Painonpudotusryhmä

Kurkin tänne! Pitkä imetys taas todennäköisesti tiedossa, joten ihan villiksi en voi heittäytyä painonpudotuksen kanssa. +25kg ylipainoa uuden painoindeksilaskurin mukaan. Toivon, että herkut pois karsimalla, annoskokojen pienentämisellä ja hyötyliikunnalla saa ainakin vähän pois..:smiley-angelic001
 
Onkos linjoilla muitakin, joilla mielessä painonpudotus? Ihan vaan herkkuja vähentämällä on lähtenyt aina kilo-pari, kun harvakseltaan olen punninnut itseni. Kun imetys loppuu, varmaan alkaa lähtemään kiloja enemmän..
 
Mukana minäkin:hello!
Meni koko sydäntalvi hetkutellessa, mutta nyt valon myötä taas löytyi motivaatio herkkujen lopettamiseen. Viikon verran nyt karkitta, tällä jatketaan. Ruokahalu on kyllä kova imettäessä itsellä, yritän myös muutamana päivänä viikossa sellaisen 16h syömättä :hilarious:.. Mikä on vähän vaikeeta keittiössä eläessä, mutta pikkuhiljaa.. Ajattelin 10 viikkoa nyt alkuun herkuitta. Leivon kyllä muille, mutta pidän itse näpit erossa. Josko sen 5+ kiloa vois vielä ainakin kadottaa vaikka imettääkin, huvittaisi yhtään odottaa yli imetyksen näiden läskien kanssa.
Huomannut taas kuinka porkkanatkin on herkullisia :p..
 
Mukana parin viikon sisällä! Tällä hetkellä tukevasti raskaana ja mittarissa raskauskiloja +29kg, joten tiputettavaa riittää :wtf:
En nyt tietenkään alkuun varmaan muuta tee kuin korjaa ruokavaliosta herkut pois ja lisää liikuntaa, kunhan vauva ensin saapuu..
 
Täällä ollaan yhä. Ravitsemusterapeutin neuvoja olen noudattanut ja kaksi kiloa on tullut lisää! En tiedä, kuinka kauan uskallan näitä ohjeita noudattaa. Tällä tahdilla menee viisi vuotta pudottaa ne, mitä vajaassa puolessa vuodessa saan kerättyä.
 
Täällä ollaan yhä. Ravitsemusterapeutin neuvoja olen noudattanut ja kaksi kiloa on tullut lisää! En tiedä, kuinka kauan uskallan näitä ohjeita noudattaa. Tällä tahdilla menee viisi vuotta pudottaa ne, mitä vajaassa puolessa vuodessa saan kerättyä.
Voi ei :hilarious:!
Ehkä se on lihasta :shy:.. :grin

Pitäis vaan jotenkin osata olla syömättä koko ajan.. Kyllä tää sään muutos onneksi helpottaa asiaa.
 
No niin, jotta saisi vähän potkua tähän hommaan aloin 16+8 systeemille ihan kunnolla. Neljäs päivä menossa ja hyvä fiilis tästä! Oon tehnyt kunnon monipuolisen lounaan ja päivällisen ja joku hedelmä/rahka välipala. Loppuaika sitten syömättä, ab 17-09, tai 18-10. Ei tarvitse vältellä mitään, kunhan on hetken syömättä joka päivä :hilarious:.. Nyt tuntuu että alkaa fläski palaa, tervetuloa bikinikausi :grin, no ei kai, jos nyt muutakun legginsejä sais päälleen pikkuhiljaa. Ehkä polvet ja muutkin nivelet virkistyis jaksamaan vielä toiset 40 vuotta.
 
Tsemppiä kaikille!

Mun ongelma ovat suuret annoskoot ja herkuttelu. Olen siis pienentänyt annoskokoja, lisännyt salaattia ja vähentänyt herkkujen mättämistä.:happy7
Tsemppiä sullekin! Jokainen päivä on uusi alku ja täynnä mahdollisuuksia, otetaan siitä kaikki irti :happy:
 
Noniin eli nyt synnytyksestä 2 viikkoa, turvotukset lähtenyt ja maidon tulo tasaantunut. Painoa 87kg ja pudotettavaa 18kg jos haluan päästä normaalipainoiseksi.
Herkut ajattelin nyt poistaa ruokavaliosta ainakin arkisin ja alkaa taas kävelemään enemmän :)
 
Mie voisin hypätä tänne mukaan. Tiputettavaa noin 30kg, jotta onhan siinä tekemistä...

Alkuun meen noilla ateriankorvikkeilla osittain(kaikki mahdoton ja mahdollinen kokeiltu ja mikään ei oo loppupeleissä onnistunut) Noita oon nyt viikon käyttäny ja vaikuttaa et tää sopis mulle, syön siis noita ja jonkun verran kasviksia, hedelmiä, marjoja ja proteiinia lisäksi. Tässä siis opettelen oikeasti sitä oikeaa annos kokoa ja ruuan laatua, noi on vaan helppo apu tähän.
 
Kuinka teillä muilla on ihranhävitysprojekti mennyt?
Kauhistuin tänään vatsassa kovaa kohtaa, mietin mikä mun maksalle on tullut(ollut vähän kipuja siellä päin viime päivinä).. Mutta ne oli vatsalihakset :hilarious:.. Ei oo tuntunut pariin vuoteen kaiken pehmeän alta. Ei olis enää kun - 2kg alkuperäiseen tavoitteeseen! Täytynee vetää heti kerralla vähän paremmaksi kun 10 viikostakin aikaa jäljellä vielä yli puolet :happy:. Onhan magee tunne kun ei polvia pakota tai housunnappi kiristä. Jaksaa kanniskella taaperoksi kääntyvää vauvaakin paljon paremmin.
Tsemppiä kaikille, loppuelämä on hyvä kannuste tässä hommassa :happy093.!
 
Kuinka teillä muilla on ihranhävitysprojekti mennyt?
Kauhistuin tänään vatsassa kovaa kohtaa, mietin mikä mun maksalle on tullut(ollut vähän kipuja siellä päin viime päivinä).. Mutta ne oli vatsalihakset :hilarious:.. Ei oo tuntunut pariin vuoteen kaiken pehmeän alta. Ei olis enää kun - 2kg alkuperäiseen tavoitteeseen! Täytynee vetää heti kerralla vähän paremmaksi kun 10 viikostakin aikaa jäljellä vielä yli puolet :happy:. Onhan magee tunne kun ei polvia pakota tai housunnappi kiristä. Jaksaa kanniskella taaperoksi kääntyvää vauvaakin paljon paremmin.
Tsemppiä kaikille, loppuelämä on hyvä kannuste tässä hommassa :happy093.!

Ihan mahtavaa! :gen014
 
Hienoa lambi!!

Mulla herkkulakko on pitänyt yllättävän hyvin, ei siis ole tehnyt edes mitään mieli. Toki vasta vajaa 2 viikkoa takana, mutta silti. (terveellistä) ruokaa kyllä mennyt sitten senkin edestä. Vaunulenkillä 4-8km nyt kevätsäässä tullut käytyä päivittäin. Toivottavasti sää pysyykin hyvänä niin tekee mieli ulkoilla.
 
Täällä tarvitaan nyt tiivistä tsemppaamista! Minulla oli aiemmin tavoitteena pudottaa hiljakseen 8 kiloa . Kävin oikein ravitsemusterapeutilla ja fysioterapeutilla, ohjeeksi sain lisätä syömistä ja liikkua mieluisalla tavalla kolmesti viikossa. Toimin ohjeiden mukaan, vaikka epäilin, että tulosta ei noilla neuvoilla synny. No syntyi! Tänä aamuna olin kuusi kiloa painavampi kuin aloittaessani painonpudotuksen, joten nyt pudotettavaa on 14kg.

Ajattelin, että en todellakaan käy kysymässä yhdeltäkään asiantuntijalta mitään vinkkiä, vaan luotan ihan matematiikkaan. Pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa. Syököön ravitsemusterapeutti itse omat leipänsä!!

Olen siis tänään alkanut kirjata ylös kaikki syömiset. Vaviskaa läskit, minä löydän piilevän hoikkuuteni ehkä jopa vielä tänä vuonna!
 
Mun herkkulakko silloin aiemmin toi tulosta n. -4kg muutamassa viikossa. Valitettavasti ei sen enempää kestänyt ja tullut mätettyä herkkuja ihan hirveä määrä, lähes joka päivä :oops: Kiitos imetyksen ei paino sentään ole nousut vaan pysynyt nyt melkein 3kk samassa.
Viikko sitten otin itseäni niskasta kiinni ja sokerikoukku taas katkaistu. Ihanaa kun ei tee enää mieli kuin ruokaa, nyt jos saisi taas edes jotain tulosta niin pitkään kun motivaatiota riittää. Ollaan nyt ainakin pari viikkoa mökillä, eikä kauppa kovin lähellä, joten pitäisi hyvin onnistua. Edelleen siis n. 14kg pudotettavaa.
 
Takaisin
Top