Höpinäketju

Mutta tuo on ihanaa että saanut hänkin mahdollisuuden🥹❤️

Meidänkin kolmikko oli kaikki just semmosia reppania, mutta kyllä heistä jokaisesta kasvanut hienoja kisusia😻 ja mikä parasta (koskee kaikkia viittä kissaa) ne on kyllä hienosti tottunut nyt täällä vauvan itkuihin ja älinöihin ettei enää siitä perusta/säikähdä❤️
Voi ihana tietää että kaikki tottunut vaaviinkin 😍 kissat on kyllä ❤️

Eiköhän🥰

Oon ahkerasti koittanut keksiä uusia ketjuja että saadaan viestejä kasaan 😂🤭

Mullakin nyt taas helpotti testausahdistus, melkein menin eilen kauppaan hakemaan testejä mut maltoin mieleni ja tänään olikin lämmöt taas ylhäällä. Googlailinkin eilen niin muillakin NC:N käyttäjillä raskaudessa lämmöt välillä dropannut päiväksi lähelle sitä ”base linea” ja sit taas noussut eli menee varmaan normaalin vaihtelun piikkiin.

Oon ahkerasti koittanut keksiä uusia ketjuja että saadaan viestejä kasaan 😂🤭

Mullakin nyt taas helpotti testausahdistus, melkein menin eilen kauppaan hakemaan testejä mut maltoin mieleni ja tänään olikin lämmöt taas ylhäällä. Googlailinkin eilen niin muillakin NC:N käyttäjillä raskaudessa lämmöt välillä dropannut päiväksi lähelle sitä ”base linea” ja sit taas noussut eli menee varmaan normaalin vaihtelun piikkiin.
Juu pitää koittaa niitä iteki kehitellä jos jotai mielee vaa tulee🤭😄

Mää seurailin esikoista yrittäessä lämpöjä ite mut en kyllä sitten oo sen jälkeen (esikoinen tärppäs yk1)😊 tämä tärppäsi nyt yk2sesta mutta molemmilla yrityskerroilla tikuttelin vaan ovut😄

Juu pitää koittaa niitä iteki kehitellä jos jotai mielee vaa tulee🤭😄

Mää seurailin esikoista yrittäessä lämpöjä ite mut en kyllä sitten oo sen jälkeen (esikoinen tärppäs yk1)😊 tämä tärppäsi nyt yk2sesta mutta molemmilla yrityskerroilla tikuttelin vaan ovut😄

Meillä esikoinen kans tärppäs ekasta, tein kaksi testiä peräkkäisinä päivinä ja sit en miettinyt koko asiaa. Sillon en myöskään seurannut lämpöjä muutenkaan, mut nyt kun on kello ranteessa ja ne tulee mitattua anyway niin vaikea olla katsomatta. Jotenkin oon nyt tästä tokasta enemmän huolissani 😅 vauvakuume ei ollut näin kova ekassa

Huh, tuli nukuttua hyvät päikkärit 🙈 Jätin mun puolikkaan kahvikupin aamulla pois, et saattaa johtua kofeiinin vierotusoireistakin.

Oon tällä viikolla melkeen joka yö heränny neljältä ja sit on pitäny rampata vessassa, ollu levottomat jalat, mopoilijat on päristäny tuolla ulkona, kissat pitäny omaa showta tai niin jäätävä nälkä et pitäny mennä syömään 😂 Hirvee taistelu et saa nukahdettua uudestaan 🙈

Onneks on viikonloppu ja saa nukkua vihdoin pitkään 😊

Onkos teillä muuten lemmikkejä? Meillä on 2 kissaa mut oon kyllä aina ollut koiraihminenkin 😍
Meillä ei ole mitään lemmikkejä, mutta oon tosi eläinrakas ja lapsena on ollutkin kaikkea undulaatista marsuun ja koirasta hamsteriin 😄 Mulla on sellainen ajatus, että nyt pikkulapsiaikana en kaipaa lemmikkejä, mutta ehkä sitten kun lapset on tehty ja ovat vähän isompia (kouluikäisiä) voitaisi joku lemmikki ottaa 😊

Meillä esikoinen kans tärppäs ekasta, tein kaksi testiä peräkkäisinä päivinä ja sit en miettinyt koko asiaa. Sillon en myöskään seurannut lämpöjä muutenkaan, mut nyt kun on kello ranteessa ja ne tulee mitattua anyway niin vaikea olla katsomatta. Jotenkin oon nyt tästä tokasta enemmän huolissani 😅 vauvakuume ei ollut näin kova ekassa
Mulla oli sama juttu, et esikoisesta olin jotenkin tosi huoleton, ehkä kun ei varsinaisesti yritetty lainkaan enkä seuraillut kiertoa enkä mitään, yhtenä päivänä hän vain ilmoitti tulostaan 😄 Nyt toista olen ihan kuumeillut ja jo jonkin aikaa, piti vaan saada mies rohkaistua ensin... 😅

Mulla ei onneksi ole kelloa, mennyt jo tää testailu ihan mahdottomaksi stressinaiheeksi niin en tiedä miten pärjäisin jos vielä lämmöistäkin stressaisin 😂

Meillä ei ole mitään lemmikkejä, mutta oon tosi eläinrakas ja lapsena on ollutkin kaikkea undulaatista marsuun ja koirasta hamsteriin 😄 Mulla on sellainen ajatus, että nyt pikkulapsiaikana en kaipaa lemmikkejä, mutta ehkä sitten kun lapset on tehty ja ovat vähän isompia (kouluikäisiä) voitaisi joku lemmikki ottaa 😊
Joo aivan, sitten kun lapset osaa ottaa enemmän hoitovastuuta 😊 tai ainakin sitä voi opetella. Ei vanhemmille lankee ihan kaikki hommat 😆

Helou, varovaisesti liityn mukaan! Oon jo käynyt täällä kurkkimassa viestejä (jo silloin kun täällä ei niitä ollut vielä ensimmäistäkään… 😂), mutta jospa sitä nyt itsekin alkaisi kirjoitella.

Esikoistyttö syntyi elokuussa 2025, ja sen jälkeen ei oo kierto vielä ihan normalisoitunut, niin oviksesta laskettu aika olisi 6.4. ja sillä meen itse, vaikka neuvola laskeekin kierron ekasta päivästä. Mulla kuitenkin tuli ovis Oura-sormuksen ja tikutuksen mukaan n. kiertopäivänä 25, eli tyyliin 10 päivää myöhässä, niin ei tunnu järkevältä laskea menkoista ajoitusta tällä kertaa 😅 Varhaisultra on varattu 20.8., toivottavasti sinne asti päästään niin selviää sitten, että missä mennään!

Kiva olla täällä ja tällä raskausmatkalla taas, vaikka olo ei mikään parhain olekaan 🙏

Moi kaikille! Tein tän vko ti ekan positiivisen testin outojen olojen vuoksi ja plussa oli vähän ylläri kun luulin ettei tullut ovulaatiota heinäkuussa 🤭 Laskettu aika ehkä 9.4. En oo kyllä mitenkään positiivisin mielin tästä raskaudesta kun takana on marras-huhtikuun välillä 3 peräkkäistä kkm ja oon taas varautunut samaan kun ikää on jo 40v. Katsotaan kuinka kauan raskaus tällä kertaa kestää 😬 Raskaaksi tuun aina nopeasti, tää oli eka kierto kkm jälkeen missä seksiä oli ilman ehkäisyä ovulaation aikaan. Ennestään meillä on onneksi jo viisi lasta, vanhin kohta 10v ja nuorin 12/24.

Huh, tuli nukuttua hyvät päikkärit 🙈 Jätin mun puolikkaan kahvikupin aamulla pois, et saattaa johtua kofeiinin vierotusoireistakin.

Oon tällä viikolla melkeen joka yö heränny neljältä ja sit on pitäny rampata vessassa, ollu levottomat jalat, mopoilijat on päristäny tuolla ulkona, kissat pitäny omaa showta tai niin jäätävä nälkä et pitäny mennä syömään 😂 Hirvee taistelu et saa nukahdettua uudestaan 🙈

Onkos teillä muuten lemmikkejä? Meillä on 2 kissaa mut oon kyllä aina ollut koiraihminenkin 😍
Meiltä löytyy kaksi koiraa. Toinen neideistä 4v toyvillakoira ja toinen kohta 2v Chihu-cockerspaniel mix. ☺️

Mää yritän kanssa tuota kofeiinia vähentää. Kahvia en edes juo, mutta energiajuoma aamuisin. Nyt vaihtanu sen pieneen (250ml) sokerittomaan Red bulliin😄
Tänään en oo juonu, mutta on kyllä väsyneempi. En kuitenkaan nyt oo päikkäreitä nukkunu 😄

Moi kaikille! Tein tän vko ti ekan positiivisen testin outojen olojen vuoksi ja plussa oli vähän ylläri kun luulin ettei tullut ovulaatiota heinäkuussa 🤭 Laskettu aika ehkä 9.4. En oo kyllä mitenkään positiivisin mielin tästä raskaudesta kun takana on marras-huhtikuun välillä 3 peräkkäistä kkm ja oon taas varautunut samaan kun ikää on jo 40v. Katsotaan kuinka kauan raskaus tällä kertaa kestää 😬 Raskaaksi tuun aina nopeasti, tää oli eka kierto kkm jälkeen missä seksiä oli ilman ehkäisyä ovulaation aikaan. Ennestään meillä on onneksi jo viisi lasta, vanhin kohta 10v ja nuorin 12/24.
Toivotaan että kaikki menis hyvin siellä tällä kertaa ❤️
Mullakin jotenkin myös tuota km pelkoa nyt enemmän kun ikää jo mullakin 38v.
Mutta, yritän olla miettimättä ja "nauttia"/ olla onnellinen tästä raskaudesta. 😁
Ekaa ultraa kanssa odottelen että, pääsee näkemään onko tuolla mitään, kun välillä niin oireetonta.
Tissit kyllä on arat ja välillä mahaa jomottelee😁

Takaisin