IVF/ICSI-HOIDOT 2026

Kiitos kaikille❤️‍🩹
Täällä erittäin epäselvä tilanne.. Eilen alkoi päivällä ruskea vuoto ja ei oo miksikään toistaiseksi muuttunut. Toki jatkuvasti tunne että kohta aukeaa hanat. Ei kipua, ehkä jotain tuntemuksia alavatsalla. Mikä tekee hommasta mielenkiintoisen on se että viivat ehkä aavistuksen tummuneet eilisestä?? Ylempi tämän aamun ja alempi eilisen. Nyt kuitenki pp12, dpo 15 joten senkin puolesta odottaisin jo tummempaa viivaa.. kuin löysässä hirressä pidettäisiin🥹

Liitteet

• IMG_4550.jpeg
    IMG_4550.jpeg
    533.3 KB · Katsottu: 13
Tosta alkionsiirrosta ja täydestä rakosta: mä onnistuin käymään stressipissalla matkustettuani alkionsiirto varten. Yritin tunnin ajan paikata mokaani juomalla hirveästi (kävin lounaalla kun alkionsiirto oli keskellä päivää), mutta rakko oli alkionsiirtoajan koittaessa turhan tyhjä. Siirto onnistui silti, en joutunut käytävään odottamaan et rakko täyttyy. Kuulemma vaan näkyvyys on huonompi ja siksi täyttä rakkoa suositellaan. Ensi kerralla muistan kyllä olla pari tuntia ilman vessareissua.

Joskus olen onnistunut tavallisella gynekäynnillä odottamaan myöhässä olevaa aikaa niin pitkään, että jouduin luikkimaan gynen pöydältä vessaan kun rakko oli liian täysi. Siksi olen ollut ilahtunut kun sairaalan tutkimushuoneiden yhteydessä on ollutkin vessa, voi käydä heti siinä ennen tai jälkeen ultran tarvittaessa. Ilmeisesti moderneissa tiloissa on mietitty tämäkin!

Mä olen käynyt kolmessa alkionsiirrossa ja menin jokaiseen sen ohjeen mukaan, että en käy kahteen tuntiin vessassa. Join normaalisti, tyyliin lasillisen vettä lounaalla jne. Millään kerroista ei ollut varsinaisesti pissahätä mutta ei tullut mitään sanomista. Kaikilla kerroilla myös palasin työpaikalle ja kävin vasta siellä vessassa, eli hätä ei ollut siirron jälkeenkään paha.

Takaisin