja ehkä sitä kautta opin rakastamaan kissoja. Ne osaa olla niin seurallisia ja samalla itsenäisiä (tai itsepäisiä) ja fiksujakin. Kissa on haaveissa joskus omaankin perheeseen, mutta nyt ei ole sen aika.

Kissa 1
Koira 1
Käärme
Kani
Kala

Aina ollut perheessä/suvussa koiria ja pienestä asti rakastanut Disneyn 101 dalmatialaista. :)

Kissa 2
Koira 1
Käärme
Kani
Kala

Kaloja ei voi paijata, käärmeillä ei ole söpöä turkkia, kanit purevat äkkiarvaamatta, koiria on pakko juoksuttaa ulkona monta kertaa päivässä, joten kissa on näistä paras.

Kissa 2
Koira 1
Käärme
Kani
Kala 1

Koiralle antaisin muuten äänen mutta haluan antaa kalalle pisteen koska oon aina pitänyt niitä tosi tylsinä, kunnes opettaja tutustitti miut kalojen maailmaan ja olin ihan ällistyny miten paljon niistäkin voi tietää ja ymmärtää käyttäytymistä. Kalojen hoitaminen on mielenkiintoista, ja se ois sellanen toivelemmikki joku päivä jos asutaan talossa johon sopii isompi akvaario.

Kissa on osanottajien suosikki. :) Tähän saa yhä osallistua. Täällä on uusi ja näillä näkymin viimeinen äänestys, jossa valitaan suosikki lastenohjelma vanhoista suosikeista.

Takaisin