Raskaaksi 2021

Mulla on edellisten kiertojen aikana ollu aika tarkkaan kp15 ovisplussa (tikutettu) ja flo merkkaa sen seuraavalle päivälle, joten oon sen mukaan laskeskellu. Selviä ovisoireita en osaa arvioida varmuudella. Kuvassa kesäkuun flo, ja kp16 on mun edellisten kiertojen laskuopin mukaan ollu tässä kierrossa dpo1.

Saa oikasta jos oon aivan kuutamolla :hilarious: Ja noi sydämethän on siis suojaamaton seksi, enkä oikein pysty niidenkään perusteella arvioimaan, että missä mennään :grin

Huomiselle joka tapauksessa uudet testit oottamassa :wink

Ollaan melkein kiertokaimoja, itse aattelin ehkä tosiaan huomenna testata mutta en kyllä odota näkeväni siinä testissä mitään :hilarious:
 
Kiitos kiitos :cool14
En tiiä oisko pitempiäkin putkia mamboilua, jos ukko ei tekis reissutöitä :smiley-ashamed004

Haha niin samaistuin, katoin myös että teillä oli vietetty samoja päiviä vällyjen välissä kuin meillä ja täälläkin mies on reissutöissä :hilarious:
 
Hei taas kaikille! Siirryn takaisin tänne Helmikuisista, kun eilen todettiin varhaisultrassa tuulimuna. Ensi viikolla aika naistenpolille ja sieltä (taas) tyhjennyslääkkeet kouraan. Toivon niin, että tämä jälkivuoto olisi lyhyempi kuin km raskauksissa ja päästäisiin pian taas yrittämään. Olen niin puulla päähän lyöty tällä hetkellä, kun raskaustestit olivat alusta saakka hyvin vahvoja, jopa vahvempia mitä keskenmenneissä ja lyhyellä pidätyksellä, tuli tosi vahva plussa. Ja oireita oli myös enemmän, mitä aikaisemmissa on ollut. En siis osannut yhtään odottaa, että siellä olisi vain tyhjä raskausontelo.

Todella ikäviä uutisia teille voimia toipumiseen! ❤️
 
Teettekö ovis testin aina samaan kellon aikaan? Meillä suht kiireinen arki ja tuntuu, ettei meinaa tiettyä ja tarkkaa aikaa löytyä testaamiseen Vaikuttaakohan kuinka paljon luotettavuuteen? Ilmeisesti aamulla testaamista ei suositella?
 
Helou. Täällä yk 11 ja kp 28 ja dpo 3 tai 4. Valitettavasti me saatiin huonoja uutisia miehen siemennesteanalyysista ku kirje saapu maanantaina kotia. Miehellä todettiin teratozoospermia ( ei mitään hajua mitä oikeesti tarkottaa) netistä lueskelin juttuja nii taitaa olla meillä toivo menetetty luomu vauvasta. Miehellä vaan 3% normaaleita siittiöitä ja 97% epänormaaleja. On kyllä ollu sulattelemista tässä. Täähän ei vielä riitä vaan huonoja uutisia tuli tänään lisää sillä mulla on löydetty sydänfilmistä joku poikkeama jota lähdetään nyt tutkimaan kunnolla et mikä homma siellä. Kardiologi ei oo vielä soittanu nii entiiä mikä on. :smiley-angry017 Jos jollain on kokemusta tosta diagnoosista minkä mun mies sai nii oisin enemmän ku kiitollinen kaikesta tiedosta. Miten tästä eteenpäin pitääkö mun soittaa perus tkhon vai mitä teen et päästäis ensikäynnille ja tutkimaan munki paikat.
 
Hei taas kaikille! Siirryn takaisin tänne Helmikuisista, kun eilen todettiin varhaisultrassa tuulimuna. Ensi viikolla aika naistenpolille ja sieltä (taas) tyhjennyslääkkeet kouraan. Toivon niin, että tämä jälkivuoto olisi lyhyempi kuin km raskauksissa ja päästäisiin pian taas yrittämään. Olen niin puulla päähän lyöty tällä hetkellä, kun raskaustestit olivat alusta saakka hyvin vahvoja, jopa vahvempia mitä keskenmenneissä ja lyhyellä pidätyksellä, tuli tosi vahva plussa. Ja oireita oli myös enemmän, mitä aikaisemmissa on ollut. En siis osannut yhtään odottaa, että siellä olisi vain tyhjä raskausontelo.


Oon tosi pahoillani teidän puolesta. Voimia
 
Teettekö ovis testin aina samaan kellon aikaan? Meillä suht kiireinen arki ja tuntuu, ettei meinaa tiettyä ja tarkkaa aikaa löytyä testaamiseen Vaikuttaakohan kuinka paljon luotettavuuteen? Ilmeisesti aamulla testaamista ei suositella?

Itse en tee samoihin aikoihin, tikutan vain niin kauan että se plussa tulee ja kerran päivässä. Vuorotyön vuoksi hankalaa, en kanna tikkuja töihin mukaan :rolleyes:
 
Helou. Täällä yk 11 ja kp 28 ja dpo 3 tai 4. Valitettavasti me saatiin huonoja uutisia miehen siemennesteanalyysista ku kirje saapu maanantaina kotia. Miehellä todettiin teratozoospermia ( ei mitään hajua mitä oikeesti tarkottaa) netistä lueskelin juttuja nii taitaa olla meillä toivo menetetty luomu vauvasta. Miehellä vaan 3% normaaleita siittiöitä ja 97% epänormaaleja. On kyllä ollu sulattelemista tässä. Täähän ei vielä riitä vaan huonoja uutisia tuli tänään lisää sillä mulla on löydetty sydänfilmistä joku poikkeama jota lähdetään nyt tutkimaan kunnolla et mikä homma siellä. Kardiologi ei oo vielä soittanu nii entiiä mikä on. :smiley-angry017 Jos jollain on kokemusta tosta diagnoosista minkä mun mies sai nii oisin enemmän ku kiitollinen kaikesta tiedosta. Miten tästä eteenpäin pitääkö mun soittaa perus tkhon vai mitä teen et päästäis ensikäynnille ja tutkimaan munki paikat.

Voi kuinka harmillista...:sad001:sorry:
Kovasti tsemppiä teille!
Me odotellaan vielä oman miehen vastausta.
 
Hei taas kaikille! Siirryn takaisin tänne Helmikuisista, kun eilen todettiin varhaisultrassa tuulimuna. Ensi viikolla aika naistenpolille ja sieltä (taas) tyhjennyslääkkeet kouraan. Toivon niin, että tämä jälkivuoto olisi lyhyempi kuin km raskauksissa ja päästäisiin pian taas yrittämään. Olen niin puulla päähän lyöty tällä hetkellä, kun raskaustestit olivat alusta saakka hyvin vahvoja, jopa vahvempia mitä keskenmenneissä ja lyhyellä pidätyksellä, tuli tosi vahva plussa. Ja oireita oli myös enemmän, mitä aikaisemmissa on ollut. En siis osannut yhtään odottaa, että siellä olisi vain tyhjä raskausontelo.
Voi ei mä oon niin pahoillani! :sorry:
 
Huomenta.
Mitä raati on mieltä, onko tämä nyt se kuuluisa roskis haamu? Testi tehty aamuyöstä, tuli heti selkeä nega ja lähdin takas nukkumaan. Nyt näyttää sitten tältä. Testi raskauskeijun herkkä puikko testi minkä avasin.
 

Liitteet

  • IMG_20210625_083125.jpg
    IMG_20210625_083125.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 171
Huomenta.
Mitä raati on mieltä, onko tämä nyt se kuuluisa roskis haamu? Testi tehty aamuyöstä, tuli heti selkeä nega ja lähdin takas nukkumaan. Nyt näyttää sitten tältä. Testi raskauskeijun herkkä puikko testi minkä avasin.

No kyllähän siellä toinen viiva pilkistää :)
 
Huomenta. Onko muilla myös näin monta tärppipäivää flow sovelluksessa? Pitäisi niinko joka päivä pupuilla. Ei se minua haittaa mutta miehellä loppuu puhti :hilarious: Ihanaa Juhannusta kaikille ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti
 

Liitteet

  • Screenshot_20210624_225810.jpg
    Screenshot_20210624_225810.jpg
    83.3 KB · Katsottu: 73
Tänään kp
Ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne, heeei
Oma mies ei enää jaksa kuunnella näitä mun jorinoita ja mahdollisten oireiden tutkimista.
Meillä ensimmäinen varsinainen yrityskierto menossa, aikaisemmin ollaan menty ajatuksella, että tulee jos on tullakseen. Mulla on nyt menossa kp 20/28, ovulaation tarkasta ajankohdasta tässä kierrossa ei varmaa tietoa.
Kuitenkin nyt edeltäneiden päivien aikana mulla ilmennyt "uusia" oireita, joita aikaisemmissa kierroissa en ole huomannut ja nyt toivon, että josko nämä plussaa enteilisivät.

Oireina ollut:
- Rintojen kevyt turvotus
- Alavatsalla omituista nippailua
- Kevyttä huonovointisuutta ennen ja jälkeen ruokailun
- Metallin (?) makua suussa

Nää kaikki oireet on sellaisia, jotka ei "tunnu" kokoajan, vaan esimerkiksi rintojen turvotus tulee ja menee. Voiko oireet alkaa näin aikaisessa vaiheessa vai toivonko raskautta niin paljon että kuvittelen oireita itselleni..

Tänään malttamattomana testasin, eli kp 23/28, sellaisella varhaista tulosta lupailevalla testillä. Testi negatiivinen, lukuunottamatta oletettavaa viivanpaikkaa, kun testiä hieman valoa vasten käänteli.
Tää on niin piinaavaa, kun "oireet" kuitenkin voimistuu, rintojen arkuus (jota ei muissa kierroissa ole ollut) ja lämmöt normaalia enemmän koholla, (seilaa 37-37,6).:banghead:
Tää on niin piinaavaa, kun haluisin uskoa tota testiä, että nega se on, mutta toivossa elän vielä, että se positiiviseksi muuttuisi :sad001
 
lapintyttö: mulla on 7 päivää, mutta oon täyttänyt jo monta vuotta :) Jos on liian monta päivää niin ajoittaisin ehkä 22-25.7 välille.


ON:Mietin aamulla etten enää testaa, mut sit ajattelin käyttää noi one stepin halppis versiot ja tälläinen sieltä tuli. Kai se on viivanpaikka, näkeekö sitä edes muut? Ärsyttää että tollanen tuli kun nyt pitää tehdä vielä varmistus testi :hilarious:
 

Liitteet

  • 2EE16AD2-B379-4C0D-A17A-F5E1E6879C5C.jpeg
    2EE16AD2-B379-4C0D-A17A-F5E1E6879C5C.jpeg
    415 KB · Katsottu: 142
Huomenta.
Mitä raati on mieltä, onko tämä nyt se kuuluisa roskis haamu? Testi tehty aamuyöstä, tuli heti selkeä nega ja lähdin takas nukkumaan. Nyt näyttää sitten tältä. Testi raskauskeijun herkkä puikko testi minkä avasin.

Selvä toinen viiva siihen on tullut :pompus: näyttäisi punertavankin. o_O
Mutta, kun on yli testiajan niin... :confused005

Täällä oli vähän aikaa sitten vastaava tilanne ja vaikka oli todella selvä roskishaamu niin ei kuitenkaan kyseessä ollut raskaus.

Toivottavasti sinun kohdalla olisi toisin. :)
Löytyykö toista testiä, minkä voisit tehdä silmät vähän vähemmän unisena? :grin

:Heartred
 
Selvä toinen viiva siihen on tullut :pompus: näyttäisi punertavankin. o_O
Mutta, kun on yli testiajan niin... :confused005

Täällä oli vähän aikaa sitten vastaava tilanne ja vaikka oli todella selvä roskishaamu niin ei kuitenkaan kyseessä ollut raskaus.

Toivottavasti sinun kohdalla olisi toisin. :)
Löytyykö toista testiä, minkä voisit tehdä silmät vähän vähemmän unisena? :grin

:Heartred

Otin digitaalisen testin mukaan mökille ja testaan huomenna. Tuossa tekemässäni testissä oli testiaika 6 min enkä odottanut sitä aikaa. En siis voi tietää oliko viiva tullut tämän ajan sisällä.
On kyllä kuumottavaa olla nyt sukulaisten kanssa mökillä, pitää pystyä kieltäytymään alkoholista varalta mutta en myöskään halua herättää mitään epäilyksiä
 
Huomenta. Onko muilla myös näin monta tärppipäivää flow sovelluksessa? Pitäisi niinko joka päivä pupuilla. Ei se minua haittaa mutta miehellä loppuu puhti :hilarious: Ihanaa Juhannusta kaikille ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti

Oho! :hilarious: oon kuvitellut, että flo antaa kaikille sen seitsemän hedelmällistä päivää, mutta sun flo on näköjään super aktiivinen. :rolleyes:

Täällä siis seitsemän. :hello Ympyröidyn päivän jälkeen on vielä yks sininen päivä. Mäkin olen tosin jo pidempään sitä täytellyt.
 
lapintyttö: mulla on 7 päivää, mutta oon täyttänyt jo monta vuotta :) Jos on liian monta päivää niin ajoittaisin ehkä 22-25.7 välille.


ON:Mietin aamulla etten enää testaa, mut sit ajattelin käyttää noi one stepin halppis versiot ja tälläinen sieltä tuli. Kai se on viivanpaikka, näkeekö sitä edes muut? Ärsyttää että tollanen tuli kun nyt pitää tehdä vielä varmistus testi :hilarious:

Jotain haaleaa siellä näkyy minunkin viivalaseilla. :pompus: näyttää tosin harmaalta ainakin tänne foorumille asti. :think005

Mutta noihin one stepin halpisliuskoihin oma luotto on täysi nolla ja en enään ikinä niihin itse pissi.
Eivät minulla aikanaan näyttäneet raskautta vaikka olin hyvinkin raskaana. :dontknow
 
Muokattu viimeksi:
Otin digitaalisen testin mukaan mökille ja testaan huomenna. Tuossa tekemässäni testissä oli testiaika 6 min enkä odottanut sitä aikaa. En siis voi tietää oliko viiva tullut tämän ajan sisällä.
On kyllä kuumottavaa olla nyt sukulaisten kanssa mökillä, pitää pystyä kieltäytymään alkoholista varalta mutta en myöskään halua herättää mitään epäilyksiä

Ohoo. Eli on siis hyvä mahdollisuus, että on muutakin kuin roskishaamu. :wideyed:

Toivottavasti olisi siis viivan alku. :rolleyes:
Tule kertomaan mitä digi sanoo. :)

Ihanaa mökkeilyä! :Heartred
 
Takaisin
Top