Letrozolin käyttäjiä?

Joo niin mäkin aattelin et vaikka eilen alko niin tänään on vasta kp1. Mä sain ohjeistuksen että kp2-kp7 syön letroja.

tästä vielä korjaan, et menkat ei alkanutkaan? Eilen tuli pyyhkiessä vaaleeta verta paperiin ja ajattelin että menkat alko. Mietin koko yön et miks ei ollut edes kipuja, koska yleensä oon tosi kipee. En tiiä mitä tapahtui kropassa. Menkat myöhässä kaks päivää, mutta testin tein (aamulla, mutta juotuani jo kahvia ja mehua) ja se nega. Eli on todella kummallista..
 
tästä vielä korjaan, et menkat ei alkanutkaan? Eilen tuli pyyhkiessä vaaleeta verta paperiin ja ajattelin että menkat alko. Mietin koko yön et miks ei ollut edes kipuja, koska yleensä oon tosi kipee. En tiiä mitä tapahtui kropassa. Menkat myöhässä kaks päivää, mutta testin tein (aamulla, mutta juotuani jo kahvia ja mehua) ja se nega. Eli on todella kummallista..

Nämä on näitä. Mistä lie johtuuAnguished Facetoivottavasti olis raskaus siellä kuitenkin kyseessä, vaikka testi olikin neg.

Täälläkin mennään jo kp 33/26. Monena päivänä ollut enemmän tai vähemmän menkkakivut ja pms oireet läsnä. Mut eipä näy itse menkkoja. Raskaustesti puhdas neg. Ovulaatiotesti pysyvästi pos. Varmaa jos kierto venyy jonnekin kp 40 niin täytyy lähestyä hoitavaa tahoa...Confounded Face
 
kizu ja Mymms kiitos vastauksista! Tottakai just kun olin henkisesti valmistautumassa noihin letroihin ni nyt menkat on myöhässä, mutta r-testi siis kyllä nega. Lääkäri myös viestitti mun kanssa, et mun olis hyvä mennä meidän tilanteessa rautainfuusioon, koska mun ferrit 29. Sekin jännittää. Lääkärit ylipäätänsä jännittää, mä meen yleensä ainoastaan pää kainalossa lääkäreille ja sillonkin vähän mun juttuja vähätellen. aah, jotenkin tuntuu et on niin paljon kaikkea. Mieli on ihan maassa ja ajatukset niin sekasin, et on myös vaikea keskittyä töissä missä on todella hektistä.. Onneks täällä nyt on päässyt vähän avautumaan näistä ajatuksista, tuntuu etten oo viittinyt puhua kellekkään kavereille tai meidän perheelle näistä asioista..


Ymmärrän täysin fiiliksesi. Muistan varsinkin kun 1. Yritin saada aluille. Se oli todella rankkaa aikaa henkisesti. Ei nyttenkään täysin rennosti osaa olla. Mutta paremmin. Zemppiä!!
 
Nämä on näitä. Mistä lie johtuuAnguished Facetoivottavasti olis raskaus siellä kuitenkin kyseessä, vaikka testi olikin neg.

Täälläkin mennään jo kp 33/26. Monena päivänä ollut enemmän tai vähemmän menkkakivut ja pms oireet läsnä. Mut eipä näy itse menkkoja. Raskaustesti puhdas neg. Ovulaatiotesti pysyvästi pos. Varmaa jos kierto venyy jonnekin kp 40 niin täytyy lähestyä hoitavaa tahoa...Confounded Face

joo on kyllä kummallista! Yleensä tulee migreeni ja siitä seuraavana päivänä menkat. No migreeni oli ja meni, menkkoja ei näy. Eikä myöskään oo mitään oireita, ainostaan olo tuolla alhaalla että menkat alkaa kun meen vessaan, mut ei, ei ala. Mulla oli tosi vahva ovulaatioplus kp20, että luulis kai että näin kiertopäivänä 35 plussa näkyis jos olis? soitan tänään lapsettomuusklinikalle siitä infuusiosta minkä saan ja samalla varmaan ihmettelen tätä tilannetta niille.

Mutta eikö jos sulla ovulaatiotesti oo plussa, niin eikö se voi olla hyväkin asia? Mulla itellä on ovistesti myös nega, testailin raskauden uskossa silläkin mut pyh pah.

hahaa sain vaihdettua myös nimimerkkiä!
 
joo on kyllä kummallista! Yleensä tulee migreeni ja siitä seuraavana päivänä menkat. No migreeni oli ja meni, menkkoja ei näy. Eikä myöskään oo mitään oireita, ainostaan olo tuolla alhaalla että menkat alkaa kun meen vessaan, mut ei, ei ala. Mulla oli tosi vahva ovulaatioplus kp20, että luulis kai että näin kiertopäivänä 35 plussa näkyis jos olis? soitan tänään lapsettomuusklinikalle siitä infuusiosta minkä saan ja samalla varmaan ihmettelen tätä tilannetta niille.

Mutta eikö jos sulla ovulaatiotesti oo plussa, niin eikö se voi olla hyväkin asia? Mulla itellä on ovistesti myös nega, testailin raskauden uskossa silläkin mut pyh pah.

hahaa sain vaihdettua myös nimimerkkiä!


Joo soita vaan! Toivottavasti sieltä saat jotakin apuja.Clapping Hands

Mulla on endo ja pcos. Tuo pcos voi aiheuttaa pos. Ovulaatio testin myös. Siksi en uskalla innostua. Nyt kp 34 ja erittäin herkkä raskaustesti puhdas negatiivinen.Anxious Face With Sweat-. laitan varmaan myös viestiä Hus. Et ootellaanko vaanConfused Face
 
välistä vaan huutelen et @kaunisuni ethän oo koronapiikkiä saanu lähiaikoina? mulla se viivästytti vuotoa melkein kaks viikkoa. toki siinä oli kemiallinen myös, mutta negasta testistä meni vielä pari viikkoa vuodon alkuun siinä kierrossa, jossa olin kp2 saanut koronarokotteen.
 
välistä vaan huutelen et @kaunisuni ethän oo koronapiikkiä saanu lähiaikoina? mulla se viivästytti vuotoa melkein kaks viikkoa. toki siinä oli kemiallinen myös, mutta negasta testistä meni vielä pari viikkoa vuodon alkuun siinä kierrossa, jossa olin kp2 saanut koronarokotteen.

11.9. sain tehosterokotteen. Ja sen jälkeen menkat tuli kyllä normaalisti. Eikä mulle tullut siitä ekasta mitään oireita. Mutta eihän sitä tiedä. Huomenna saan rautainfuusion klinikalla ja ajattelin ihmetellä asiaa, jos menkat nyt ei ala tänään.
 
Heippa taas!
Täälläkin 2 letrokierto meneillään, nyt oli kyllä tosi paha useita päiviä kestävä päänsärky/migreeni alkukierrossa. Sitten sain päähäni vielä vierottautua kofeiinista ja oikeastaan tähän päivään asti on ollut enemmän tai vähemmän pääkipeä Confused Face
 
Ovulaatiotestissä tänään hymynaama, kp 11 (kierrot yleensä reilusti yli 30pv..) Eilen kohdun limakalvo tosiaan ultrassa sen 3,8mm eli eihän tästä nyt mitään voi tulla vaikka ovis olisikin. Surettaa, suututtaa,äh.


Siis.. perjantaina ovulaatiotestissä tyhjä ympyrä, eli negatiivinen, ja lauantaina tosiaan sit hymynaama kp11. Olin niin skeptinen ilman mitään ovisoireita, että ostin toisenkin sellaisen digitestipaketin. Sunnuntaina testasin uudella digillä, ja taas tyhjä ympyrä, ja tänään aamulla sama.

Tänään oli kontrolliultra limakalvon takia. Kerroin tuosta yhdestä positiivisesta ovistestistä, mutta sanoin kyllä että on minusta jotenkin hassua kun muut ollut negaa. Ultrassa paljastuikin että siellä yksi johtofolli oli edelleen kuten perjantaina (nyt kokoa 19mm) ja kuin ihmeen kaupalla limakalvo oli 7,7mm! (perjantaina oli vain 3,8mm) ja sanoi että uskoo lauantain testin olleen viallinen, koska ovulaatio olisi vasta tulossa.

Tänään tein iltapäivästä SAMASTA pissasta molemmat clearblue digit, ja lauantaina plussaa näyttäneeseen tuli tyhjä ympyrä,ja uuteen testiin hymynaama.. Uskon ovulaation olevan lähellä, mutta miten voivat näyttää noin eri tuloksen. Meillä ei ole vielä inssiä tms joka olisi tuosta testistä kiinni, mutta hurjaa jos olisi, ja näyttäisi noin väärin Anguished Face-
 
Menkat alkoi ja huomenna alkaa letrot! Iik, jännää! Toivottavasti tärppäis nyt sit, mahd. nopeesti tottakai. Onkohan monella tärpännyt ekasta tai tokasta kierrosta?

sain myös tänään infuusion, innolla odotan myös että vaikuttaako ferrien nousu tähän meidän projektiin. Menkkojen alkaminen harmitti ihan helvetisti, mut nyt oon ehkä enempi vaan onnea täynnä et jos kaikki meniskin hyvin.

Mulla on muuten ollut aina vahva tunne siitä, et mun on vaikea saada lapsia. Onko muilla?
 
Siis.. perjantaina ovulaatiotestissä tyhjä ympyrä, eli negatiivinen, ja lauantaina tosiaan sit hymynaama kp11. Olin niin skeptinen ilman mitään ovisoireita, että ostin toisenkin sellaisen digitestipaketin. Sunnuntaina testasin uudella digillä, ja taas tyhjä ympyrä, ja tänään aamulla sama.

Tänään oli kontrolliultra limakalvon takia. Kerroin tuosta yhdestä positiivisesta ovistestistä, mutta sanoin kyllä että on minusta jotenkin hassua kun muut ollut negaa. Ultrassa paljastuikin että siellä yksi johtofolli oli edelleen kuten perjantaina (nyt kokoa 19mm) ja kuin ihmeen kaupalla limakalvo oli 7,7mm! (perjantaina oli vain 3,8mm) ja sanoi että uskoo lauantain testin olleen viallinen, koska ovulaatio olisi vasta tulossa.

Tänään tein iltapäivästä SAMASTA pissasta molemmat clearblue digit, ja lauantaina plussaa näyttäneeseen tuli tyhjä ympyrä,ja uuteen testiin hymynaama.. Uskon ovulaation olevan lähellä, mutta miten voivat näyttää noin eri tuloksen. Meillä ei ole vielä inssiä tms joka olisi tuosta testistä kiinni, mutta hurjaa jos olisi, ja näyttäisi noin väärin Anguished Face-

Mulla on kans kokemusta, et toi cb:n digitesti näytti plussaa ja ultrassa paljastu, etten edes ovuloinut :/ Onneksi siinä inseminaatiossa ilmeisesti käytetään aika usein sitä irrotuspiikkiä, ois kyllä aika epävarma fiilis, jos pitäis täysin noihin testeihin luottaa :)
 
Laitoin edellispäivänä viestiä Hus:lle. Ja tänään soittivat ja pyysivät näytille. Täällä siis kp 35. Raskaustesti neg ja ovulaatio testi pos. Haluavat katsastaa tilanteen ja tehdä arvion onko tämä hoito riittävä..jännittää huominen. Anxious Face With Sweat-
 
Tänään kävin vastaanotolla. Lopputulos. Ovulaatiota ei todennäköisesti ole tapahtunut. Seuraavaan kiertoo tuplataan letrotzol annos ja aloitettiin nyt heti terolut 10 päiväksi.
 
Täällä ensimmäinen letrokierto menossa ja tänään ovis+ kp15. Meinasin jo luovuttaa kun lääkäri oli niin kovasti sitä mieltä että ovis tapahtuu viimeistään kp 14, ja eilen illallakin vielä testi negatiivinen Beaming Face With Smiling Eyes nyt vaan piinapäiville ja toivottavasti on tarpeeksi hommailtu Collision
 
Heh, mullakin tänään kp15 ja tänään aamulla o-testi räikeän positiivinen, eilen oli vielä ihan hailura viiva ja tuskailin venyykö taas ovis jonnekkin kp20 niinku viime kierrossa Anxious Face With Sweat Tää oli toinen letrokierto :)
Heh, täällä mies oli aika väsynyt ja ehdotti, et eikö vois huomen aamulla vasta puuhastella, en uskaltanut jättää väliin ja lahjoin sen hommiin yhdellä oluella Beaming Face With Smiling Eyes
 
Heh, täällä mies oli aika väsynyt ja ehdotti, et eikö vois huomen aamulla vasta puuhastella, en uskaltanut jättää väliin ja lahjoin sen hommiin yhdellä oluella Beaming Face With Smiling Eyes


Hei kiva että joku menee samoissa päivissä! Beaming Face With Smiling Eyes joo samaa pelkäsin kans kun edellisenä päivänä ei vielä mitään hajuakaan oviksesta, mutta onneks tuli. Täällä kans vielä eilen jaksettiin hommailla illalla. Hyvä että lahjonta onnistu siellä Beaming Face With Smiling EyesClapping Hands
 
Täällä alkoi menkat tiistaina. Jotenkin huijattu olo kun progesteroni oli näyttänyt 65,7 viikko ovulaation jälkeen (aiemmin mitattuna ollut 19 ja 25) ja limakalvokin oli 16mm juuri oviksen jälkeen. Myös ensimmäinen inssi tehtiin tähän kiertoon. Letroilla ovis tuli aika myöhään (kp 18) tässä kierrossa, mutta noiden muiden tuloksien perusteella ehdin jo hieman olla toiveikkaampi. Raskaustestit näyttivät negaa, tosin ihmettelin kun ovistesti näytti lähes plussaa pari päivää ennen menkkojen alkua. Kokemusta tällaisesta? Menkkakivut ovat olleet todella kovat. Välillä tuntuu että usko vaan hiipuu tähän touhuun, vaikka kuinka yrittää olla positiivinen :sad001
 
Täällä alkoi menkat tiistaina. Jotenkin huijattu olo kun progesteroni oli näyttänyt 65,7 viikko ovulaation jälkeen (aiemmin mitattuna ollut 19 ja 25) ja limakalvokin oli 16mm juuri oviksen jälkeen. Myös ensimmäinen inssi tehtiin tähän kiertoon. Letroilla ovis tuli aika myöhään (kp 18) tässä kierrossa, mutta noiden muiden tuloksien perusteella ehdin jo hieman olla toiveikkaampi. Raskaustestit näyttivät negaa, tosin ihmettelin kun ovistesti näytti lähes plussaa pari päivää ennen menkkojen alkua. Kokemusta tällaisesta? Menkkakivut ovat olleet todella kovat. Välillä tuntuu että usko vaan hiipuu tähän touhuun, vaikka kuinka yrittää olla positiivinen :sad001
Pahoittelut kuukautisten alusta sinneConfounded Face. Mulla noista positiivisista ovulaatio testeistä on juuri tuoretta kokemusta valitettavasti. Tässä ja parissa menneessä kierrossa ovulaatio testit näyttäneet positiivista ja sitten menkat alkaneetkin. Tässä kierrossa menkat eivät alkaneet mutta ovulaatiotesti näytti plussaa. Minun kohdalla tämä ilmeisesti johtuu pcos:stä. Olenkin ymmärtänyt että pcos:sää sairastavien ei tulisi liioin luottaa ylipäätään ovulaatiotestien tulokseen.Anxious Face With Sweat-
 
Takaisin
Top