Clomifen-alkuiset monikkoraskaudet

Mulla oli myös hirveä päänsärky :/ nyt on kp22 ja olot helpottanut. Edelleen olen kyllä väsynyt ja jotenkin saamaton sekä niitä kuumia aaltoja tulee mutta muuten ihan jees :) Ja oviskin tuli kp 15 ja voi luoja mitkä kivut oli mutta hienoa että toimivat :)

En tiedä miten tosta raskautta toivoessa kannattaa toimia mutta jos ei luomusti ala niin menisin kyllä itsekin sinne tohtorille takaisin. Voihan se olla että pcosta huolimatta nappaisikin ilman tabuja :)
 
Meillä yksi luomulapsi vaikka pcos kummittelee taustalla,
pikkukakkosen hankinta talkoissa vasta huomattin tänä syksynä.

Nyt käytössä femar vastaava kuin clomifen
ja saatiin kaksi munasolua jotka olivat liki kpysyneitä ultrassa!!. :)
Ovis plussattiin ja
nyt kp 26, jännäillään miten käy,
vai alkaako ollenkaan menkat ilman terolutteja jota söin just puolvuotta.
 
Hei kaikki!

Lupasin käydä kertomassa kuulumisia:

Tänään np-ultrassa Vattasta löytyi 1 kpl ihmisen alkuja, kaikki hyvin kova meno kaverilla ettei meinannu tulla mittauksista mitään :) tänään olisi pitäny olla 11+6 mutta olio vastas tänään 12+1 eli la aikaistui 1.6-14 :)


Noista clomeista ja teroluteista ja niiden haittavaikutuksista. Mulla oli ihan alkuun kans niiden kans jäätävä päänsärky mut ihan vaan ekan kuukausen ajan. Kehollla kai vaan kestää tottua hetken :)
VAUVALIMAA JA PLUSSATUULIA KAIKILLE :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Heiii Kizu, kiva kun kertoilet itsestäsi!! Onnea pienestä ihmeestä vielä! :)

Mä taisin valitetta niistä clomeista, nyt on toisen kierron 4. päivä kun niitä menee ja ihan kun en söisikään niitä :D Ei ole mitään muuta oiretta kun satunnaiset kuumat aallot ja joskus voimakkaatkin nippailut vatsalla. Pidähän meidät ajantasalla!

Tsempitetään jaica nyt teitä! Hyvältä ainakin kuulostaa :)

On. Niin, eipä tänne uutta.. ei ainakaan raskautta :D
 
Oi ihanaa Kizu!!

Omasta navasta sen verran, että menossa kp31 kierrosta 28-30, eli jos tänään täti tulee, niin eivät ole myöhässä, mutta kuin tää voi olla niin piinaavaa!!!??! Tosin aika varma olen, että sieltä se täti vielä tulee, ihan sellainen olo kokoajan, että menkat alkaa :sad001
 
Oi onnea iloon, ihanaa että tulee myös onnistumisia.!!! :)

Ääh.. tääällä sitte oli jo lupaavat merkit,
kerittiin tekeen haamutestikin,
seuraavana aamuna nega..
ja sit aamupäiväl hirmuset menkkasäryt ja menkat alko liki heti!! :/
jatketaan taas kierron kartottamista ko labroissa selvis et hormoonit vielki ihan päin. p...
joten se siitä, en tiiä mitä tuolla kerkis tapahtuun välissä,
mut hormoonit niin epätasapainossa etten voi raskautua,, vieläkään... :/
 
Onnea Sessi!! Hieno uutinen! :)
Jaica: harmi juttu :sad001 Haamutesti teki varmaan vielä piinallisemman tästä kierrosta.. Kaipa niistäkin se pieni toivonkipinä iskee, tai miksei iskisi! Toivottavasti noi sun hormonit saatais uomiinsa, millasia arvoja sulla oli?

ON: Eipä tänne mitään uutta.. taaskaan. 2. clomikiertp päättyy luultavasti tänä viikonloppuna. Pari viikkoa sitten olin utlrassa ja 19mm, 15mm ja 11mm löyty sieltä. Ovis tuli muutaman päivän jälkeen, joten toi 15mm ehti kasvaa mukavan kokoseksi mutta lähtikö liikkeelle ni se on eri juttu. Nyt sitten en käykkään seurannassa kahteen kuukauteen vaan otan yhteyttä seuraavaksi kun clomit loppuu. Jotenki pelottavaa mut kai se vaikutus on sitten melkein sama joka kuukausi??
 
Ääh. siis viime kuussa muka ovuloitiin, testin mukaan, mut labroissa oli vaan olisko ollut 13...
:/ eli ei ovulaatiota, lekuri sano et olis pitänyt arvot olla yli 40....

Tässä kuussa ei niin mitään, 2 ultraa takana, ja kummassakaan ei näkynyt mitään, nyt odotellaan alkaako menkat, jote epäilen ettei ala, ja sit täytyy taas käynnistää, mutta kun joulu tulee niin tää kierto tulee venähtään toosi pitkäs koska jos menkat ei ala en saa myöskään vielä niitä käynnistää koska en sitte pääsis ultraan ko vasta vuoden vaihteen jälkeen. Sekavaako, niin on.
Sit ko on menkat saatu niin sit alotellaan tupla annoksella..
 
Hei, oon ihan uusi täällä. Lueskellessani viestejä, päätin itsekin kirjoitella...:) Kun ei näistä asioista kovin monelle viitsi puhua.

Ollaan siis toivottu lasta noin vuoden verran ja syönyt nyt kolme clomifen kuuria, tuloksettomasti siis tähän asti. Ekassa kierrossa kävin ultrassa ja sovittiin että syön clomeja puoli vuotta 1tb/pvä kp 3-7 . Verikokeissa on käyty ja ovulaatio oli tapahtunut. Ekassa ultrassa oli kaksi rakkulaa, jotka oli vain 10-11mm :sad001 Mutta päätettiin jatkaa silti yhden tabletin annostuksella!
Entuudestaan kotona meillä touhottaa 1v9kk ihana tyttö, joka myös sai alkunsa clomeista (1.kierto). Ne siis toimi mulla hyvinkin! Tutkimukset on tehty julkisella ja muuta vikaa ei pitäisi olla kuin ovuloimattomuus, PCO-tyyppiset munasarjat. Siksi siis nytkin sain saman kuurin, viimeksi tosin tukena oli myös Terolutit. Vaati uutta lähetystä julkiselle, mutta siihen olin varautunutkin.

Mut odottavan aika on pitkä, sitä odotusta vaan odottaa ja odottaa ja odottaa... Toisilla kun raskautuminen tapahtuu niin paljon helpommin kuin toisilla.

Toivottavasti täältä saa vertaistukea, puolin kuin toisinkin :)
 
almanen, Onnea sinullekkin yritykseen, täällä meitä riittää,
tottahan toki täältä saa tukea ja höpinä seuraa,,
tosin aihe alkaa jo niin eriämääm monikko lapsista että taidan itse siirtyä vain tuonne pco + s topikin alle höpisemään, koska oikeatsi oireeni kuuluvat sinne, eikä valitettavasti monikkoraskauksiin! :)
 
No joo otsikko on kyllä hämäävä... Minäkin nyt kirjoitin jo toiselle puolelle, kun se vastas ehkä enemmän itseeni :)
 
Takaisin
Top