Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

En siis kp1:stä tykänny, vaaan samoista kiertopäivistä.:bag:

En ajatellutkaan :happy: ja toisaalta kun oon lähes viikon tiennyt että ei tärpännyt niin mulle se vuodon alku dpo16 on kyllä enemmän helpotus kuin pettymys. Pääsee vihdoin uuteen kiertoon.
 
Joo sama täällä että hyvä vaan et alkoi.

Kuulin tänään vauvauutisia. Nelikymppinen kolmannen odottaja.:oops:

Tähän kiertoon syön muuten noi geleet pois.
 
Testiajalla ja kuivumisen jälkeen. Harmi vaan, että tää on just se testi, johon ei voi luottaa.
Herää kysymys, miksi edes tein tämän :hilarious:

Ja kuten normaalisti, luonnossa haamu selkeämmin punertava.
 

Liitteet

  • IMG_20210404_183416.jpg
    IMG_20210404_183416.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 110
  • IMG_20210404_221048.jpg
    IMG_20210404_221048.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 109
Testiajalla ja kuivumisen jälkeen. Harmi vaan, että tää on just se testi, johon ei voi luottaa.
Herää kysymys, miksi edes tein tämän :hilarious:

Ja kuten normaalisti, luonnossa haamu selkeämmin punertava.

Kyllä mä jotain näen, mutta ilman muovikotelo näkis paremmin. Testasitko uudestaan nyt aamulla? Peukut pystyssä!
 
En testannut aamulla, kun ei mulla ollut testiä. Pitää tänään yrittää vielä jostain keritä hakea, että ehtii huomenna ennen töihin lähtöä tehdä. Luulisi viivan vahvistuneen huomiseen mennessä, jos siellä jotain on :bookworm:
 
Pc ja selvä nega :sorry:

Menkkaoireet loistaa edelleen poissaolollaan. Sen sijaan tissit on edelleen tosi arat, väsyttää kamalasti ja heikotus ja huimaus on tuttu kaveri. Eli aivan kuin edellisten raskauksien alussa. Mutta tällä testailun määrällä kai se on uskottava :rolleyes:

Ärsyttää olla tällaisessa välivaiheessa! Ei tule testiin viivaa, mutta ei me matkaan ala. Ja kiertopäivästä nyt ei edelleenkään tietoa, koska lopetin pillerit kesken liuskan (4kk jatkuva vuoto, joten kiertopäivästä ei silti olisi tietoa vaikka olisin jatkanut liuskan loppuun).

Ovislimat olen ponganut jo kuitenkin 21.3. Että tiedä sitten missä mennään.

Mies jo alkoi eilen hieman turhautua mun testailuun. Sanoi jo, että ei se viiva siihen tikkuun tule!
Sanoin silti testaavani varmaan siihen asti, että ne menkat joskus ilmaantuu :rolleyes:
Enää en kehtaa tonne lähikauppaan tai lähiapteekkiin mennä, joten olisiko suositella hyvää nettikauppaa ja hyvää testiä :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20210406_053356.jpg
    IMG_20210406_053356.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 87
Me ei saada tässä kuussa vielä yrittää raskautumista.

Mutta hyviä uutisia tuli lääkäriltä, KU oli pienentynyt viime viikosta, kerta viikkoon kontrolloidaan labrassa hcg. Soittavat kun tulos on alle 10, maksa-arvo pitää vielä kontrolloida ensi viikolla. Oli vähän koholla, mutta se johtuu ihan tosta metotreksaatista.

Naistenklinikalla ei siis tarvi nyt enää käydä.
 
Me ei saada tässä kuussa vielä yrittää raskautumista.

Mutta hyviä uutisia tuli lääkäriltä, KU oli pienentynyt viime viikosta, kerta viikkoon kontrolloidaan labrassa hcg. Soittavat kun tulos on alle 10, maksa-arvo pitää vielä kontrolloida ensi viikolla. Oli vähän koholla, mutta se johtuu ihan tosta metotreksaatista.

Naistenklinikalla ei siis tarvi nyt enää käydä.
Hyvä että hcg laskee. Ja ens kuussa sitten pelissä taas mukana.:)
 
Ei vielä kp1, mutta valmistaudun uuteen kiertoon. Sieltähän ne ekat tuhrut tuli.
Ilmeisesti kaikki nämä minun oireet oli sitten oman hormonitoiminnan sopeutumista pillereiden lopettamiseen.

Yllättävän vähän harmittaa. Mieluummin menkat, kuin tällainen jatkuva välitila :confused005
 
Tilasin kotitestiltä digiovistestejä. Lähtivät matkaan viime maanantaina (29.3) ja otin vielä sen toimitus 1-3pv. No ei tullu vielä tänäänkään. Pääsiäinen varmaan vaikuttaa mut on tää silti.:mad:
Tänään kp9 niin pääsee heti alku viikosta testailee jos ne sit ois tullu.
 
Oon myös tilannut Kotitestiltä ovistestejä. Ne oli ihan liuskatestejä. Meni jokunen päivä tulla. En tiiä, pitäiskö seuraavaksi tilata digiovistestejä, jos sais tarkemman arvion oviksesta, kun se tuntuu vähän vähän vaihtelevan.

Menkat kulman takana tuloillaan. Ei oo raskausoireista tietoa ja yks r-testi oli nega. Miten sitä ei malta odottaa kierron alkuun, vaan toiveikkaana testailee.
 
Mä käytän digejä varmistukseen. Kun liuska näyttää vahvaa niin varmistan digillä. Pari kertaa onkin käynyt niin että liuskan oisin lukenu plussaks mut digi oli nega. Toisaalta kyllä sekin oli sit plussa myöhemmin päivällä.
 
Täällä eletään tosi tylsää vaihetta kierrossa. Menkat tekee tuloaan, mutta ei vielä kunnolla alkaneet o_O
Jos on samaa kuin ennen pillereitä, niin tätä tiputtelua voi viikonkin jatkua. Ja eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, joten kuka tietää miten kauan tätä kestää :rolleyes:
 
Täällä eletään tosi tylsää vaihetta kierrossa. Menkat tekee tuloaan, mutta ei vielä kunnolla alkaneet o_O
Jos on samaa kuin ennen pillereitä, niin tätä tiputtelua voi viikonkin jatkua. Ja eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, joten kuka tietää miten kauan tätä kestää :rolleyes:
Tollanen on kyl tylsää. Tsemppiä sinne.
 
Kp1 ja hirveet krampit ja kiva hormonaalinen migreeni.
Kiva mennä iltavuoroon, kun tietää että kiire on :rolleyes:
 
Meillä jää nyt ainakin tämä kierto hyödyntämättä ja tällä hetkellä tuntuu et koko yritys jää vähintään tauolle. Työuupumus ja varmasti sen takia muukin stressi ja ahdistus puskee nyt päälle entisestään ja just tällä hetkellä ajatus raskaudesta lähinnä pelottaa. Toivon teille kaikille plussia ja itselleni parempaa loppukevättä :Heartred
 
Eilen kävin ennen puolta päivää labrassa ottamassa sen hcg kontrollin, kyllä nyt hitaasti tulee alas. Se oli viimeviikon keskiviikkona sen 61,5. Eilisen hcg arvo oli 31.4 IU/...
Hitsin pitkään menee ennenkuin arvo on alle 10. Ensi viikolla tulee kuukausi siitä, kun kohdunulkoinen diagnosoitiin. :sour:

Tämän kaiken keskellä vielä oma äiti kuljetettiin ambulanssilla pillit huutaen viime sunnuntaina meilahteen, hän sairastui koronaan pääsiäisviikolla ja äitini tila huononi niin, että sunnuntaina kun sairaalaan ottivat teki lääkäri päätöksen laittaa äitini hengityskoneeseen. Siellä hän on nyt ollu sunnuntaista asti nukutettuna hengityskoneessa, eilen käännetty vatsalleen että keuhkot hapettuu paremmin.. Menettämisen pelko on kokoajan läsnä, äitini on muuten perusterve 49v. :sad010:Heartpink
 
Takaisin
Top