Raskaaksi 2020

@MyyräMatikainen jännän äärellä Alien Monster

täällä dpo10 ja tiputtelua eka kunnon päivä. Särkee selkää ja jomottelee, voi kyl olla et influenssarokotteella on kans tekemistä niiden kanssa, ku otin sen torstaina.

Haah, hain kans eilen aamulla influenssapiikin ja tänään jännä kp9 tiputtelu Cat With Tears Of Joy Koronarokotteesta ei tullu ku hanska kipeeksi (ja kemiallinen) mutta sit influenssarokotteesta yöllä melkein 38 lämpö ja ihan tööt Clapping Hands Light Skin Tone Ehkä tää tästä. Mies on lapissa oviksen yli, eli tästä tulee "välikierto", ens kierrosta sitten aukkariin ja hommat käyntiin, rokotettuna kaikkea vastaan Beaming Face With Smiling Eyes
 
No nyt se kusinen hymynaama tuli Beaming Face With Smiling Eyes
Onpa harmi. Onneks sulla on hyvä asenne :Heartred ens kierrossa sit!! :)

täällä edelleen vaan tiputtelua, eli aikataulu toimii sittenkin! Nyt vaan kaikki toivo yllä et pysytään terveinä ja päästään pe reissuun. Ja ovistikut pitää muistaa mukaan!!
 
Vähän tuppaa flunssan kanssa käydä tallettelut kunnon päälle, mutta eihän nyt ovista voi hyödyntämättä jättää! Mä niin toivoisin vihdoin sitä plussaa isänpäiväviikonlopulle, sillä muuta lahjaa ei vielä ole Beaming Face With Smiling Eyes Onneksi lomaviikko käynnissä niin ei tarvitse muuten jaksaa mitään ihmeellisyyksiä ja osa lapsistakin ”muutti” parempien patojen ja herkkujen perässä mummolaan.
 
Miten Myyrän ultra meni?
Kaikki oli mallillaan, mut tosiaan siirtoa ei nyt voida tehdä. Munarakkula oli 22mm ja limakalvo reilu 10mm. Hyvin toimii oma kroppa. Nyt on varmaan irronnu munasolu, kun on sen verran kipee.

Sovittiin vastaanotolla, että siirto tehdään omaan kiertoon. Mutta lääkäri soittikin perään ja koska luteaalivaihe on suht lyhyt ja viime kierroissa ollu tiputtelua, niin tehdäänkin lääkehoidettuun kiertoon. Eli kun seuraavat menkat alkaa, niin isken estradot laastarit mahanahkaan. Ja cyclogest on keltarauhastukena. Molemmat ainaki 10 viikolle asti, jos raskaus alkaa.
 
@MyyräMatikainen niinpä! kiitos! ja hei, miten sulla on toi tiputtelu ja luteaalin pituus ollu? mietin ite että ainakin jos eka PAS ei tuota tulosta niin vois vedota noihin syihin et sais lääkkeellisen hoidon seuraavaks. mulla tossa ekassa omassa luonnonkierrossa pitkään aikaan oli 12pv luteaali ja tiputtelu alkoi jo neljä päivää ennen menkkoja. samaa kaavaa oli silloin ennen hoitoja... itseasiassa nyt on kyllä harvinaisen vaisut menkatkin, et varmaan limakalvo on ollut aika ohut...

huomenna reissuun ja lomalle :Heartred
 
Mulla on ollu aika tasan 11 päivää luteaali. Ja tiputtelu alkanu parissa edellisessä kierrossa jo muutamia päiviä ennen. Ja toi tiputtelu on ihan uus juttu mulle Alien Monster Ja samoiten lääkäri sano, et lääkkeellinen tulis automaattisesti yli 37-vuotiaalle.

Ihanaa lomaa Beating Heart
 
Mä vissiin erehdyin lomasta ja nielaisin rantapallon! Beaming Face With Smiling Eyes Ainakin näin voisi joku ulkopuolinen luulla, jos tän turvotuksen näkisi. Mitähän kivaa seuraavaksi rakas kehoni keksii?! Lähinnä jännään siis enteileekö turvotus taas jotain lyhyttä kiertoa vai suostuisiko kroppa jo lähestyvän joulurauhan nimissä jättämään nämä rokotusten jälkeiset temppuilut.
 
Kehon eri jännät asiat on ärsyttäviä! Siis niin ärsyttäviä!
Mulla olis se ovis ma-ti. Siitä lähtien menkkajuilintaa. Ja äsken jäätävä määrä keltasta räkää toosasta Beaming Face With Smiling Eyes
No ainaki keltsi siellä sykkii..

Flunssan poikasta pukkaa. Eilen alko kutittamaan nenää ja tänään oon aivastanu ainaki satamiljoonaa kertaa. Pojat tuli myös eilen ja molemmat niin räkäsiä ku olla ja voi. Eli vuosisadan flunssa, täältä tullaan! Clown Face
No. Toivottavasti ei tule. Viikko sit alko 7 päivän työputki, joista 6 aamua, jotka alkoi joko neljältä tai kuudelta. Torstaina tuntu, et pian kuolema korjaa ja väsytti niin, että sieluun sattui. Mutta selvisin. Oon kyllä aika varma, etten ehdi palautua maanantaiksi, jos tässä nyt jotain flunssaakin tulee. Enkä tasan mee töihin maanantaina, jos vähänkin nenä vuotaa Alien-
 
Toivottavasti Myyrälle ei flunssa iske ja pojatkin paranevat pian!

Muakin alkoi viikonloppuna aivastuttamaan ja oksu yrittää hetkittäin ylös. Juuri nyt ei kaipaisi mitään tautia, kun vasta yksi flunssa selätettiin. Onneksi sentään muulla perheellä ei ole mitään oireita.
 
Täällä ollaan nyt jännien päivien äärellä! Imetän 12/20 vauvaani ja toinen on ollut tervetullut. Kierto on ollut sekaisin synnytyksen jälkeen kp 45-35. Tein negan viime lauantaina ja tänään tuli plussa!! Miten laskisitte lasketunajan?Beating Heart Edelliset kuukautiset alkoi 30.10.
 

Liitteet

  • F6552C15-F3FD-4054-8F8A-720A1DCBE4A8.jpeg
    F6552C15-F3FD-4054-8F8A-720A1DCBE4A8.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 70
mites @Elea82 ja @MyyräMatikainen flunssat ja muu tilanne? :)

täällä lomalta kotiuduttu, ai että ku teki hyvää :Heartred tais olla hyvästä myös kierrolle, koska nyt vasta kp10 ja eilen tuli jo ihan hurjat eggikset. tänään on seurantaultra, jänskättää nähdä tilanne! jos o+ tulis viimeistään lauantaina, sais ehkä sen alkionsiirron ens viikolla :Heartred
 
Jännityksellä odottelen Moven ultrakuulumisia!

Täällä pientä tukkoisuutta edelleen. Eilen oli migreenipäivä eli lähinnä jännitän kuinka lyhyt kierto tällä kertaa. Menkkajomoja ei sentään vielä kuulu. Ajoittain järkyn pahoinvoinnin ja väsymyksen vuoksi tekisi mieli testata, mutta tosiaan eilisen jälkeen turhaa olisi. Jostain syystä väsymyksestä huolimatta oon nyt nukkunut pari yötä todella huonosti. Rennosti arjen iloista nauttien eteenpäin siis.
 
Takaisin
Top