Kumman valitset?

Sehän riippunee kesästä, miten helteistä on ja olen kokenut vain tämän talvisen... Vastaan Kanada. 🙃

Kevät vai syksy?

Ruotsi, vaikka pohjoiseen lähelle Suomen rajaa

Matka Yellowstonen kansallispuistoon ja Yhdysvaltojen pohjoisosiin vai Egyptiin tutkimaan pyramideja, sfinksejä, Karnakin temppeliä ym.?

Ärtynyt suoli on tuttu meidän suvussa, joten ripuliin oon jo tottunut.

Koko yöksi ikkunan taakse varis raakkumaan vai kissat tappelemaan?

Varis, koska kissoista olisin huolissani. Yksi yö miehen kanssa herättiin siihen että kettu haukkui ikkunan takana. Se piti käydä häätämässä, oli kovaääninen.

Huppu vai pipo?

Pizza

Karaoke baarissa tms vai lavalla soittamassa soolona jotain soitinta (olettaen että osaat suurinpiirtein soittaa sitä)?

Karaoke ehkä ku en mielellään soolona soittaisi vaan muiden kanssa. Jos ei tarvii "esiintyä" vaan voi silleen taustalla hiljakseen niin onnistuu yksin soittelu. Yhteislaulun säestys onnistuu sopivassa mielentilassa mutta aina mukavampi jos ei ole ainoa soittaja. Karaokea taas joskus tuli harrastettua sen tuoman jännityksen takia.

Kuivahedelmät vai pähkinät?

Tämä oli vaikea.. mutta ei oo kunnon letun voittanutta. 😋
Voi kun tulis äkkiä kesä niin pääsisi muurinpohjalettuja taas paistamaan.

Olohuoneeseesi koko seinän peittävä abstrakti seinämaalaus vai kuviolasi-ikkunat?

Aku mulle tuli kaksivuotiaasta lähes kolmekymppiseksi. 😀 Tätä nykyä kyllä taitaisin valita ristikkolehden. Jokin luontoaiheinen.

Peter Pan vai Helinä-keiju?

Takaisin