Miehen tuleva ex

  • Ketjun aloittaja Miehellä suhde
  • Aloituspäivämäärä
M

Miehellä suhde

Vieras
Ei ole provo. Tutustuin muuan paikassa mieheen useita kk sitten. Tapailtiin ystävinä ja mutkien kautta päädyttiin harrastamaan ihanaa seksiä. Meillä tuntuu olevan jatkuvasti teinimäinen tarve olla toistemme kanssa. Ongelma on että hän asuu toisen kanssa. Korona on hidastanut lähtöä. Tarkoitus on että hän muuttaa pois sieltä. Ja nyt meinasi olla jo kiirekin. Tein haalean plussan viikonloppuna. Pieni paniiki ja sitten se onni. Kummallakaan ei ole ennestään omia. Ja miehen aiemmasta suhteessa he eivät edes halunneet lapsia. Tuntuu kuitenkin hyvältä että mies ei ollut pahoillaan, sillä olin henkisesti varautunut että hän pyytäisi keskeytystä.

Mietin vain voiko tuo ex mustamaalata minua miehen suvulle kuinka paljon. Ei tämä ihanteellinen alku ollut. Mutta ehkä tulevaisuus on parempi.
 
Tottakai hän voi mustamaalata. Ja varmaan niin tekeekin. Sinä olit kuitenkin se joka rikkoi heidän parisuhteen ja nyt odotatte lasta hänen selän takana. Ja ihan yhtä lailla miehen syy myös, hän oli rikkoja myös, mutta minä ainakin rehellisesti kertoisin eron tullessa miehen suvulle et mitä on tapahtunut. Suku sitten itse tehköön päätöksen ovatko teidän "puolella" vai ei. Pettäminen ja selän takana puuhailu on raukkamaista paskaa ja jos mies ei tunnusta tyttöystävälleen (ilmeisesti ei ole vielä niin tehnyt) niin pidän häntä totaaliluuserina ja pysyisin kaukana itse sellaisesta miehestä.
 
Rehellisesti sanottuna sontaa tulette kumpikin saamaan tuosta niskaansa. En usko, että siltä voi välttyä. Vaikka he olisivatkin olleet eroamassa, ei ero ole vielä tapahtunut. Sanonta "Niin makaa kuin petaa" pätee tässä. Jos nyt olette aloittamassa yhteistä tulevaisuutta perheenä, niin kestätte tuon ja kannatte myös vastuunne (ja leiman) teoistanne. Asian vähättelyllä, piilottelulla jne. ei pitkälle pötkitä ja rehellisyyttä arvostetaan enemmän.

Hienoa, että lapsi on kuitenkin iloinen yllätys. Onko miehesi siis halunnutkin lapsia, mutta tässä toisessa suhteessa se ei ole ollut mahdollisuus naisen puolelta? Se on kuitenkin ihan päteväkin syy erolle. Vai muuttuiko nyt vain miehesi mieli?

Suosittelen juttelemaan tilanteesta avoimesti myös neuvolan puolella. Jos suvun ja ystävien reaktiot stressaavat ja hiertävät välejänne liikaa niin matalalla kynnyksellä juttelemaan johonkin, sillä pian elämänne mullistuu kertaheitolla lisää.
 
Samaa mieltä kuin edelliset. Plus toivottavasti mies todella eroaa etkä jää yksin.. näitäkin on nähty
 
Tuossa tilanteessa kyllä varautuisin pitämään lapsen yksin. Oli korona tai ei, niin parisuhteesta pääsee pois muuttamalla ja siihen ei korona vaikuta.

Onnea joka tapauksessa odotukseen! Lapsi on aina täydellisen ihana, vaikka olosuhteet olisivat epätäydelliset.
 
Niin, pelko on tässä kohtaa se, että mies on pitänyt sinua vain hoitona, eikä hänellä ole tosiasiassa pienintäkään aikomusta jättää avopuolisoaan. Sanoja voi sanoa paljon, tällaisessa tilanteessa vain teot merkitsevät. Eli jos avopuolison jättäminen on mieheltä pelkkää puhetta, niin yksinhuoltajan tulevaisuus kannattaa hyväksyä mahdollisimman äkkiä ja valmistautua siihen niin henkisesti kuin käytännön järjestelyjenkin kannalta. Suomessa yksinhuoltajanakin pärjää, eikä onnellisuus ole perhemuodosta kiinni. Tsemppiä! :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top