Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Toi kiinalainen syntymäkalenteri on aika hankala käyttää kun pitäisi laskea ikä kiinalaisen kalenterin mukaan eikä sillä mitä on meidän kalenterin mukaan.

Itsellä vahva olo tytöstä. En kyllä tiedä miksi :whacky011
 
Jaa, en katsellut noita linkkejä, arvelisin vain oviksen ajankohdan perusteella. Mutta aika näyttää. Poika olisi myös hyvin tervetullut.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika olisi tulossa... Veikkaan poikaa ja myös toivon että olisi poika, mutta tyttö olisi myös hyvin tervetullut :)
 
Kiinalaisen mukaan tyttö, haha kumpi vain olisi tervetullut, ei oikeastaan ole mitään ennakko-odotuksia tai toiveita vielä!
 
Kiinalaisen raskauskalenterin mukaan poikaa.. ja poika olisikin ihana.. toki rinsessa olisi yhtä ihana ja rakas myös :Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika ja vahva olo pojasta myös on. Poika minulla jo on niin olisi kiva tasapainottaa tätä mies valtaa tytöllä :dummy1:
 
Poikaa tarjoaa molemmat testit. Itse ehkä tytöstä haaveilen, mutta tulkoon nyt ensin kumpi vain ja ressataan sitten vasta toista. laughing7 Ei aavistustakaan, että kumpi siellä oikeesti on.
 
Testistä tuli poikaveikkaus, mutta kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö. Että 50 / 50. :rolleyes:
 
Itsellä ja miehellä aavistus pojasta, testin ja kiinalaisen kalenterin mukaan poika, molemmat tietysti yhtä tervetulleita ja ehkä salaa haaveilen pikku prinsessasta :love7

Molemmat jokatapauksessa haaveena saada:hello2
 
Mitenköhän kiinalainen kalenteri toimii, jos alkio on ollut pakastimessa :grin
 
Esikoinen on tyttö. Kiinalainen näyttää poikaa ja esikoisen raskausaikana tehty sormustesti näytti tyttö ja poika, tässä järjestyksessä. Todella jännää on kumpi tulee jos tulee:nailbiting:
 
Testistä ja kiinalaisesta molemmista tyttöveikkaus. Itsellä ei mitään aavistusta tai toivetta. Ennen esikoista olin aina jotenkin kuvitellut itselleni jonain päivänä tyttären. Ei siis ollut kyseessä mielestäni toive, vaan ennemmin vaan havahduin siihen, että haaveissa äitiydestä oli useimmiten mukana tytär. Nyt kun minulla tuo tytär on, en huomaa omaavani mitään toivetta tai mielikuvaa seuraavasta. Tuntuu helpolta kuvitella kumpi vain meidän perhettä täydentämään.

(Jos sen sijaan esikoiselta kysytään, niin tilauksessa on pikkusisko. :grin)
 
Poikaa veikkaan ja samaa sanoo kiinalainen kalenteri. Hauskasti tuo kiinalainen kalenteri on ollut joka kerta oikeassa mun raskauksissani, joten pojan nimiä pitänee alkaa miettiä.
 
Kiinalainen kalenteri ehdottaa tyttöä, ja jotenki itselläkin on semmonen fiilis et olisi tyttö. Katotaan miten käy :rolleyes:
 
Takaisin
Top