No koska olen raskaana, niin pelkkää suklaata. Kaalilla nälkiintyisimme, kun ei siitä saisi tarpeeksi energiaakaan. Toki ei suklaakaan olisi terveellistä, jos vain sitä saisi Siitä saisi sentään energiaa, rasvaa, hiilareita, vähän proteiiniakin ja ehkä kalsiumia yms..
Oho.. muokkasit viestiä. Voisin syödä viikon pelkkää kaalikeittoa ja leipää jos olisi pakko.
Söisitkö torakoita, jos muuta ei olisi moneen viikkoon?
Todennäköisesti en, sillä minulla ei riittäisi siihen aika töitteni ja lapsieni vuoksi. Lisäksi tämä olisi ehkä liian suuri urakka tässä vaiheessa raskautta Itse en siis tätä tekisi. Ehkä en sitä muutenkaan haluaisi, vaikka joku muu sen tekisi.
Katsoisitko muiden ohjelmien lisäksi inhokkiohjelmaasi yhden jakson päivässä kuukauden ajan vai olisitko mieluummin kuukauden katsomatta mitään ohjelmaa?
Riippuu palvelusta. Meillä ei kummallakaan ole esim pääsyä toisen puhelimille, kun halutaan pitää omat jutut omina. Kavereiden kanssa tulee molemmilla purettua asioita sellaisella tavalla, ettei välttämättä haluaisi kumppanin lukevan. Minä varmaan analysoin hänen mielestään liian avoimesti ja hän puolestaan puhuu minusta äijätyylillä. Sen verran ollaan kuitenkin avattu toisillemme, että millä lailla keskusteluja käydään kavereiden kanssa.