Lähtisitkö tai tekisitkö…

Riippuu varmaan työpaikasta, mutta vaikka en.

Vaikka olisit ihan tyytyväinen nykyisen työpaikkasi niin hakisitko jotain hullua työtä ihan huvin vuoksi, jos vaikka tärppäisi?

Olen sitä jo. Mutta vastaan että en 😂

Sitoutuisitko tilaamaan vuoden ruoka-aineet jostain ruokaboksista jos saisit -50% diilin, joka olisi oikeasti jopa edullisempi kun normishoppailu?

En. Kuulostaa ahdistavan rajoittavalta. 😅 Ehkä johonkin sellaiseen tilaukseen missä tulisi tarvikkeet tyyliin puolen viikon ruokiin. 🤔

Etsisitkö itsellesi uuden puolison, jos edellinen päättäisi, ettei haluakaan lapsia, vaikka olette jo sopineet yrittävänne niitä saada?

Arvot olisi muutenkin sitten niin erilaiset että luulisin kyseen olevan muusta kun pelkistä lapsista.

Asuisitko koko loppuelämäsi nykyisessä kodissasi, jos vain mahdollista?

En jos toinen vaihtoehto ois valmiiksi remontoitu talo. Meillä ois niin paljon remontoitavaa.

Kävisitkö pissillä tukossa ja lähes täynnä olevassa yleisen vessan pöntöllä?

( Mun oli kerran pakko Onnibussissa 😨)

Hups. Kai se jos olisi pakko, mutta ei olisi mieluinen kokemus.

Istuttaisitko puun vuokratontille?

Voisin istuttaa, jos olisi lupa ja puu olisi ilmainen. Muuten en.

Söisitkö kilon suklaata viikon aikana, jos saisit 2000€?

No koska olen raskaana, niin pelkkää suklaata. Kaalilla nälkiintyisimme, kun ei siitä saisi tarpeeksi energiaakaan. Toki ei suklaakaan olisi terveellistä, jos vain sitä saisi 🤣 Siitä saisi sentään energiaa, rasvaa, hiilareita, vähän proteiiniakin ja ehkä kalsiumia yms..

Oho.. muokkasit viestiä. Voisin syödä viikon pelkkää kaalikeittoa ja leipää jos olisi pakko.

Söisitkö torakoita, jos muuta ei olisi moneen viikkoon?

Joo mä sekoitin ketjut niin siksi muokkasin.

En söisi torakoita ellei joku valmistaisi niitä niin ettei ne muistuttaisi torakoita.

Joisitko veden sijasta mahlaa viikon?

En. Jotenkin kuulostaa ällöttävältä juoda sokerilitkua. Vaikka olisi varmaan terveellistä.

Jos juuri nukahtamaisillasi huomasit unohtaneesi pestä hampaat, nousisitko vielä tekemään sen?

Nousisin. En pysty nukkumaan likaisilla hampailla. Minulla on jopa töissä hammasharja mukana, kun inhoan likaisia hampaita. 😅

Rakentaisitko pihasi ympärille 2m korkean muurin?

Todennäköisesti en, sillä minulla ei riittäisi siihen aika töitteni ja lapsieni vuoksi. Lisäksi tämä olisi ehkä liian suuri urakka tässä vaiheessa raskautta 😊 Itse en siis tätä tekisi. Ehkä en sitä muutenkaan haluaisi, vaikka joku muu sen tekisi.

Katsoisitko muiden ohjelmien lisäksi inhokkiohjelmaasi yhden jakson päivässä kuukauden ajan vai olisitko mieluummin kuukauden katsomatta mitään ohjelmaa?

Kuukauden katsomatta mitään. Olen kyllä nytkin ollut katsomatta ainakin kuukauden

Jos kaverisi ilmoittaisivat ja veisivät sinut kykyjenetsintäkisaan jonkun parhaan taitosi pohjalta. Olisitko mukana vai peruisitko jutun?

Muutenkin katson aniharvoin telkkaria, joten ei tuottaisi ongelmaa olla katsomatta.

Selah ehtikin ensin. Postattiin varmaan samaan aikaan. Taitaisi hirvittää niin paljon, että peruisin. 😬

Olisitko kuukauden kuuntelematta musiikkia?

Muokattu viimeksi:
Riippuu palvelusta. 😅 Meillä ei kummallakaan ole esim pääsyä toisen puhelimille, kun halutaan pitää omat jutut omina. Kavereiden kanssa tulee molemmilla purettua asioita sellaisella tavalla, ettei välttämättä haluaisi kumppanin lukevan. Minä varmaan analysoin hänen mielestään liian avoimesti ja hän puolestaan puhuu minusta äijätyylillä. Sen verran ollaan kuitenkin avattu toisillemme, että millä lailla keskusteluja käydään kavereiden kanssa. 😄

Antaisitko tuntemattoman lainata puhelintasi?

Takaisin