Tammikuisten tuumailut

Mulla alko eilen aamulla kunnon vuoto :sad001 varmaan se kemiallinen oli sitten. eilen itketti ja oli tyhjä olo, mutta tänään jo parempi fiilis. Ja lohduttaa että näin alussa kävi näin. toivotaan että nopeasti tulisi kuitenkin uudelleen raskaaksi :)

Iso tsemppihali siihen suuntaan :Heartred Toivottavasti tärppää pian uudestaan!
 
Kyllä hullua pidetään nyt jännityksessä :wideyed:
Ei vieläkään verikoetuloksia.. onneksi otin varaslähdön ja tein itse ennakkoon liuskatestejä. Ois vielä hirveempi jännitys päällä jos en ois yhtään ”vihillä” että hcg nousussa.

mutta tahtoo kuitenkin pikkusen ressata kun asiat seisoo, oisi pitänyt jo eilen ilmoitella tulokset PAS:sin tehneelle taholle..
:rulez

jännittää klexane pistostenkin aloitus taas pitkästä aikaa, jospa hoitavan tahon soittoajalla selviäisi se reseptiasia kuntoon.. Nyt vielä aamusta otin primaspanin tukoksia estämään.

neuvolaankin uskaltauduin jo soittelemaan, huomenna selviää sitten sieltä milloin pääsis ultraan yms :happy3
 
Kyllä hullua pidetään nyt jännityksessä :wideyed:
Ei vieläkään verikoetuloksia.. onneksi otin varaslähdön ja tein itse ennakkoon liuskatestejä. Ois vielä hirveempi jännitys päällä jos en ois yhtään ”vihillä” että hcg nousussa.

mutta tahtoo kuitenkin pikkusen ressata kun asiat seisoo, oisi pitänyt jo eilen ilmoitella tulokset PAS:sin tehneelle taholle..
:rulez

jännittää klexane pistostenkin aloitus taas pitkästä aikaa, jospa hoitavan tahon soittoajalla selviäisi se reseptiasia kuntoon.. Nyt vielä aamusta otin primaspanin tukoksia estämään.

neuvolaankin uskaltauduin jo soittelemaan, huomenna selviää sitten sieltä milloin pääsis ultraan yms :happy3

Oho. No kylläpäs he nyt pihtaa tuloksia. o_O
Soitat sinne polille jos ei ala pian kuulumaan?
 
Oho. No kylläpäs he nyt pihtaa tuloksia. o_O
Soitat sinne polille jos ei ala pian kuulumaan?
Soitin polille heti aamusta, kun oli se ohjeena jos en kannassa nää tuloksia.
No, ei nähnyt polikaan.. nyt selvittelevät missä tulokseni luuraa..:shifty:
 
Soitin polille heti aamusta, kun oli se ohjeena jos en kannassa nää tuloksia.
No, ei nähnyt polikaan.. nyt selvittelevät missä tulokseni luuraa..:shifty:

Ai sä soitit sinnekkin jo. :wideyed: No toivottavasti sinun tulos löytyy pian. :rolleyes:

Kaikkien pitäis tietää, ettei vauvakuumeisia ihmisiä saa pitää jännityksessä ja pistää odottamaan. :shifty:
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Elo, no onpa tylsää! Tulokset löytyvät varmasti pian ja pääsette käymään niitä läpi. Harmi vain, kun joutuu ylimääräistä odottamaan :shifty:
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Ai sä soitit sinnekkin jo. :wideyed: No toivottavasti sinun tulos löytyy pian. :rolleyes:

Kaikkien pitäis tietää, ettei vauvakuumeisia ihmisiä saa pitää jännityksessä ja pistää odottamaan. :shifty:
Tulokseni on kuulema valmis 8.5
..mitä helv..?! :wideyed: :laughing001
 
Tääh!? Mikä siinä voi muka niiiin kauan kestää!? :eek:
Mitäs nyt sitte? Odotellaan vaan?
Kohta alkaa soittoaika, niin soitan Ivf-hoitajalle että menkat jääny pois, ja päivää ennen virallista testipäivää ollu selkeät viivat, jospa se tieto riittää ja lääkäri kirjoittas mulle sen klexanen ja kertois jatkot.

katsoin että hcg näyte säilyy kylmässä 5vrk. Varmaan lätkäisseet siihen jonkun eiii mitään kiirettä leiman, ja menee nyt sitten muut näytteet ohi. En kyllä muuta keksi, miksi näin :shifty:
 
Tänään pitäis alkaa pistoshoito, mutta siirtyi aloitus huomiselle kun apteekissa ei ollu tuota ”uutta” lääkettä mitä mulle määrättiin. Klexane ei ole enää kelakorvattava lääke, niin lääkäri kirjoittanut mulle sitten inhixa nimistä lääkettä, jospa sopii mulle hyvin.

vähän kyllä hirvittää taas piiitkä pistoselämä piikkikammoista :dead: jos kaikki menee hyvin niin ”SAAN” käyttää piikkejä ens helmikuulle.. mutta mitä vain lapseni vuoksi:Heartred
 
Tulen tänne varovaisesti kurkkimaan, hoitoalkuinen raskaus (IVF tuoresiirto), positiivinen raskaustesti tänään.
Edellinen raskaus päättyi 10+4 spontaaniin keskenmenoon helmikussa.
 
Tulen tänne varovaisesti kurkkimaan, hoitoalkuinen raskaus (IVF tuoresiirto), positiivinen raskaustesti tänään.
Edellinen raskaus päättyi 10+4 spontaaniin keskenmenoon helmikussa.
Toivotaan että nyt kaikki menee hyvin :Heartred

Minä kans varovaisen onnellisena odottelen kun ollut surullisesti päättyneitä raskauksia ennen näitä onnistuneita, ne jättää jälkensä, se on tietty ”etappi” se päivä kun on viimeksi käynyt huonosti :hug013
 
Välillä aika ikävänkin tuntoiset vatsakipuilut alkoi tänään, uutta oiretta siis, liekkö kämpän laajennus menossa:rolleyes:

Mites muille oireita pukkaa?
 
Vähän vatsakipuja, mutta huoli on päällimäisenä. Ehkä se on sitä, että valmistelee itseään keskenmenoon tai alkion viallisuuteen. Ehkä niskaturvotusultran ja NIPT:n jälkeen voi henkäistä.

Ovatko muut harkinneet NIPT:iä. Mä olen niin vanha haahka, että syytä käydä. Julkisella ikäraja siihen on virallisesti 40, mutta edellisessä raskaudessa neuvolasta sanottiin, että on niitä otettu pyydettäessä nuoremmiltakin.
 
Niskaturvotusultrassa ei olla käyty kertaakaan. Luotettu siihen että Rakenneultrassa selviää jos lapsella jotain mihin täytyy varautua.
 
Voin vaan kuvitella millaisen varjon alkuraskauteen heittää aikaisempi keskenmeno. Toivon todella, että menee hyvin teillä ja meillä kaikilla! :angelic:

Oireista jos puhutaan niin tänään oli maailman pisin työmatka oksennusta nieleskellessä ja hyvin lähellä etten sitten parkkikselle yrjönnyt, jatkuva etova olo ja aaltoina tulee pahempi ykätys. :hungover: Sitten väsyttää. Nukun joka yö kymmenen tuntia ja silti tekis mieli heti päikkäreille töistä tullessa. Ja vessassa pitää ravata useamman kerran yössä.

Piti ihan googlettaa, mikä on NIPT, eli en ole tajunnut edes ajatella. :bookworm: Nt-ultraa odotan kyllä, ollut itelle aikaisemmin tietynlainen etappi, että hyvin tämä vielä menee.
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Mietin jo tuossa että pitäisikö aloittaa tänne tammikuisiin oma ”pelkoketju”:nailbiting: mutta toistaiseksi ei hirvitä niin paljon että täyttäisin tämän ketjun ”ikävillä pohdinnoilla” ja toisaalta kaikista aiheista ja tunteistahan voipi tuumailla, varmasti niitä kaikilla odottajilla on.

Itselle tämä touko/ kesäkuun aika on sellaista ”hiljentymisen ja muistelun” aikaa
Tulee aina vuosi lisää, siitä hetkestä kun sai järkyttävät uutiset esikoisen terveyden tilasta. Uutiset olivat murskaavat.

Kesäkuun alussa pieni sitten luovutti..
Oli hirveän pitkä aika odottaa virallisia tietoja, miksi lapsi kuoli? kumpi se oli? Sairaalasta kun lähdettiin niin mitään muuta konkreettista ei jäänyt kuin pieni kortti johon oli painettu kuva jalkapohjasta

Heinäkuun alussa oli siunaus ja tuhkaus. Melkein 2kk kuoleman jälkeen saatiin tieto että meidän ”tuntematon enkeli” oli poika ja kuolinsyy erittäin harvinainen, jonka ei pitäisi meidän kohdallamme uusia enää koskaan :sad015 (Meidän kromosomit kuitenkin vielä varulta tutkittiin, mitään poikkeavaa ei löytynyt).

Näin vuosipäivän kynnyksellä tulee ajateltua tavallista enemmän, jos poika olisi saanut elää, hän olisi nyt 5-vuotias :Heartblue

tytöt välillä leikkii leikkejä joissa ”pidetään paikkaa” pojalle. Ne hetket menee tunteisiin ja rupeaa itkettämään :angel5

(tytöt on siis vielä niin pieniä ettei olla puhuttu isoveljestä mitään, myöhemmin sitten, mutta ihan kuin aavistaisivat jo).

Tämmöiset mietteet täällä tänään

:shy: :bag: :angelic:
 
Muokattu viimeksi:
En osaa pukea ajatuksiani sanoiksi Elo. Teillä on ollut kyllä kivinen tie :Heartred peloista on mielestäni tosi tärkeä puhua. Itse pelkään vaikka ja mitä, mutta kun sanoitan niitä ääneen kotona tai kirjoitan tänne, niin myös oma olo helpottaa vähän.

Pidän Elo teidän perheelle tuplapeukkuja pystyssä, että kaikki menee hyvin :Heartred:Heartred
 
En osaa pukea ajatuksiani sanoiksi Elo. Teillä on ollut kyllä kivinen tie :Heartred peloista on mielestäni tosi tärkeä puhua. Itse pelkään vaikka ja mitä, mutta kun sanoitan niitä ääneen kotona tai kirjoitan tänne, niin myös oma olo helpottaa vähän.

Pidän Elo teidän perheelle tuplapeukkuja pystyssä, että kaikki menee hyvin :Heartred:Heartred
:Heartbigred
 
Verikoe tuli tuloksella 6 U. Tälleen pessimistinä täytyy todeta, että mukavampi nyt kuin kuuden viikon päästä. Raskaustesti antoi eilen vielä plussan :sorry:
Nyt täytyy odotella menkkojen alkamista ja toivoa että saataisiin PAS ennen kesätaukoa.

Turvallista raskautta teille kaikille :Heartred
 
Takaisin
Top