• omat sivut toimii,jee!pystyn muokkaamaa ja poistamaa ainakii noita elokuun 2013 keskusteluita,samoin kävin koittamassa niin tammikuun 2014 pystyn kanssa eli sit vissiin kaikkia.
    ilmeisesti muutkin pystyy niitä tekstejä muokkaamaa.
    Miramaria
    Miramaria
    Okei, kiitos kovasti tiedosta! :)
    Miramaria
    Miramaria
    Asian pitäisi olla nyt kunnossa - vihdoinkin! :)
    Lasten suusta -kisa jatkuu vielä sunnuntaihin! Ensi kuussa pidetään perinteinen rupattelukilpailu - olkaa valmiina! :wink
    Nyt sitte muka oon alottanut jonkun uuden "testi"keskustelun tuolla foorumilla(informaatio ja palaute)...en kyllä ole alottanut yhtään mitään ja en edes ole ollut koneella kun se on aloitettu.kuka on pölliny mun nimimerkin ja miten se sitä pääsee tolleen käyttää??????
    Miramaria
    Miramaria
    Hei! IT-puoli testasi käyttäjätunnustasi aamulla. Pahoittelen, ettei sinulle ilmoitettu etukäteen (minäkään en tästä tiennyt)! Kuulemma tunnuksesi toimivat niin kuin pitääkin. Pystytkö vielä muokkaamaan muiden postauksia? Jos pystyt, voisitko kertoa tarkasti missä?
    Miramaria
    Miramaria
    Sinun pitäisi nyt päästä kirjautumaan Vau.fi:hin. :) Onnistuuko?
    Nyt näyttäisi että immeiset pääsevät muokkaamaan kenen tahansa viestejä... On tainnut tuelta jäädä täppä jossain kohtaa väärään paikkaan....
    Miramaria
    Miramaria
    Voi ei, mitäköhän nyt on tapahtunut? Otan asiasta selkoa heti. Kiitos ilmoituksesta! :)
    Hei,
    Onkohan siihen listojen päivittämiseen tullut jotakin uutta informaatiota?
    Miramaria
    Miramaria
    Hei, ei valitettavasti ole tullut :/ Vastaan heti ko ketjuun kun jotain kuuluu!
    Hei, Foorumin muutoksen myötä, kaikki vanhat viestini ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen. Nimimerkkini oli muuttunut ja minut oli laitettu uudeksi käyttäjäksi. Sain nimimerkin vaihdettua, mutta vanhoja viestejäni kaipailen edelleen... :sad001
    Miramaria
    Miramaria
    Laitoin viestiä IT:lle! He tekevät parhaansa etsiäkseen kadonneet viestisi. Toivottavasti viestit löytyvät asap! :)
    Luulin, että olen kirjautuneena foorumille, mutta ilmeisesti en ollutkaan ja nyt viestini näkyy viestiketjussa MUN OMALLA NIMELLÄ. Miten saan vaihdettua sen mun nimimerkiksi? Apua kaivataan ja pian!!!
  • Lataa…
  • Lataa…
  • Lataa…
Takaisin
Top