• Moi Miramaria, mullakaan ei toimi noi omat sivut, omille sivuille mentäessä menee vaan omiin tietoihin josta ei pääse sitten mihinkään muualle. Seinä ja postilaatikko puuttuu kokonaan, vain omat tiedot on jäljellä (eli sama varmaan kuin IceCreamilla).
    Miramaria
    Miramaria
    Voihan itku! Lähettäisitkö kirjautumistietosi (sposti ja salasana) minulle sähköpostiin osoitteeseen mira.heinonen@sandviks.com niin pääsen testaamaan tiliäsi! :)
    Miten noihin postilaatikon keskusteluihin vastataa ilman et alottaa aina uuden keskustelun?vai pitääkö siinä aina alottaa se uus keskustelu?ja ne mun omat sivut ei toimi vieläkään vaikka asensin koko mozillan uudestaa.
    Miramaria
    Miramaria
    Laitanpas sinulle yksityisviestin :)
    noup,ei pääse.menee suoraa sinne omii tietoihin eikä sieltä pääse pois.ja jollain muulla elokuu-13 foorumilaisella oli sama juttu,ei pääse.
    Miramaria
    Miramaria
    Ok. Laitan IT:lle viestiä eteenpäin! :)
    miks omille sivuille ei pääse?tai pääsee mut se menee ja jymähtää niihin omii tietoihin.
    Miramaria
    Miramaria
    Hei! Tarkoitatko näitä foorumin "omia sivuja"? Näyttäisi minulla toimivan. Onkohan siinä ollut jokin häiriö, jos nyt toimisi? Miltä näyttää?
    Foorumilla on taas huomenna käyttökatkos klo 09-12! Toivottavasti kaikki päivitykset saadaan pian tehtyä! :)
    Ee
    Ee
    Mulla meinaa kaatua Chrome koko ajan noiden hymiöiden pomppiessa, otti niitä sitten siitä vanhasta valikosta tai uudesta :sad001 Mutta kyllä se uusi valikko on kätevä, vanhan kanssa meni hermot kun ne hymiöt koko ajan karkasi :D
    Miramaria
    Miramaria
    Kiva että tykkäät uudesta hymiövalikosta! Itsekin pidän siitä sata kertaa enemmän kuin vanhasta :) Mutta höh kaatuilulle. Taisi jäädä tuo hymiövalikkojen päivitykset hieman kesken vielä. Toivottavasti saadaan valikko kuntoon pian! Ehkä se ei aiheuttaisi enää ongelmia Chromen kanssa.. :)
    Heipsan!
    Tuohon kesäkuvakisaan myöskin liittyen:
    lapseni kummi ei pääse kirjautumaan tänne ollenkaan, heittää vaan koko ajan erroria. :sad001
    FB-tunnukset ei siis toimi ainakaan. :sad001
    Miramaria
    Miramaria
    Hei! Onhan lapsesi kummi rekisteröitynyt foorumille samalla sähköpostiosoitteella kuin Vau.fi:n foorumille? Jos sähköpostit eivät ole synkassa keskenään, ei foorumille kirjautuminen onnistu. Jos kaiken pitäisi olla kunnossa, voisiko hän lähettää minulle spostiosoitteensa ja salasanansa osoitteeseen mira.heinonen@sandviks.com, niin otan selvää mikä on ongelmana! :)
    Hei! Osallistuin kesäkuvakisaan. Mun kuvan alla ei näy nuo kuvakkeet, kuten muilla. Kuvasta ei vissiin siten pysty edes tykkäämään?
    Miramaria
    Miramaria
    Aa, tarkoitatko siis noita tykkäys- ym kuvakkeita kuvan alapuolella? Omissa viesteissä ei näy näitä kuvakkeita, etteivät käyttäjät pääse äänestämään omia kuviaan! :wink
    T
    Tatuliini
    No hieno juttu, että kaikki on reerassa :)
    Miramaria
    Miramaria
    Jes! :)
    Olisikohan tuonne Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut alle mahdollista saada vielä erillistä Erityislasten vanhemmat- tai Erityislapset-osiota. En löytänyt mistään pelkästään tähän keskittyvää osiota, ja jos tekee ketjun jonkun "tavallisen" aiheen alle, se todennäköisesti hukkuu tai jää löytymättä varsinkin uusilta käyttäjiltä.
    Foorumilla nikkaroidaan taas! Foorumi on siis suljettuna klo 01-01:10. Pahoittelen häiriötä! Kiitos kärsivällisyydestä :)
    Hei, en edelleenkään voi vaihtaa sähköpostia tonne omiin tietoihin, asialla rupee olee kiire kun entinen sähköposti poistuu käytöstä....
    Miramaria
    Miramaria
    Hei Huli! Sain tiedon, että sähköpostin pystyy vaihtamaan Vau.fi:n kautta osoitteessa http://www.vau.fi/Community/Omat-sivut/Omat-tiedot/ kohdasta 'Yhteystiedot' (sähköpostin vaihtaminen ei siis foorumilla ole mahdollista). Ota yhteyttä jos asian kanssa on vielä ongelmia, niin paneudun asiaan heti! :)
    Huli
    Huli
    Kiitti neuvosta ja joo, sain vaihettua tuolta tuon sähköpostin, mut vähä tyhmää kun täältä viestit menee tonne vanhaan sähköpostiin ja se poistuu käytöstä, niin olis kiva saada noi viestitkin uuteen sähköpostiin, eikä siihen vanhaan, eli eikö ole mitenkään mahdollista muuttaa tuota foorumin sähköpostia uuteen?
    Miramaria
    Miramaria
    No voi harmi että tuo sähköposti-asia on niin sekava! Kyselen asiasta viisaammilta ja vastailen heti kun tiedän enemmän!
  • Lataa…
  • Lataa…
  • Lataa…
Takaisin
Top