Lävistykset/tatuoinnit

Mulla alaselässä ihan kohtuukokoinen tatuointi, eikä estänyt viime synnytyksessäkään epiduraalia. Jo synnytysvalmennuksessa sanottiin, ettei ole huolta, jos nyt ei oo koko selkärangan päällinen kautaaltaan ihan musta. Eli sopivan raon sieltä varmasti löytävät neulalle. Venymistä ei myöskään tuolla selässä tullut, muutamaa reisien raskausarpea lukuunottamatta säilyin ihan arvitta. Rasvasin kyllä ihan perusvoiteella ahkerasti, ja aion saman tehdä myös tässä raskaudessa, estää ihon venymisen aiheuttamaa kutinaakin, kun ei oo ihan kuivankoppura iho.
 
Mulla kanssa alaselässä isohko tribaali tatska.. Ei estänyt epiduraalin saantia aijemmassa synnytyksessä. Napakoru oli alkuraskauden ajan mutta vatsan kasvaessa otin pois. Napakorun kohta venyikin ihan pilalle, eikä siinä voi enää korua pitää kun on nahkat ihan rullalla..
 
Mulla on alaselässä tatska eikä oo haitannu aiemmissa raskauksissa epiduraalin tai spinaalin laittoa. Napakoru on molemmilta ollu melko loppuun asti. Oon ottanu sitte pois, ku nahka ollu äärikireydessä eikä oo menny kyllä pilalle reikä eikä napakaan.
Raskausarpia on reisissä ja persauksessa ihan vaan nuoruuden lihomisesta, mutta raskauksista niitä ei sitte tullukkaan :)
 
ApuVa... Nuita juttuja lukiessa mietin, että pitäskö se luopua napakorusta tosiaan...? 13+2 menossa ja ei viel kovin erikoista vatsan kasvua, paitsi turvotusta joskus iltaisin. :) Ei kiva jos se jotenki venyy, vanuu ja paukkuu tuo navan seutu. Ekan raskauden aikana ei korua ollut. Taidan ottaa pois ja laittaa uudelleen kun pienokaisen oon maailmaan saanut. :Heartred Tilasin kyllä jo sellaisen taipuisan 2cm korun napaan, mutta jääkööt käyttämättä :)
 
Takaisin
Top