Riskiraskaus

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla kokemusta riskiraskaudesta? Miksi raskaus luokiteltiin riskiraskaudeksi, entä miten tiheää seuranta oli? Täällä voi jutella aiheesta.
 
Mulla bmi oli 44 eli sairaalloinen lihavuus, nyt onneksi bmi 36, eli enää ei sen puolesta hätää. :)

Bibolääkitys ja radi teki myös riskiraskaudeksi. Vauvan liikakasvu oli suurin huoli ja mahdollinen istukan toiminnan heikkeneminen, minkä vuoksi käynnistettiin 2 päivää ennen la:ta. 3195g pikkuinen syntyi, eikä hätiä mitiä hällä. Beating Heart
 
Esikoisen raskaus oli riski raskaus radin vuoksi ja kuopuksen kohalla mulla oli riski raskaus radin vuoksi, ja myös mulle tehdyn operaation vuoksi. Mulla on rakennettu kaks sappitiehyettä ja maksaa ei enää jäänyt kuin 1/3 jäljelle. Seurattiin tiheämmin ja kävin verikokeissa. Loppua kohden olisi ultriakin ollut vielä enemmän mutta ei me koskaan loppuun asti keretty kun aloin kouristelemaan ja kipuilemaan. Vauva syntyi 32+5 kiireellisellä sektiolla, minun ja vauvan terveyden vuoksi todettiin että vauvalla on turvallisempaa kasvaa mahan ulkopuolella. Syntyessään 2300g ja kaikki hyvin vauvalla ja mullakin. Nyt jo kohta 5kk ja reilu 5kg Baby Light Skin Tone-Beating Heart
 
Takaisin
Top