Plussa vai ei?

Pc tänään taysin nega

siis miten huono tuuri voi olla noissa testeissä yhdellä ihmisellä :sorry: Edelliset viivat olivat niin vahvat ettei epäilystäkään, joten testeissä varmasti se vika! Mäkin suosittelen digiä, toivottavasti se antaisi oikean tuloksen ja varmuuden. Tsemppiä :Heartred
 
Mulla 19.8 nyt lääkärin aikaa jossa myös ultrataan, tuon pcos asian takia niin ehkä ootan sitä niin siellä varmasti selviä, en jaksa noita testejä enää.
 
Täysin samaa mieltä NewMoonin kanssa. Tällä hetkellä en luottaisi kovinkaan paljon PC:n enkä RFSU:n testeihin. RFSU:n testi oli kuitenkin niiiiin selkeä plussa, että ei sekään surkutesti noin törkeään feikkiviivaan voi sortua.
 
Mulla 19.8 nyt lääkärin aikaa jossa myös ultrataan, tuon pcos asian takia niin ehkä ootan sitä niin siellä varmasti selviä, en jaksa noita testejä enää.
Soittaisin neuvolaan/hoitavalle taholle, että pääsisi verikokeisiin hcgn määrittämistä varten. Ois sit ultraakin varten hcg tasot tiedossa, sillä nekin antaa suuntaa raskauden kestolle.
 
Minäkin sanoisin, että tässä tilanteessa kannattaa pyytää neuvolasta verikoe.
 
Pc tänään taysin nega
Nyt on viallisia PC-testejä liikkeellä! Ostin äsken niitä ja tein heti aamupissasta toisen. Virtsa ei imeytynyt ollenkaan liuskaan. Siis se vain pysähtyi. Jouduin pitämään noin 10 sekuntia jotta edes alkaisi toimia. Tein sitten toisesta virtsasta toisen liuskan,ja siinä sama ongelma.
Eli kaikille tiedoksi jospa ne onkin viallisia testierää. Ostin kaksi pkt ja toisen aion käyttää myöhemmin,saa nähdä onko siinä samaa vikaa.
UmmuH suosittelen myös digitestiä mutta teet niinkuin parhaaksi näet.
 
Käy ostamassa digi! Just oli tossa raskaaksi 2021 ketjussa tullut pc negaa/tosi haaleeta ja digi oli 3+.
Joo tätä ihmettelin miksi ei PC näyttänyt raskautta vaikka oli aika pitkällä jo raskaus.
Oma kokemus on että viallisia liikkeellä. Ostin aamulla ja testit ei alkaneet toimia ohjeen mukaisen 3 sekunnin dippaamisella.
 
Joo tätä ihmettelin miksi ei PC näyttänyt raskautta vaikka oli aika pitkällä jo raskaus.
Oma kokemus on että viallisia liikkeellä. Ostin aamulla ja testit ei alkaneet toimia ohjeen mukaisen 3 sekunnin dippaamisella.


Joo huomasin kans et sai kyl pitää kauan et lähti imeytymään. :bored: Onneks ei oo kalliita testejä, mut silti.:shifty:
 
Joo huomasin kans et sai kyl pitää kauan et lähti imeytymään. :bored: Onneks ei oo kalliita testejä, mut silti.:shifty:
Aivan. Täällä maksaa 1,95€/2 liuskaa.
Onneksi ostin kaksi pakettia,mutta ei kyllä voi luottaa. Meinasin laittaa palautteen sinne. Laitan sen äskeisen testin foton miltä se näytti testiajan 5 min lopussa.
31CA5FBC-DEA1-4547-B08F-C4EDD1190FE8.jpeg
 
Nyt olivat viimenää rfsu; lta vastanneet, oli menny roskapostiin niillä mun viesti :D laittavat uusia testejä tilalle, kyseli eränumeroita.. eihän mulla tallessa enää niitä ollu :sad001 lupasivat laittaa Ruotsiin infoa noista virhetesteistä...
 
Nyt olivat viimenää rfsu; lta vastanneet, oli menny roskapostiin niillä mun viesti :D laittavat uusia testejä tilalle, kyseli eränumeroita.. eihän mulla tallessa enää niitä ollu :sad001 lupasivat laittaa Ruotsiin infoa noista virhetesteistä...
Moi.
Oli varmaan niitä samoja testejä,joita mulla oli. Joku muukin tällä palstalla sai selvän haamun vaikka PC oli negaa. Kyllä RFSU viallisten testien eränumeron jo tietävät. Niitä ei kannata edes ostaa enää(itse en osta),ennenkun on eri tuotantonumerolla olevia myynnissä. Näin mä mietein asiaa. Lähettää sullekin sitten niitä eri numerolla olevia testejä. :happy:
 
Moi.
Oli varmaan niitä samoja testejä,joita mulla oli. Joku muukin tällä palstalla sai selvän haamun vaikka PC oli negaa. Kyllä RFSU viallisten testien eränumeron jo tietävät. Niitä ei kannata edes ostaa enää(itse en osta),ennenkun on eri tuotantonumerolla olevia myynnissä. Näin mä mietein asiaa. Lähettää sullekin sitten niitä eri numerolla olevia testejä. :happy:

Joo, mä voin noi käyttää, mitkä lähettävät, mutta itse en niihin rahaa laita enää :)
 
Takaisin
Top