Syyskuun pulinat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Odottajaryhmillä useimmiten on pulinaketjut jokaiselle kuukaudelle, yleistä juttelua varten. Päätin perustaa tännekin tälläisen ketjun.:) Mitä kuuluu? Mitä mielessä? Tylsää? Täällä voi jutella! :shy:
 
Aika kyllä juoksee siivillä. Miten voi olla jo syksy? Iltalenkillä ei enää pärjää hupparilla, niin vilpoinen on jo. Täytyy varmaan kaivaa syystakit esiin.
 
Mä oon tähän asti nauttinut syksystä. Sitten tuli loman jälkeen eka aamuvuoro ja ohan tää ihan kamalaa herätä ennen aurinkoo. :sleep011
 
Mä olen aina inhonnut syksyä ja pimeneviä iltoja. Nyt olen kuitenkin oppinut masennuksen helpottamisen myötä nauttimaan syksystä, ruskasta ja jopa pimenevistä illoista. Kohta saa tunnelmoida takkatulenkin ääressä viltin alla.:cat:

Lenkkeilykin on palannut elämään. Kesäkuuma ja pörriäiset ei oikein houkuttaneet pihalle muuten kuin pakon edessä.

Miehellä alkaneet etäopinnot, mikä on ihanaa kun on kaksi alle 2-vuotiasta. Syksymmällä paikan päällä harjoittelua, mutta yritetään saada harjoittelut meidän kuntaan ettei päivät venyisi 12 tuntiin matkojen takia. :sour:
 
Aika tosiaan on mennyt kuin siivillä. Kesä katosi jonnekin vaikka olikin pitkä ja kuuma. (Onko muilla soinut viime kesänä yhtenään päässä Pitkä kuume kesä?) Outoa että on jo syksy, outoa että esikoinen on jo koululainen, outoa että vauva on jo "iso" ja ryömii. Erityisen oudolta vauvan ryömiminen tuntuu, kun esikoisella kesti paljon pidempään lähteä liikkeelle.

Tämä syksy on ainakin alkanut ihan mukavasti. Esikoista on ollut mukava hakea ja saattaa kouluun viilenevässä syysilmassa ja ruskan edetessä.
 
Syksyllä voi käpertyä nojatuoliin, siemailla vähän punaviiniä ja kuunnella sateen ropinaa.
Meidän muutto edistyy, keittiö on revitty alas ja nyt pitäisi tilata uusi. Pohdiskelen myös palaamista vanhaan työhöni vaikka mies ei siitä ajatuksesta ala riemusta hyppimään.
 
Sateista ja synkkää ulkona, eipä sinne kylläkään ole menemistä kun nokka vuotaa, lapsillakin.:whacky011
 
Täällä on myös linnoittauduttu sisälle. Esikoisella on pientä flunssaa, joten kotona ollaan ja muistutellaan että parantuu nopeammin, kun ei riehu.
 
Takaisin
Top