Raskaaksi 2019

Voi sofia, olen pahoillani, jatkuuko vuoto edelleen :sorry:

Onnea jukkikselle plussasta, en muista onnittelinko aikaisemmin!

Täällä kp 2 ja otin ja soitin kuitenkin jo tänään tonne hus:lle, vaik huomenna piti kun ois vapaa päivä. Saa nähdä soittaako ne sieltä takaisinsoittopalvelusta just kivasti sit kun oon päässyt iltavuoroon.
 
Kiitos kaikille, ootte ihan best :Heartred

Sain keskiviikolle ultran vaikka normaalisti eivät kuulemma ultrais, muttakun viimeksikään kohtu ei tyhjentynyt edes lääkkeillä. Kesätauko on heinäkuun kolme vikaa viikkoa ja ainoa asia mikä lohduttaa on tieto siitä että pääsee ehkä vielä uuteen siirtoon ennen sulkua.. :sorry:
 
Niimpä.. Keskiviikkona meen ultraan ja toivon että kohtu on jo tyhjä. Toukokuu olisi välikierto ja sitten kesäkuussa voisi ehtiä hyvin siirtoon jos kaikki hyvin menee :sorry:

Ootko testaillut et miltä r-testit näyttää vai ootatko rohkeesti sinne ultraan asti? Paljon jaksamista tilanteeseen :sorry:
 
Ootko testaillut et miltä r-testit näyttää vai ootatko rohkeesti sinne ultraan asti? Paljon jaksamista tilanteeseen :sorry:


Joo tein testin hmm olikohan se torstaina ja oli vielä räiskyvän punainen.. Mutta hoitajakin sanoi ettei se välttämättä ihan heti lähde haalistumaan. Mulla on yks testi vielä ja sen ajattelin tehdä tiistaina tai keskiviikkona ennen ultraa.. Vuotoa ei läheskään enään juuri ole, pyyhittäessä vain o_O voisko olla että kaikki on tullu pihalle..
 
Joo tein testin hmm olikohan se torstaina ja oli vielä räiskyvän punainen.. Mutta hoitajakin sanoi ettei se välttämättä ihan heti lähde haalistumaan. Mulla on yks testi vielä ja sen ajattelin tehdä tiistaina tai keskiviikkona ennen ultraa.. Vuotoa ei läheskään enään juuri ole, pyyhittäessä vain o_O voisko olla että kaikki on tullu pihalle..

Uskoisin et kaikki tullut jo kun meni niin alussa kesken :Heartpink
 
Niimpä. Jokos siellä kp1 kolkuttelee että pääsee ilmoittautumaan hoitoon? Joko sulla on tiedossa mikkä lääkkeet tulee ivf? :)

Varmaan huomenna kp1. Nyt kp30 ja dpo15. Gonalilla mennään. En usko että pääsen nyt, kumpa pääsisi seuraavasta. Nyt on lisäksi jotain outoja oireita, varmaan testiin huomenna tai maanantaina. Jos jatkuu.
Muoks siis oireilla ja testillä meinasin koronaa :bag:
 
Muokattu viimeksi:
Varmaan huomenna kp1. Nyt kp30 ja dpo15. Gonalilla mennään. En usko että pääsen nyt, kumpa pääsisi seuraavasta. Nyt on lisäksi jotain outoja oireita, varmaan testiin huomenna tai maanantaina. Jos jatkuu.
Muoks siis oireilla ja testillä meinasin koronaa :bag:




Miksi veikkaat ettet pääse nyt? Ihan hyvin voit päästä/mahtua nyt hoitoon :happy: ja toivottavasti ei oo koronaa! :nailbiting:
 
Takaisin
Top