Plussa vai ei?

Itse

Ymmärrän täysin! Samaa tuskainen myös itse. Menossa dpo13 tänään ja tein nyt päivällä 25mIU digitesti, jonka tulos "ei raskaana" 🙈 Toki virtsa oli paljon laimeampaa nyt kuin aamulla, mutta jännittäväksi menee...

Täällä tais tilanne ratketa kun rusehtava vuoto alkoi..😩
Toivotaan sinne plussa tuulia ❤️

Dpo9! Ylempi pari min testin teon jälkeen ja alempi vähän myöhemmin.
15277.jpg
15284.jpg

Täällä tais tilanne ratketa kun rusehtava vuoto alkoi..😩
Toivotaan sinne plussa tuulia ❤️
Minullakin siis ihan kuukautisten kaltaista vuotoa tullut, mutta muistan, että oli jotain vastaavaa myös esikoisen kanssa. En ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon 😄

Minullakin siis ihan kuukautisten kaltaista vuotoa tullut, mutta muistan, että oli jotain vastaavaa myös esikoisen kanssa. En ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon 😄
Oho okei! Taas ehkä pienen pieni toivon kipiä syttyi🥹 Mulla ei oo aiemmissa raskauksissa vuotoja ollut mutta sehän ei toki kerro ettei voisi olla tässä🧐 Mielenkiinnolla ootan voimistuuko vuoto tulevan yön aikana. Mikä siellä tilanne?

Oho okei! Taas ehkä pienen pieni toivon kipiä syttyi🥹 Mulla ei oo aiemmissa raskauksissa vuotoja ollut mutta sehän ei toki kerro ettei voisi olla tässä🧐 Mielenkiinnolla ootan voimistuuko vuoto tulevan yön aikana. Mikä siellä tilanne?
Mulla on nyt siis tiputellut enemmän tai vähemmän jo dpo8 lähtien eli kohta viikon 😅 sen aikana on ilmestynyt plussa testiin ja ainakin yhdessä testissä vahvistunut. Katsotaan vahvistuuko taas huomenna vai haalistuuko. Mulla on vain yhdestä raskaudesta kokemus ja siinä oli alkuraskaudessa vuotoa ja kaikki meni lopulta hyvin, siksi en niin kauheasti osaa stressata ehkä 😅

Mulla on nyt siis tiputellut enemmän tai vähemmän jo dpo8 lähtien eli kohta viikon 😅 sen aikana on ilmestynyt plussa testiin ja ainakin yhdessä testissä vahvistunut. Katsotaan vahvistuuko taas huomenna vai haalistuuko. Mulla on vain yhdestä raskaudesta kokemus ja siinä oli alkuraskaudessa vuotoa ja kaikki meni lopulta hyvin, siksi en niin kauheasti osaa stressata ehkä 😅
Aivan okei! Kerroppa tännekkin kun oot huomenna testaillut mikä oli tulos🙈🥰

Kyllä tää taitaa jäädä kemiallisesti raskaudeksi kun ylempi on eilisaamun ja alempi tämän aamun herkän testin tulos. Nyt kuitenkin jo dpo14, eli pitäisi nousta nopeasti.
1000049020.jpg

On se vaan ihmeellistä miten jo siihen pieneen solumöykkyyn on ehtinyt ajatuksissaan kiintyä 🥺 Tämä oli yk1 tulos, joten uskon että jos tästä ei nyt tule mitään, niin pian saadaan ihan onnistunutkin alku.

40 min pidätyksellä tämmönen kp 27. Oon liian innoissani voisko tää nyt olla???😭😭😭😭 aamupahoinvointi yllätti niin piti tehä

Liitteet

• 20260609_085232.jpg
    20260609_085232.jpg
    143.1 KB · Katsottu: 28
  • 20260609_085250.jpg
    20260609_085250.jpg
    171.5 KB · Katsottu: 28
  • 20260609_085754.jpg
    20260609_085754.jpg
    160.6 KB · Katsottu: 28
Taisi ne utuiset 9 dpo pc:t olla tekeytyviä haamuja. Nyt 11 dpo ja tein herkän rfsu:n mentaliteetilla, ettei siinä nyt mitään kuitenkaan tule näkymään. Kotelon kanssa siihen testiviivan kohdalle aina heijastuu toinen ”viiva” tietyssä valossa. Siinä sitten hetken aikaa testiä kääntelin käsissä, ettei tuo nyt ihan kyllä siltä kotelon varjolta näytä. Testiajalla revin vielä kotelon auki ja siinähän oli ihan selkeä haamu 😱
IMG_7838.jpeg

Muokattu viimeksi:
Kyllä tää taitaa jäädä kemiallisesti raskaudeksi kun ylempi on eilisaamun ja alempi tämän aamun herkän testin tulos. Nyt kuitenkin jo dpo14, eli pitäisi nousta nopeasti.
View attachment 156953
On se vaan ihmeellistä miten jo siihen pieneen solumöykkyyn on ehtinyt ajatuksissaan kiintyä 🥺 Tämä oli yk1 tulos, joten uskon että jos tästä ei nyt tule mitään, niin pian saadaan ihan onnistunutkin alku.
Oon niin pahoillani❤️‍🩹 tiedän tuon kiintymyksen tunteen. Tsemppiä jatkoon!

ON: Täällä erittäin epäselvä tilanne.. Eilen alkoi tosiaan päivällä se ruskea vuoto ja ei oo miksikään toistaiseksi muuttunut. Toki jatkuvasti tunne että kohta aukeaa hanat. Ei kipua, ehkä jotain tuntemuksia alavatsalla. Mikä tekee hommasta mielenkiintoisen on se että viivat ehkä aavistuksen tummuneet eilisestä?? Ylempi tämän aamun ja alempi eilisen. Nyt kuitenki pp12, dpo 15 joten senkin puolesta odottaisin jo tummempaa viivaa.. kuin löysässä hirressä pidettäisiin🥹

Liitteet

• IMG_4550.jpeg
    IMG_4550.jpeg
    533.3 KB · Katsottu: 21
40 min pidätyksellä tämmönen kp 27. Oon liian innoissani voisko tää nyt olla???😭😭😭😭 aamupahoinvointi yllätti niin piti tehä
Tää voi olla plussan alku tai tää voi olla viivanpaikka. Ite vihaan näitä testejä, ku saa aina arvuutella kumpi on ellei ole jo selkeä värillinen testiviiva. 🙄 Ehkä huomenna aamulla voisi tehdä sen herkemmän digin, kun se on 10miU, nii luulisi antavan tekstin raskaana, jos tää on oikea haamulainen! 🥹🩷

Taisi ne utuiset 9 dpo pc:t olla tekeytyviä haamuja. Nyt 11 dpo ja tein herkän rfsu:n mentaliteetilla, ettei siinä nyt mitään kuitenkaan tule näkymään. Kotelon kanssa siihen testiviivan kohdalle aina heijastuu toinen ”viiva” tietyssä valossa. Siinä sitten hetken aikaa testiä kääntelin käsissä, ettei tuo nyt ihan kyllä siltä kotelon varjolta nyt näytä. Testiajalla revin vielä kotelon auki ja siinähän oli ihan selkeä haamu 😱
View attachment 156961
No tuo rfsu on jo selvästi plussa 😍 Toivottavasti viivat vahvistuu 🤞🥳

Vaikea saada kuvaan mutta livenä on selkeästi punainen kuivuneena.. mp otetaan vastaan näyttääkö silti vaan viivanpaikalta vai jos on punainen selkeästi niin onko sitten viivan alku?

Liitteet

• 20260609_101249.jpg
    20260609_101249.jpg
    673.4 KB · Katsottu: 17
Vaikea saada kuvaan mutta livenä on selkeästi punainen kuivuneena.. mp otetaan vastaan näyttääkö silti vaan viivanpaikalta vai jos on punainen selkeästi niin onko sitten viivan alku?
Näyttää kyllä tässä ainakin oikealta plussalta minun silmään ja nään väriä myös kuvassa vaikka se ei aina ole yhtä selkeää kuin livenä! 😍

Takaisin