Vahva plussa todella varhain?

Unitupuna

Vauhtiin päässyt keskustelija
Marraskuiset 2021
Joulukuiset 2024
Otsikon mukaisesta onnistun taas stressaamaan. Olen ihan liian huolestunut, onko kaikki ok, joten ajattelin kysyä vertaiskokemuksia.

Eli, mulla DPO9 herkällä heikko, mutta selkeä plussa (tosin herkkä testi), joka vahvistunut nyt jo "leffaviivoiksi" normaalissa testissä, vaikka DPO on vasta 13 ja huomenna pitäisi menkkojen vasta alkaa.

Onko joillain muilla ollut todella vahvoja plussia tosi varhain ja onko ollut normaali raskaus? Huolestuttaa se rypäleraskaus nyt kauheasti.

Kuvassa jossa yksittäinen testi, on tän päivän testi (PC 20 IU herkkyys) eli DPO13. Toisessa kuvassa eiliset DPO12 sama pc:n testi sekä ovulaatiotesti.
 

Liitteet

  • IMG_20210225_195824.jpg
    IMG_20210225_195824.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 162
  • IMG_20210224_222415.jpg
    IMG_20210224_222415.jpg
    39 KB · Katsottu: 204
Huomasin, että tän päivän testi näkyy vähän epäselvästi, joten pienensin tuon kuvan...
 

Liitteet

  • IMG_20210225_211149.jpg
    IMG_20210225_211149.jpg
    25.4 KB · Katsottu: 125
Tässä ylempänä DPO9 (iltapissa) ja alempana DPO10 testit (otettu aamun ekasta). Unohtui noihin aiempiin kuviin edes mainita, että iltapissoja ovat eli aamupissasta olisivat varmaan vielä vahvemmat, mikäli mahdollista.
 

Liitteet

  • IMG_20210222_084653.jpg
    IMG_20210222_084653.jpg
    24 KB · Katsottu: 122
Moikka. Mulla mielestäni aika vahvat viivat aikasessa. Tänään 4+0 ja dpo 13, 14 tai 15. Ja aikasin sain jo plussan. Pc liuska ja puikko kuvassa. En tiedä vielä mikä tilanne mutta 8.3 on varhaisultra et nähään onko oikee paikka edes kun kohdunulkoinen takana.
 

Liitteet

  • 20210226_131955~2.jpg
    20210226_131955~2.jpg
    31.9 KB · Katsottu: 227
Minulla Pregcheck on aina vahvistunut nopeasti, eikä raskauksissa ollut mitään outoa. :confused005
 
Mullakin kohdunulkoinen taustalla! Mieheni (lääkäri) järkeili et ei pitäis olla kohdunulkoinen, kun siinä hCG nousee sen verran hitaasti, et ei varmaan olisi vielä näin vahva plussa tässä kohtaa. Muillakin merkeillä on vahvaa plussaa näyttänyt mulla! Mua pelottaa kans, ettei vaan merkitsisi kaksosia... Kiitos vastauksistanne, rauhoittavat hieman!
 
Mulla unitupuna vahvistu testit tosi hyvin KU:sessa ja olivat tosi tummia plussia. Hcg veressä myös nousi normaalisti aluksi kunnes yhtäkkiä olikin laskenut.
 
Noh voi harmi! Toivottavasti nyt ei kummallakaan kuitenkaan olis KU! Mulla varhaisultra vasta 16.3. ja siihen on ikuisuus...
 
Noh voi harmi! Toivottavasti nyt ei kummallakaan kuitenkaan olis KU! Mulla varhaisultra vasta 16.3. ja siihen on ikuisuus...

Onko sinulla sataprosenttisen varma tieto ovulaatiopäivästä? :) Ettei ole voinut olla aiemmin? Mutta vaikka ei olisikaan, raskaushormonin erittyminen on yksilöllinen juttu ja on varmasti ihan normaalia saada vahvahkoja plussia aiemminkin kuin tavanomaista on.
 
Tikutuksen perusteella, sain plussan tosin aamulla ja laskin sen päivän DPO-1, mutta toki ovulaatio olisi voinut olla jo samana iltana...
 
Mulla tässä viimeisimmässä raskaudessa testi oli aluksi paljon tummempi kuin edellisissä raskauksissa, joten ei tullut ultrassa yllätyksenä, että oli alkanut kaksosraskautena, mutta toinen oli keskeytynyt heti alussa.
 
Mä kävin verikokeessa rv 4 + 2. Hcg oli 500. Raskaustestien herkkyys on 10-25 eli tietysti viivakin on liuskassa vahva. Kun rv ylittää 4 + 0, niin hcg-arvo on jo satasia. Se on normaalia eli vahvoista viivoista ei tarvitse huolestua. Hcg:n viitearvojen väli on tosi laaja. Toki vereen erittyy hcg:tä enemmän kuin virtsaan. En silti olisi huolissani :) Ennemminkin jos viivat olisivat vaaleat tai vaalenisivat niin sitten huolestuisin.
 
Takaisin
Top