Pelkääkö lapsenne ukkosta?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Pelkääkö lapsesi ukkosta? Minkä ikäinen lapsi on?

Meidän 6-vuotias esikoinen ei yllätyksekseni pelännyt tänään. Tai sitten ei vain kehdannut myöntää kun oli kaverin kanssa ulkona.
 
1v10kk ei pelkää. Tänään oltiin ikkunassa ihailemassa sadetta, rytinää ja salamointia! Poika oli ihan hengästynyt innosta ja nauroi Pumpum Ukolle :joyful:
Edes lähelle iskenyt salama ei säikäyttänyt.
 
Ei taida 3v 9kk pelätä. Kuunneltiin iltapäivällä tänään suht kaukana olevaa ukonilmaa. Eilen illalla valvoin, kun odotin koko ajan, että poika heräisi ukonilmaan, kun se rytisi aikalailla ja lähellä pitkän aikaa, mutta eipä poika herännyt. Tai ei ainakaan tullut minun luokseni omasta huoneestaan, vaikka olisi herännytkin.
 
Meillä ei pelätä, innostuvat vain:excited001Itse pelkäsin lapsena ja totta puhuen, pelkään edelleen. Pidän sen piilossa lasten aikana.
 
Ei pelkää kukaan. Kovasti olisivat muutama päivä sitten kaikki lapset takapihan terassilla halunneet ukkosta katsoa, mutta itse passitin porukan sisälle. En nyt varsinaisesti itse pelkää, mutta olen silti mielummin sisätiloissa.
 
Oltiin eilen ihastelemassa lapsen kanssa ukkosta ja rankkasadetta kuistilla. Jännittävää oli, mutta ei pelottavaa.
 
5v intoilee lähinnä ukkosesta, vaikka on muuten aika arka. 1v ihmettelee ja katselee ympärilleen että mikä jytisee, mutta ei muuten juuri noteeraa.
 
Takaisin
Top