Plussa vai ei?

Kp37..raskaustestit negaa tähän mennessä. Kierto yleensä 28-34 joten nyt myöhässä jo..Tein myös ovistestin nyt illalla ja vahva plussa? Mitähän nyt kehossa oikeen tapahtuu? Kokemuksia? Mä niin odotan menkkoja että pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen huoh..

Jospa se vielä plussaksi muuttuisi, oon kuullut kyl yllättävän paljon et tapahtuu sitä, että plussa tulee myöhään jostain syystä :Heartred
 
Kp37..raskaustestit negaa tähän mennessä. Kierto yleensä 28-34 joten nyt myöhässä jo..Tein myös ovistestin nyt illalla ja vahva plussa? Mitähän nyt kehossa oikeen tapahtuu? Kokemuksia? Mä niin odotan menkkoja että pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen huoh..

Pakko oli kokeilla samaa ja viime kierrossa taisin testata myös ennen kuukautisia.. Sillon tuli ihan hailura viiva ovistestiin.. Noo näkee vasta sitten tuleeko täti.. Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
 

Liitteet

  • IMG_20211010_211547.jpg
    IMG_20211010_211547.jpg
    272.5 KB · Katsottu: 115
Juu pakko oli viel kokeilla. Nää pc nykyää iha paskoja. Tekis mieli reklata koska oli luottotesti vuosia.. Testiajalla heti näkyy "viiva" ni onhan se nyt pyllystä.. Paremmin näkyy eka kuvassa Anxious Face With Sweat-Angry Face With Horns-
 

Liitteet

  • IMG_20211011_064514.jpg
    IMG_20211011_064514.jpg
    159.3 KB · Katsottu: 202
  • IMG_20211011_063852.jpg
    IMG_20211011_063852.jpg
    375.9 KB · Katsottu: 194
Mitenhän tätä pitäis tulkita? Usein saanut viivanpaikan kyseiseen testiin mutta en ihan tuollaista.Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
 

Liitteet

  • IMG_20211011_151635__01.jpg
    IMG_20211011_151635__01.jpg
    884.6 KB · Katsottu: 205
Menkat alkoi..Nyt en aio tuhlata tässä kierrossa rahaa turhaa testeihin liian aikaisin.
Tulee vaan turhaan paha mieli ku mulle vissiin kaikki haamuilee jostain syystä..


Kuumeilija95

Näyttää värikertymältä hiukan väärässä kohtaa ainakin kuvan perusteella :/ mille näyttää avattuna?
 
Menkat alkoi..Nyt en aio tuhlata tässä kierrossa rahaa turhaa testeihin liian aikaisin.
Tulee vaan turhaan paha mieli ku mulle vissiin kaikki haamuilee jostain syystä..


Kuumeilija95

Näyttää värikertymältä hiukan väärässä kohtaa ainakin kuvan perusteella :/ mille näyttää avattuna?

Tsemppiä tulevaan kiertoon! :)
Värikertymä se tosiaan taitaa olla.
 

Liitteet

  • IMG_20211011_150001__02.jpg
    IMG_20211011_150001__02.jpg
    169.8 KB · Katsottu: 152
Tässä vielä samasta pissasta tehty rsfun liuska

Mie en enää luota ku apteekin omaan, predictor ja clearblue ❤️ tee ihmeessä joku noista mitä ei tartte arvailla, toki pc on ollu ennen luotettava mut mulla ainakin nyt näytti jostain syystä tosi vahvaa viivanpaikkaa.. Rsfu mulla myös joskus haamuili ja välillä täysin negaa :sad001
 
Näkeekö joku haamujen esiäitiä tässä? :D Vai onko vain viivanpaikka tai omaa kuvitelmaa?

https://aijaa.com/JEDPLF

Miulle ei avaa enää Aijaa kautta kuvia :/

Tämä ihana myöhäinen plussa päättyi varhaiseen keskenmenoon... nyt uutta matoa koukkuun ja kysynkin onko tämä ovisplussa vai pitääkö olla vielä tummempi? ikinä ennen oo tämmösiä kokeillu ni ihan pihalla
View attachment 107339


Oi ei.. Ikävä juttu :sad001 :Heartred tuo on jo hyvin lähellä plussaa :) mulla saattaa joskus olla niin lyhyt lh piikki että jos aamulla olis tuollainen ni illalla tod näköisesti olisi positiivinen ja aamulla jo nega. Eli kannattaa testailla vahvistuuko vielä
 
Pakko oli kokeilla samaa ja viime kierrossa taisin testata myös ennen kuukautisia.. Sillon tuli ihan hailura viiva ovistestiin.. Noo näkee vasta sitten tuleeko täti.. Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Lh nousee hieman juuri ennen menkkoja!
 
Heippa! Olen seurannut tätä ketjua pitkään ja ajattelin, että uskaltaudun kysymään mielipidettänne.

Nyt meneillään on dpo 11, ensimmäisessä kuvassa Pregcheckin testit dpo 9, 10 ja 11. Onkohan kyseessä viivanpaikat? Testiviivat ovat punertavia.

Toisessa kuvassa Predictor Early testi eiliseltä (dpo 10) aamulta. Tässäkin viiva punertava, vaikkakin haalea.

Kovasti pelottaa, että kyseessä on kemiallinen raskaus kun viivat ovat niin hailakoita. :sad001 Tähän kiertoon tehtiin inseminaatio, Pregnyl 5000IU pitäisi käsittääkseni olla nyt jo poistunut? Se pistettiin 11pvää sitten.

Teen taas huomenna aamulla Pregcheckin ja mahdollisesti myös tuon Predictor Early testin uudelleen.

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja plussatuulia kaikille :Heartred

https://aijaa.com/bIiTGm
https://aijaa.com/9HuiJF
En valitettavasti näe viivaa.
 
Täällä on varmaan kokemusta: onko täällä ketään, kellä Pregnyl ois näkyny vielä 13pvää pistämisen jälkeenkin annoksella 5000IU? Tänään tuli haamu, dpo11-12 ja Pregnylistä tosiaan tuo 13 päivää. Tiedän, että varsinainen testipäivä on parin päivän päästä, mutta hei kukapa sitä nyt jaksais sinne asti odotella? :D

Ensimmäinen inssikierto tosiaan menossa.

En tiedä miten hyvin näkyy laatu kun lataa tänne mut koitetaan onnee:

B7503B92-F7E9-4151-ACAF-9D20A7291D40.jpeg
 
Takaisin
Top