Äitiyspakkaus

Ehdottomasti otan pakkauksen. Odotan innolla kun laatikon sisältöä pääsee hypistelemään. :) Esikoinen tulossa, niin en edes mieti vaihtoehtoa rahana ottamisesta. Pidän pakkauksen saantia suurena etuoikeutena. :Heartred
 
Ehdottomasti otan pakkauksen. Odotan innolla kun laatikon sisältöä pääsee hypistelemään. :) Esikoinen tulossa, niin en edes mieti vaihtoehtoa rahana ottamisesta. Pidän pakkauksen saantia suurena etuoikeutena. :Heartred

Se on suuri etuoikeus, niitä kun ei saa kuin Suomessa ilmaiseksi, jos miä haluun tänne Saksaan semmosen, niin voin tilata 400 euron hintaan :)
 
Pakkaus on ihana jo siitäkin syystä, että ne vaatteet on musta tosi kivoja ja laadukkaita. Mulla on edellisestä pakkauksesta 18 vuotta mutta yhtä innoissani odotan tätä uutta =)
 
Tulispa jo se tieto mitä siellä pakkauksessa on :) en malta odottaa vaikken varma ole otetaanko
 
Minä myös odotan jo näkeväni uuden pakkauksen kuosit ja sisällön. Sillä saattaa olla vaikutusta pakkauksen hankintaan. :grin En minäkään ensimmäisen lapsen kohdalla juurikaan punninnut vaihtoehtoja vaan automaattisesti valitsin äitiyspakkauksen. Koin sen niin kattavaksi aloittelijan paketiksi. Nyt kolmannen lapsen kohdalla pitää jo vähän miettiä, mitä kaappiin mahtuu ja mitä oikeasti tarvii.
 
Saakos heinäkuiset valita ottaako viime vai tämän vuoden paketin, en ole varma? :smiley-bounce013
 
Saakos heinäkuiset valita ottaako viime vai tämän vuoden paketin, en ole varma? :smiley-bounce013

Ei saa valita. Ensin jaetaan vanhat paketit ja sitten uudet. Heinäkuiset yleensä saanut uudet.
 
Mulla oli esikoisen la 22.7. ja hain pakettia heti maaliskuussa ru:n jälkeen ja sain sillon sen uuden pakkauksen. Mä en ainakaan sillon saanut valita.
 
Esikoinen tulossa joten ehdottomasti otetaan äitiyspakkaus. Innolla odotan millainen mahtaa uusi pakkaus olla. :)
 
Meillä esikoinen kyseessä, joten ehdottamasti otetaan äitiyspakkaus. Ainutlaatuista, että Suomessa noita jaetaan, ja tuntuu, että kattavasti kaikki tarvittava siellä oikeestaan taitaa olla. Odotan jo, että pääsee hypistelemään. Milloinkohan tosiaan uusi pakkaus julkaistaan..?
 
Ehdottomasti pakkaus, ja odottelen jo innolla tämän vuoden pakkauksen julkistamista! Toivottavasti ei kovin retromeininki vaatteissa :angelic: Vahva luotto on että saataisiin tuo tämän vuoden pakkaus, kun LA menee kuitenkin yli kuun puolivälin :)
 
Aateltiin että otettaan pakkaus vaikka kolmas tulossa, on siinä se oma tunnelma ku pääsee hypistelemään pieniä vaatteita [emoji7] ja saa kaikkee tarvittavaa.
 
En vielä tiedä otanko yhden vai kaksi pakkausta. Innolla odotan, että pääsisin jo hypistelemään niitä vaatteita :Heartred
 
En vielä tiedä otanko yhden vai kaksi pakkausta. Innolla odotan, että pääsisin jo hypistelemään niitä vaatteita :Heartred

Tiesithän, että saat yhteensä 3 avustusta? Eli saisit ottaa vaikka kaksi pakkausta ja yhden raha-avustuksen.
 
Esikoinen tulossa joten pakkaus otetaan. Siellä kun on kaikkea tärkeää ja tarpeellista, joita keltanokka ei välttämättä osaa edes ajatella :p
 
Takaisin
Top