Painon nousu

Aamulla katoin että +2kg ja on kyllä turvonnut olo. Ei oo ollut pahoinvointia ja tehnyt mieli paljon hiilareita joten ihme ettei ole nousut enemmän :) en kyllä ota stressiä aiheesta kun ei sille voi itse mitään tehdä jos elää ja syö perus terveellisesti
 
Mulla on paino noussut nyt 4kg. Alkuun ei noussut juurikaan ja nyt äkkiä pompsahtanut. Toivottavasti olisi edes osittain helleturvotusta. Vaikka kahdesta aiemmasta olen kyllä saanut yli 20kg, eli ehkä se kilojen kartuttaminen taas alkaa... :shifty:
 
Minulla ei ole vieläkään 16+4 paino noussut yhtään. Ylhäältä kroppa kyllä on laihtunut. Ennen vähän kireät paidat näyttää nyt hyvältä. Mutta housujen kanssa on pientä pulmaa, piti kaivaa me kaikista isoimmat että sai napin kiinni. Eli taidan pian löytää itseni kaupasta etsimässä jonki näköistä teltaa mihi kääriytyä :grin
 
Mulla 16+0 ja paino on noussut jotain 2 kg eli ihan ookoo. Maha alkaa jo kyllä vähän näkyä, mutta se on silti vielä siinä rajoilla näyttääkö et on vain turvotusta vai raskaana :joyful: Onneksi nyt kesällä voi pitää kaikkia kivoja väljiä kesämekkoja :rolleyes:
 
Tänään 17+2 ja -2kg lähtöpainoon, just hyvä. Joudun kahdesti sokerirasitukseen ylipainon takia, niin on hyvä, jos paino ei hirveästi nousisi :smiley-angelic006
 
Nyt 17+2 ja mulla paino noussut nyt noin neljä kiloa ja neuvolassa just tänään sanoi, että normaali painonnousu :rolleyes: Ihana pieni vauvamasu selkeesti erottuu:Heartred
 
Neuvolassa punnittiin juuri, rv 18 ja nyt vasta oli tullut ensimmäiset 2 kg. Terkkari sanoikin että hyvä kun on paino lähtenyt nousuun.
 
Kävin neuvolassa 17+4 ja painoa oli tullut kolmisen kiloa. Terveydenhoitaja ei maininnut siitä mitään, joten ajattelin sen olevan ok :)
 
Nyt 20+6 ja paino noussut 4,5 kg, mikä on varmaan ihan ok painonnousu. Viime aikoina on kyllä sitä tahtia tullut kiloja että toivottavasti tahti ei jatku samanlaisena loppuun asti :grin
 
Muokattu viimeksi:
Mä en edes tiedä paljonko paino on noussut, koska en omista vaakaa ja käyn sillä tosi satunnaisesti. Ekaa kertaa paino mitattiin neuvolassa n. rv 15. Silloin paino ei ehkä ollut vielä noussut. Veikkaan, että painoa oli raskauden alussa n. 5kg enemmän kuin esikoisen raskauden alussa ja sitä tuntuu tulevan suht samaan tahtiin, eli nelisen kiloa on tullut raskauden alusta asti nyt rv 22.
 
Mulla on tullut ensimmäisen ja tämän kolmannen neuvolakäynnin välillä 4,4kg. Ekan ja tokan käynnin välissä oli kaksi kuukautta, ja sillä välillä tuli 1,4kg, ja nyt kuukaudessa 3kg.. :nailbiting: Kyllä sen on silti huomannutkin. Vatsa kasvanut ihan hirveästi ja housut kiristää..
 
Takaisin
Top