Painaisitko nappia, jos...?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hyytti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähes kaikkien naapureiden asunnot on samanlaisia eli ei olisi mitään järkeä😂 mutta jos saisi valita sen naapurin jolla on isompi asunto, niin sitten painaisin

Painaisitko nappia, jos pääsisit ilmaiseksi matkalle Amerikkaan, mutta joka kerta kun vaihdat rahaa, siitä vedettäisiin välistä 10%?

Voisin painaa🤔

Painaisitko nappia, jos mielestäsi maailman pahin ihminen tuomittaisiin haluamallasi tavalla, mutta sama tuomio tapahtuisi myös jollekin satunnaiselle täysin viattomalle henkilölle?

En painaisi, en halua viattomien kärsivän. Vai pitäisköhän kuitenkin ja ottaa joku sekoista hallitsijoista virasta. Randomin työttömäksi jääminen ei olisi niin paha...

Painaisitko nappia jos pääsisit katsomaan suosikkibändiäsi/artistiasi, mutta se olisikin sen viimeinen keikka ikinä?

Vaikka. Ei ole niin vahvaa suosikkibändiä, ettei haittaisi vaikka ura päättyisi ja siirryn kuuntelemaan muuta.

Painaisitko nappia jos saisit taidon nukahtaa silmänräpäyksessä, mutta joutuisit joka yö nousta vessaan ainakin kerran?

Toki, niin mä joudun tekemään yleensä muutenkin. Nopea nukahtaminen ois kiva.

Painaisitko nappia jos sinun tarvitsisi nukkua vain 4 tuntia ja olisit virkeä?

Empä usko, nautin köllöttelystä

Painaisitko nappia, jos lapsesi suurin unelma toteutuisi, mutta joutuisit itse opetella täydellistä latinaa?

Enhän minä osaa täydellistä suomeakaan. 😅😂 Mutta ymmärrettävää voisin kyllä opetella noin hyvästä syystä. 😄 En ehkä kuitenkaan kolmevuotiaan unelmien vuoksi vielä. 🤭 Karkkipussi tai uusi ponilelu ei liene sen arvoinen. 😅

Painaisitko nappia, jos pääsisit ilmaiseksi huvipuistoon, mutta muiden rannekkeen hinta nousisi 4%?

En voisi olla noin ilkeä 😔

Painaisitko nappia jos oma unelmasi toteutuisi silmänräpäyksessä, mutta tietäisit että lapsesi kärsisi R-viasta loppuelämänsä sen takia?

En. En halua olla maailmankuulu, enkä toista puheääntä.

Painaisitko nappia, jos pääsisit samantien ilmaiseksi unelmiesi lomakohteeseen viikoksi, mutta kesälomasi lyhenisi viikolla?

Painaisin. Eipä tuossa loman pituudessa ole hurraamista muutenkaan, mutta haluaisin pitkästä aikaa reissuun! 😭

Painaisitko nappia, jos Muumit häviäisivät maailmasta, mutta saisit kaiken niiden tuotteistamisesta kertyneen rahan itsellesi?

Todellakin! En ole yhtään Muumi-fani.

Painaisitko nappia jos saisit tehdä 80% työtä. Eli työviikko lyhenisi päivällä, mutta niin pienenisi palkkasikin?

En, mulla ei ole hirmu paljoa töitä ole muutenkaan

Painaisitko nappia, jos petisi pettaantuisi aina itsestään, mutta et saisi itse päättää sitä tyyliä miten se pedataan?

Painaisin. Eilen kolmannen kerran jälkeen jätin sängyn sikseen kun lapsi menee aina leikkimään jotain linnoitusleikkejään meidän sänkyyn 😏

Painaisitko nappia jos wc-pönttö putsautuisi itsestään, mutta paperirulla ja käsisaippua pitää vaihtaa tuplasti nykyistä tiheämpään?

En usko

Painaisitko nappia, jos sinun ei tarvitsisi enää koskaan lukita oveasi tietäen että sinne ei koskaan murtauduta, mutta jonkun toisen satunnaisesti valikoidun henkilön taloon murtauduttaisiin kerran kuussa?

En mä kyllä

Painaisitko nappia, jos sinulta poistuisi varpaankynnet kokonaan? Itse poistuminen ja varpaat sen jälkeen olisivat täysin kivuttomia eikä kynnettömyys aiheuttaisi sinulle haittaa.

Kyllä, kokeilisin yes manin kanssa elämistä

Painaisitko nappia, jos aikaisemmat napin painamisesi peruuntuisivat, mutta saisit 100€?

Takaisin