Minkähän kokoinen vauvasta tulee

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitkä voisivat olla tämän vauvasi syntymämitat; paino, pituus ja päänympärys? :)
 
Veikkaukseni: 3480g, 52cm, 35cm

Esikoinen oli pikkanen, reilu 3kg ja 49cm. Mäkään en ole ollut hirveästi tuota isompi, joten en osaa kuvitella 4kg vauvaa, mutta eihän sitä osaa ennustaa. Mies on ollut iso, mutta syntyi käynnistettynä, onhan siinä ollut aikaa kerätä massaa..
 
Muokattu viimeksi:
Mua jännittää ihan hirveesti kun mies on ollut ihan järjettömän iso syntyessään mut ilmeisesti onneksi vauvat tulee kooltaan enemmän äidin mukaan. Mä olin itse pieni ku sintti vaikka olin ihan täysaikainen, sittemmin ottanut kyllä kasvussa kiinni. :tears:
Koska esikoinen kyseessä, en osaa veikata päänympärystä mut pituus vois olla 49cm ja paino 3400g
 
Itse olen ollut iso vötkylä, melkein 4400 g ja 53 cm, mutta jos loppuun asti päästään, niin toivottavasti oma pienokainen olisi edes hieman pienempi kuin äitinsä. :Grimacing Face:
 
Itse olen ollut iso vötkylä, melkein 4400 g ja 53 cm, mutta jos loppuun asti päästään, niin toivottavasti oma pienokainen olisi edes hieman pienempi kuin äitinsä. :Grimacing Face:
Samaa toivon minä :No Evil Monkey: Aikamoinen kauhutarina on meinaan meikäläisen syntymä enkä haluaisi samaa kokemusta itselleni ja pikkuiselle.
 
Tytöt on ollu 3969g ja 53cm ja toinen 3666g ja 50cm niin olisko kolmas sitten 51cm ja 3700g.
 
Veikkaus: 3010g + 47cm.

Molemmat pojat olleet 47cm ja esikoinen pikkusen päälle 3kg ja toka pikkusen alle 3kg.
 
Esikoinen ja lahjoittajan DNA toisella puolella niin ei ole paljoa mihin verrata. Veikkaan siis pituudeksi 50cm ja painoksi 3600g :D
 
Takaisin
Top