Mikä oli synnytyksesi kesto?

Varmaan vähän väsytti tuon ekan jälkeen.. :nailbiting:
Synnytys on tuntunut kaksosten kanssa kevyimmälle vaiheelle.. :hilarious: Mutta juu, tuli hetki levättyä tuon urakan jälkeen. Huonekaveriksi tuli vielä äiti, jonka synnytys oli kestänyt 13h ja sitä minulle kovaan ääneen valitteli. Toki kaikki on aina yksilöllistä, mutta tuntui vielä melko lyhyelle synnytykselle minusta.
 
Moi. Oon Maaliskuiset 2021 ryhmästä, ja ollut epäaktiivinen kun elämä odotusaikana oli myrskyisää ja tunteet ristiriitaisia. Rakastunut oon ollut vauvaan koko ajan siitä asti kun tiesin hänen tulevan, mutta raskasta on ollut ja ainakin asumusero vakavassa harkinnassa monta kertaa. Nyt helpottanut ja ollaan onnellisia ja ylpeitä pienen tytön vanhempia. Kerron lisää sitten muissa ketjuissa ja haluan kyllä takaisin salaiseen ryhmään koska haluan kuulla ja jakaa tarinoita maaliskuisten kanssa, niin ihmeellinen se matka aina on vaikka sen tekisi kuinka monta kertaa. Mutta nyt asiaan:

Eka synnytys n. 9 h 30 min, toka n. 9 h. Kolmas synnytys sairaalan mukaan 4 h 9 min, tapahtui 15.3.2021.
 
Paperilla taisi lukea 6h 29min, mutta ite olisin kyllä laskenut vähän pidempää aikaa siihen... Se on siis käytännössä laskettu siitä, kun olen ollut kokonaan avatunut. Itse ponnistusvaihe oli jotain reilu 20min.
 
Synnytys oli 39+4 omasta toiveestani käynnistetty ja monta päivää käynnistys kestikin, mutta papereissa lukee 2h 35min. Ponnistusaika näköjään 8min, esikoinen kyseessä.

Minun piti itse arvioida milloin säännölliset supistukset olivat alkaneet sinä päivänä. Oli vähän haipakka olo, mutta jotain piti heittää eikä se ehkä ihan minuutilleen mennyt päiviä kovissa supistuksissa valvoneena. Katsotaan miten toinen lähtee tulemaan :happy: Toiveissa samanlainen käynnistys, jossa nopea loppurysäys.
 
Esikoinen 26 tuntia, seuraava oli kaksosraskaus ja se päättyi kiireelliseen sektioon, joten aikaa ei laskettu.
 
Eka synnytys noin 13h 4/2019.
Nyt tulossa toinen LA heinäkuussa.
Toivottavasti synnytys menee hyvin :)
 
Takaisin
Top