Ällöttävin paika vaipan vaihtamiselle?

Ei nyt ihan sama asia, mutta kummiskin... Olin aikanaan töissä tavaratalon vaateosastolla. Joku oli sitten päättänyt hoitaa niskakakat siellä rekkien välissä ja oli pyyhkinyt tuotokset myytäviin vaatteisiin :angry5 Lattialle oli jätetty niin ne p*skaset vaatteet niin rekistä kuin vauvan päältäkin sekä se maitokakkaa tippuva vaippakin :hungover:
 
^hui hemmetti:eek: miten joku kehtaa:eek:
Mä en oo koskaan vaihtanut ruokapöydässä tai edes ravintolan ruokatiloissa vaippaa, ei tunnusta järin hygieeniselta o.O
Mut ällöttävin paikka missä olen yrittänyt vauvan/taaperon vaippaa vaihtaa on eräs huoltoaseman invavessa... kaipa tuo oli tarkoitettu myös siihen toimintaan kun siinä oli myös se hoitotaso jonka saa käännettyä alas seinältä... mut miksi jäi yrityksen asteelle oli kun siinä hoitopöydän tapaisella oli käytetty (!!!) kortsu, vessa oli ihan k*sessa ja paperia pitkin poikin... jäi siis yritykseksi kun sen kumin näin! Menin valittamaan henkilökunnalle niin pääsin vaipan vaihto hommiin henkilökunnan vaatehuoneeseen, palvelu oli siis positiivista :)
Muuten on vaippaa vaihdeltu rattaissa, puistossa, autossa jne:)
 
Yleinen vessa on kyllä ällöttävin paikka vaihtaa vaipat, koska ne ovat niin likaisia paikkoja.
 
Minä olen vaihtanut vauvan pissavaipan junan penkillä, onko se jotenkin huono asia? Ei tullut itselleni edes mieleen, että niin ei olisi hyvä tehdä. Pissin lentäminen ei ollut koskaan vaarana, koska aina peitin pippelin harsolla. Enhän halunnut itseni päälle pissaa.
 
Perjantaina lapsimessuilla yksi äiti vaihtoi vaippaa kahvilan penkillä... ei sillä, mua ei hirveesti häirinnyt, oltiin jo saatu syötyä ja tehtiin lähtöä, mutta siinä ihan lähellä olisi ollut Liberon vaipanvaihtokopit.
 
Takaisin
Top