Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Kiitos. :)
Kunhan vaan pysyisi kyydissä loppuun saakka. Yritän nyt pari viikkoa olla ajattelematta koko asiaa. :D
Plussatuulia puhaltelen sulle sinne hirmuisen paljon!
Koska sulla mahdollista testausta tiedossa?
 
Kyllä se mukana pysyy, luotetaan siihen :) ovista nyt tikutellut, varmaan ihan pian että kova tekemisen meininki nyt päällä eli kuun vaihteeseen menee testailut!
 
Moi. Onko tama ketju aktiivinen? Olen 37-vuotias ja yritan ensimmaista nyt nelisen kk. Mietin, etta jos ei tarppaa, kauanko kannattaa odottaa, etta hakeutuu tutkimuksiin. Mies on tutkittu ja han on kunnossa. Sita kai suositellaan yli 35-vuotiaille jo puolen vuoden jalkeen, jos ei onnistu.
 
Heti vaan lekuriin jos julkiselle olette menossa, siellä kun taitaa olla se 40v rajapyykki. Jos ei muuta niin kerrot vaikka, että ollette yrittäneet hieman pidempään :wink
 
Aika vähän tänne tulee tekstiä. Onko kuitenki niin ettei iällä ole niin väliä? Kaikki lasta yrittävät ovat samassa tilanteessa.

Sellasen kysymyksen vois heittää ilmoille, kun itse kans menin yksityiselle kun kierrot venyi, tais olla 5:des yrityskierto, että onko muita harmittanut että niin nopeesti hakenu apua? Mietin vaan että nyt neljäs kierto clomeilla, eikä tulosta.. Tarkoitan sanoa että olisko pitäny yrittää luomuna pidempään? Mistä sitä tietää vaikka kävis niin että clomit ohentaa limakalvoa eikä kiinnittymistä tapahdu vaikka hedelmöittyiski. Miettiikö kukaan tämmösiä?

ikää siis 36 ja yk 9 menossa kp9.
 
Limakalvojen ohentumista sekä kiinnittymismahdollisuutta seurattiin tarkasti koko ajan kunnallisella puolella. Eikö näin ole yksityisellä?

Minusta kehotetaan yrittämään luomuna hieman liiankin pitkään, etenkin jos ikä sen yli 30 :)
 
Muokattu viimeksi:
No mulla ei oo ollu mitään seurantoja. Soitin sinne ku viime kuussa en tunnistanut ovista ollenkaan, kierto piteni 4 päivää ja kuukautiset kesti kaks päivää. Ne käski vaan syömään tuon neljännen kuunkin clomeja ja tikuttamaan ovista, vaikka pyysin että ottais puolivälin ultran. Sen jälkeen sitte varataan uus aika, jos (kun) ei oo saatu pienokaista alulle.

Tuli semmonen olo että vähän hakuammuntaa :sad001
 
Erikoista :O ja vielä yksityiseltä! Luulisi, että ne ottavat asiakkaan sisään kun sellainen on tyrkyllä. Ja musta on aika kova määrä clomeja ilman mitään kontrollia. Tavallaanhan niitä on turha popsia sitä samaa määrää yhtä kiertoa enempää jos kontrollissa todettaisiin ettei ole vastetta.
Näin meni juuri mulla, eka kierto 1tbl/ei vastetta, toinen kierto 2tbl/ei vastetta, kolmas kierto 3tbl/2 follikkelia ja epäonninen inssi ja neljäs kierto 3tbl/2 follikkelia ja onnistunut inssi.
Miten mulla on mielikuva et kuusi kiertoa clomeja maksimissaan ja sitten on pidettävä breikki...tämänkin tiimoilta kuulostaa erikoiselta ratkaisulta.
 
Auttakaahan vielä vähän. Jos julkiselle pääsee yli 35 vuotiaat hoitoon 6kk yrittämisen jälkeen niin miten sinne hakeudutaan? Mieluummin kuitenkin sinne suuntaisin kun lienee aika lailla edullisempaa.
 
On huomattavasti edullisempaa, tosin myös hitaampaa. Meillä meni approx 1000€ lääkkeineen ja 1,5v ensikäynnistä raskautumiseen.

Aika omalle lekurille asiasta ja hän laittaa lähetteen eteenpäin :)

Onko teillä tuo 6kk jo täynnä? Jos ei niin soitat vaan ajan ja sanot, että on?

Missä päin olet?
 
Viime joulukuusta saakka on yritetty, eli yheksäs yk on käynnissä. Pohjanmaalla asustellaan. Mulla on vielä riesana kilpirauhasen vajaatoiminta ja astma, mitkä ei ainakaan auta raskautumisessa...
 
Kyllä, näin siinä toimittiin. Otanpa yhteyttä julkiselle puolelle heti kun tämän kierron tulos on selvillä. Usko ei ole kovin korkealla raskautumiseen, mutta aina on toivoa! :)
 
Kyllä, aina on toivoa vaikkei sitä muistakaan joka hetki :)

Kovasti tsemppiä ja nopeaa etenemistä julkisella :)
 
Mita ne clomit on? Ma asun itse ulkomailla, niin en voi oikeen kayda muuta kun yksityisella, jossa on todellinen "rahat pois" meininki. Yritan taman ja viela kaksi lisaa ensin luomuna, ja jos ei tarppaa, niin sitten laakariin.
 
Takaisin
Top