Ikäsi

35v ja toinen lapsi tulossa. Joulukuun lapsi olen itsekin, 36v tulossa täyteen alle kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Kuka tietää vaikka innostuisin synttäripäivänäni synnyttämään. :grin
 
37v ja esikoista odotetaan:dance008 ikä tuntuu, paikkoja kolottaa. On pläskii ja muotoja, on vaivoja ja ties mitä kaikkea. Tätä onnellisempi en olla vois. :love017

Olin esikoisen saadessani 38 ja oli just sopiva ikä! Eikä liene yhtään erikoista nykyaikana muutenkaan. Hyvin jaksoin valvomiset ja edelleen kykkiä lapsen kanssa hiekkalaatikolla. Lapsi pitää nuorena! Nyt nelikymppisenä tunnen kyl itseni aika vanhaksi jo, vaikka ei mistään kolotakaan :hilarious:
 
Olin esikoisen saadessani 38 ja oli just sopiva ikä! Eikä liene yhtään erikoista nykyaikana muutenkaan. Hyvin jaksoin valvomiset ja edelleen kykkiä lapsen kanssa hiekkalaatikolla. Lapsi pitää nuorena! Nyt nelikymppisenä tunnen kyl itseni aika vanhaksi jo, vaikka ei mistään kolotakaan :hilarious:
Ihana kuulla!!:love7 Mäkin odotan noita hiekkalaatikko hetkiä. Haikein mielin katsellut, kun muut äidit istuneet ja leikkineet pihalla "älä tule paha kakku, tule hyvä kakku". Yksi asia miljoonista, jota odottaa:dance011:Heartred
 
39-vuotias geriatrikko täällä myös. Joulukuussa olen jo 40 :shifty:. Lapsi on viides, ne neljä aiempaa tein alle 30-vuotiaana, aikalailla peräkkäin. Järkyttävää, kuinka nopeaa vuodet kuluvat, ruumis raihnaistuu, mutta mieli on yhtä nuori, kuin parikymppisenä.
 
35v ja toinen lapsi tulossa. Joulukuun lapsi olen itsekin, 36v tulossa täyteen alle kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Kuka tietää vaikka innostuisin synttäripäivänäni synnyttämään. :grin
Me ollaan samiksia melkein sun kans :happy: meille kans toinen lapsi tulossa ja mulla myös joulukuussa synttärit:grin itte täytän silloin 38.
 
Ilahtuneena huomasin saman! Pelkäsin nimittäin olevani ainoa vanhus, eikä se ainakaan olisi helpottanut mun neljänkympinkriisiä.
Ihanaa tosiaan kun meitä iäkkäämpiä on tällä mukavan paljon. Saa eritavalla tukea kun nuoremman ikäpolven kanssa... toki kaikki tuki on varmasti tervetullutta :3some

Itse koen että tulen nauttimaan lapsen kanssa olosta paljon enemmän nyt iäkkäämpänä kuin mitä oli silloin parikymppisenä. Silloin oli kiire että lapset kasvaa jne... nyt haluaa vaalia sitä kun lapsi on pieni. Kun faktahan on se että lapset kasvaa niiiiiin nopeasti :smiley-angry017
 
Takaisin
Top