Huomentaa!!
Tulin päivittelemään alkukesän kuulumisia eli lähinnä vaan omanapailemaan

lueskelin sivulle 193 ja tän viimmesen. Mut luen loput, ku pystyn keskittyä kunnolla

(joku/jotku täällä vissiin plussannutkin jos oikein ymmärsin niin HURJASTI ONNEA

)
Tosiaan päätettiin jättää tää yrittäminen ihan herran haltuun. Tänään sovelluksen mukaan on kp 32/32 ja kuukautisten pitäis alkaa huomenna. Olo on suht normaali, mitä nyt pari pv rintoja ja nännejä aristellu. Kattelin et peitto on heilunu dpo-2, mut mitään odotuksia ei oo. En oo testaillu ovista enkä mitään. Lähinnä ootellu menkkojen alkamista. Mutta se niistä kuulumisista, muussakin elämässä on tapahtunut muutoksia. Puhuin siitä mahdollisen karvavauvan ostosta, mutta se hankinta saa toistaseksi jäädä vielä haaveisiin, sillä mä sain töitä

eikä mun mielestä oo sopiva/oikee aika vielä koiralle. En pystyis jäämään kotiin ja siihen yksinolo koulutukseen voi aikaa vierähtää ja päivät oon kuitenki töis 7-16 eli aika pitkä aika olis pennulla yksin oloa
On hurjaa ajatella, että edes uskalsin hakee töihin (tosin määräaikanen sopimus) kun ”pelkäsin”, että raskaudun heti töiden alkaes ja joutusin sit nopeesti jäämään kotiin. Ja syy miks nopeesti varmasti joutusin jäämään töistä pois on se, et läträtään päivät pitkät kemikaaleilla ja tujuilla aineilla. Kiipeillään todella korkeella ja jatkuvasti on vaarana, et ite tippuu tai jotain tippuu päälle. Eli luultavasti turvallisuus syistä joutusin jäämään pois töistä, tai siirtymään muihin tehtäviin.
Nyt oikeestaan ei oo mitään odotuksia raskautumiselle, lähinnä meen go with the flow. En edes tienny, että ollaan jo kierron lopussa

. En siis oo enää yhtään seuraillu edes omaa kiertoa, oon vaa napsinu vitskut aamuin illoin ja merkannu peitonheilutukset sovellukseen. En oo oikeestaan törmänny normaalia enempää raskaana oleviin, vaikka pelkäsin sitä et niitä tulee sit ovista ja ikkunoista, mutta pieniä lapsia on pörränny kyllä. Ajattelin et jos sitä nyt tänään kävis hakees testin kaappiin ja tekis sen sit 2-3päivän päästä jos kuukautisia ei näjy. Mutta uskon kyllä, että ne sieltä tulee niinku aina ennenki
Eli eipä mitään maailmaa mullistavaa täällä, mutta pieniä uusia tuulia kuitenki