Joulukuisten plussatestien kuvia

@Sinertävää okei, sitten ymmärrän, kun puuttuu aikataulun epävarmuus. Mikä dpo IVF:ssä annetaan viralliseksi testipäiväksi? Komea on kyllä toi viimeisin viiva!
Dpo16, jos punktiopäivä ajatellaan dpo0:na. Lähinnä itseä jännittää, kun keskenmenoriski jopa kaksinkertainen.

Tein työpaikalla raskaustestin verestä ja hcg-arvo oli 191 😍 Vähän työnantajalta varastamista, mutta toisaalta olen anteliaasti luovuttanut omaa verta laadunvalvontatesteihin, vaikka sitä ei kai voi keltään olettaa.

Heippa vain! Jokohan tuota tohtisi tulla tänne ihmettelemään mukaan 🫣☺️ Tipahdin tuolta syyskuisista ja nyt uutta yritystä ollut päällä. En saanut dpo10-11 juuri mitään ”herkkiin” testeihin (eli niihin hammastikun kokoisiin One steppeihin 😅) mitään näkyviin vasta kun dpo11 illalla hyyyyvin hailuran haamun/viivanpaikan, joten päätin vielä tarkistaa kunnollisemmilla testeillä missä mennään. Kerkesin jo olla heittämässä kirvestä kaivoon (vaikka kuukautisten alkuun olisikin vielä muutama päivä), kun perus pc puikko eilen näytti tältä

IMG_0520.jpeg

Tässä nyt dpo13 testitulosta rfsu herkällä testillä 🥹

IMG_0529.jpeg

Nähtäväksi jää pysyykö matkassa. Ei uskalla vielä miettiä asiaa sen pidemmälle eikä luottaa raskauteen yhtään.

Suunnittelin tämän tekemistä vasta huomenna dpo15, mutta ei vaan malttanu olla testaamatta 😂😂 Tänään siis odotettu menkkoja alkavaksi eikä nyt ihan heti siltä vaikuta ☺️

Tämä muutaman tunnin pidätyksellä nyt juuri tuoreena

IMG_0530.jpeg

Ihan mukava vahvistuminen toissapäiväiseen pc puikkoon mun mielestä 💕✨ Seuraava sitten vkl aikana varmaan.

IMG_2160.jpeg
Liityn mukaan ihmettelemään! Menkoista laskettuna 3+5 olisi menossa (la 12.12.2026), mutta ovis on voinut sattua aikaisemminkin. Jospa tästä vauva tulisi. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: En oikein tiedä miten päin olisi, ehdin jo vähän luopua toivosta.

View attachment 154714
Liityn mukaan ihmettelemään! Menkoista laskettuna 3+5 olisi menossa (la 12.12.2026), mutta ovis on voinut sattua aikaisemminkin. Jospa tästä vauva tulisi. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: En oikein tiedä miten päin olisi, ehdin jo vähän luopua toivosta.
Ihanaa! 😍
Meillä on sama laskettu aika 🤗!
Vähän varovaisesti täällä vielä osittain sivusta seurailen.

1000037912.jpg
Viikkotestihulluusleveli unlocked

Testiajan puitteissa oli havaittava hento viiva kohdassa t3, kuivuttua testiajan ulkopuolella myös t4. Virallisesti tulos siis kolme viikkoa hedelmöityksestä (ja hcg välillä 300-1000, nyt 4+4)!

Jos hän olisikin päättänyt olla villi ja kiinnittyä jonnekin kohdun ulkopuolelle (uusin pelko, ilman järkevää syytä), niin mieluisan kolon on ainakin löytänyt 😅

Tein aamulla (dpo16) PC:n liuskan seuratakseni viivan vahvistumista verraten toissapäiväiseen. Odotin huomattavasti tummempaa jo ja aloin kuumotteleen, että nouseekohan hCG nyt liian hitaasti 🤯 Toki tuossa (alempana) testiviiva ei koko matkaltaan tummunut tasaisesti, mutta en sitten tiiä.

Oon tämmönen yliajattelija ja ressaaja niin testailu ei sovi mulle 😂😂🙄

Liitteet

• IMG_0539.jpeg
    IMG_0539.jpeg
    457.1 KB · Katsottu: 23
Takaisin