Raskaushehku, totta vai ei?

Ei todellakaan :grin Olin väsynyt, nuutunut ja pahoinvoiva molemmissa raskauksissa, en missään muotoa parhaimmillani.
 
Kuopusta odottaessa ainakin kertaalleen sanottiin että hehkun. Taisi olla onnellisuuden hehkua, kun pitkäaikainen toive kävi toteen. :Heartred En kyllä silti koe hirveän hehkeä aina olleeni varsinkaan kun suurimman osan raskaudesta väsytti.
 
Mun tarvii kyllä sanoa, että alku- ja loppuraskauksissa hehku on ollu kaukana mutta kyllä tällä hetkellä (menossa 31. Rv) mä hehkun. Voin hyvin, jaksan pitää huolta itsestäni, tukka kiiltää, iho on finnitön (toki tähän varmaan auttanut myös teepuusaippua), vaikka vedän suklaata harvase päivä ja mieli on suurimman osan ajasta hyvä :smug:
Kyllä mäki väsyn helposti ja nukun päiväunia ja selkä on hemmetin kipeä mutta nautin raskaudesta ja sen näkee :dance008
 
Nyt menossa 28+1 ja ainakaan vielä en ole hehkunut. Alkuraskaudesta kärsin finneistä, nyt onneksi iho palannut ennalleen. Hiukset ovat kasvaneet nopeasti ja tuntuvat paksuilta, mutta muuten en koe oloani erityisen hehkeäksi.
 
Minulla on raskausaikana myös viime raskaudessa iho ensin ollut finneillä, sitten alkuraskauden jälkeen iho onkin normaalia parempi kuin milloinkaan muulloin. Ehkä johtuu keltarauhashormonista? Muutoin kyllä oon kokenut olevani lähinnä vaivainen ja turvonnut, nyt varsinkin toisessa raskaudessa mulla on alkanut jo ikävät liitos-, nivus, ja lonkkakivut paljon aiemmin kuin ekassa. Suvulla muutenkin löysät nivelet. Ei paljon ole hehkun tuntua ilmassa...
 
Takaisin
Top