Raskaaksi 2019

Nah, olen ihan lopen kyllästynyt näihin menkkoihin. Aiemmin ovat kestäneet 3-4 vrk ja niistä viimeinen päivä ollut tiputtelua. Nyt mennään jo kp5 ja loppua ei näy.

Olen itse tullut siihen tulokseen, että tämä lisääntyminen on kyllä jostain tähtien asennosta ym. kiinni. Tein gradua alkiolabrassa aikanaan ja se vain vahvisti käsitystä. Meillä kasvoi yhdessä vaiheessa tosi heikosti (naudan)alkiot ja kaikki järkeen käyvät syyt testattiin ja mikään ei auttanut. Lopulta tyhjennettiin koko labra: reagenssit roskiin ja uudet tilalle, kaikki tilat ja laitteet ym. desinfioitiin jne. Ja sitten ne vain jostain syystä alkoi taas kasvaa. o_OGraduohjaaja sanoi, että tämä on ihan normaalia muutaman vuoden välein. Että koskaan ei selviä missä oli vika mutta jossain oli.
No, siitä opittiin ainakin se, että vaikka mukamas labra olosuhteissa voidaan hallita kaikkea niin alkiot ei silti vain tottele. Joten mitenkähän voi kuvitella onnistuvansa luonnossa, jossa ei voi kontrolloida juuri mitään...:banghead:
 
Tänään tuli postissa kirje verikokeista: "6.11 otetuissa verikokeissa hb143, estradioli 0.17, FSH 7.9, LH 7.7 ja AMH peräti 8.13 viitaten erittäin hyvään munasarjakapasiteettiin."

:troll:
 
Oon säästänyt kaikki apteekin kuitit, niin tässä on korvauksen jälkeen maksanut gonal f 300iu 70,31€, gonal f 900iu 184,61€, fyremadel lääkkeet 65,37€. :grin Ovitrelle 50,78€ ja siitä ei siis korvauksii saa. Hah joo oon aika varma et tuun höpöttää tänne kyllästymiseen asti noita ivf juttuja:laughing002 perästä tuut ja voitas vaiks vihdoin plussata? :Heartred



Kiitos! :) ja joo nyt niitä plussia! :p
 
Hitto oon tampereella pikkujouluissa ja en ottanu ovistestejä mukaan kun aattelin että se on kuitenkin maanantaina niin testaan aitte sunnuntaina kotona, mitta hitto mitkä halut ja limat suunnittelen just että miten saisin ostettuu tikkuja niin ettei työkaveri saa tietää... on mullakin ongelmat :wtf:
 
Pitäisköhän testaa jos pääsee alkion siirtoon asti:grin

No todellakin!!!

Joo siis joskus kuulin ja tänään googletin vielä pikaisesti, liittyy siihen kun alkion siirron jälkeen pitäisi syödä suolaista, Vichyn juomisen olen kuullut myös (mutta en tykkää siitä), mulle käy hyvin mäkkiruoka :hilarious:

Ei oo kyllä mitään oloja. Jos ei ala 5pvän sisällä tulemaan niin paniikki iskee taas. Toisaalta kiva, ettei luget enää aiheuta niin hirveitä oireita (ainakaan vielä) kuin ekalla kerralla. Siis ovitrellestä on rinnat kipeät ja vähän turvottaa, mutta mahassa ei tunnu oikein mitään.
Mutta miksipä nytkään plussais kun ei ennenkään.
Kiva päästä ivf jonoon, mutta ahdistaa se aika ennen sitä, ei pysty tekemään mitään raskautumisen edesauttamiseksi. Paitsi yhteen kiertoon löytyy letrot, ja toki yksityisellä voisi inssissä käydä odotellessa..mutta silti :inpain: toivotaan ettei ole montaa kuukautta ennen ivf..
Ja jos korona sulkee julkisen, mennään yksityiselle ivf :nailbiting::wideyed: tai näin itse ajattelen :hilarious:
 
Mä en oikee tarkkaan ees tiiä, vissiin jenkeissä yleistä et vedetää mäkkärin ranuja siirron jälkee? :p

Siellä nyt muutenkin taidetaan tykätä mäkkärin ranskiksista:hilarious: mies teki niin suolaista kalakastiketta, että olo varmaan mun vuoden suolat siinä:nailbiting: onneksi mä olen meillä yleensä se, joka tekee ruokaa:laughing002

Ei oo mullakaan oireita. Sama ovitrellesta johtuva tissikipua vaan.
 
Oon ymmärtäny, että ne ranut liittyy siihen että suola sitoo nestettä ja punktion jälkeen pitää saada riittävästi nestettä. Somesta kun googlaa kansainvälisiä ivf-hastageja niin tulee aika paljon näitä ”after this we’re getting fries”, myös t-paitoina.:grin
 
Oon ymmärtäny, että ne ranut liittyy siihen että suola sitoo nestettä ja punktion jälkeen pitää saada riittävästi nestettä. Somesta kun googlaa kansainvälisiä ivf-hastageja niin tulee aika paljon näitä ”after this we’re getting fries”, myös t-paitoina.:grin

Edit. Kokeilkaapa muuten googlata somesta.:hilarious::hilarious:
 
Mua ahdistaa sikana että tässä viikon sisään jompikumpi minä tai mies sairastutaan flunssaan tai koronaan:shifty: ollaan kyllä oltu vaan kotona ja töissä, ja kauheet vitamiini annokset vedetää päivittäin. Kai sitä alitajuisesti pelkää viime metreille asti et joku kusee.

Mä niin toivon et plussaatte nipa ja jann:love022:Heartred
 
Mua ahdistaa sikana että tässä viikon sisään jompikumpi minä tai mies sairastutaan flunssaan tai koronaan:shifty: ollaan kyllä oltu vaan kotona ja töissä, ja kauheet vitamiini annokset vedetää päivittäin. Kai sitä alitajuisesti pelkää viime metreille asti et joku kusee.

Mä niin toivon et plussaatte nipa ja jann:love022:Heartred

Kiitos :Heartpink toivon myös. Varmaan tämä nega ottaisi eniten koville, koska viimeinen hoitokierto..:arghh:

Ja tiedän tuon tunteen, nyt ei tod saisi tulla kipeäksi! Toivotaan että kaikki menee hyvin :smiley-angelic001
 
Kiitos :Heartpink toivon myös. Varmaan tämä nega ottaisi eniten koville, koska viimeinen hoitokierto..:arghh:

Ja tiedän tuon tunteen, nyt ei tod saisi tulla kipeäksi! Toivotaan että kaikki menee hyvin :smiley-angelic001

Mulla otti aika koville kun viimisestä inssistä nega, jotenkin kun lääkärikin oli niiiiin toiveikais. Kyl vitutti:grin mutta parempi onni teillä saa luvan olla:Heartred
 
Takaisin
Top