Plussa vai ei?

Mutter sitä tosiaan itekki pelkään, oon toisen munatorven jo menettäny sen takia niin pelkään kamalasti että toinenki menee..
 
Huh tulos 46, eli laskussa on mutta ärsyttävän hitaasti...

Mulla myös hcg:n lasku on ollut tosi hidasta, ensin laski nopeasti parissa viikossa sieltä 22000 -> 22 mutta sen jälkeen on tippunut parin viikon välein hitaasti -> 15 -> 7.. Eilen oli toi 7 eli pikkuhiljaa alkaa olla viitearvoissa
 
 Toiveikkaana odotellaan huomista testailua :) sunnuntaina pitäis alkaa menkat.
 

Liitteet

  • IMG_20201126_203213.jpg
    IMG_20201126_203213.jpg
    12 KB · Katsottu: 177
  • IMG_20201127_064441.jpg
    IMG_20201127_064441.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 161
Mulla keskiviikkona olisi pitänyt alkaa mutta ei alkanut. Tulee vaan todella niukasti vaaleanpunaista ja valkovuotoa sekaan ja sitä vaan paperiin välillä että en sitten tiedä.
Pahoinvointia on, närästys, kauhea väsymys.
Testasin maanantaina ja en ollut varma oliko vaan viivanpaika. En uskalla testata taas kun en halua pettyä ehkä menkkat tulossa kun tuolaista vaaleanpunaista kerran on...
 
Moi
Tein eilen illalla clearbluen joka antoi plussan, nyt aamusta halusin vielä aamupissasta tehä liuskat rfsu Punanen, jouduin tekemään kaksi koska eka oli nega, myös toinenkin näytti sitten nega. Kumpaahan testiä pitäisi uskoa. Oon lukenut paljon kuraa rfsu tikuista mut voiko ne oikeasti olla noin huonoja, uskon...siis haluan uskoa että clearblue on enemmän oikeassa. Ja kyllä täällä normaali aamu-uninen onkin sitten hereillä jo 5.30 :wtf:
 
Moi
Tein eilen illalla clearbluen joka antoi plussan, nyt aamusta halusin vielä aamupissasta tehä liuskat rfsu Punanen, jouduin tekemään kaksi koska eka oli nega, myös toinenkin näytti sitten nega. Kumpaahan testiä pitäisi uskoa. Oon lukenut paljon kuraa rfsu tikuista mut voiko ne oikeasti olla noin huonoja, uskon...siis haluan uskoa että clearblue on enemmän oikeassa. Ja kyllä täällä normaali aamu-uninen onkin sitten hereillä jo 5.30 :wtf:

Minkä ClearBlue testin teit? Niitä on herkkiä, ja tavallisia eli 25mIU. Mä sain kanssa heikon plussan Plus testillä vklna. Siinä oli testiajalla plus merkki. Muut testit negaa. Haamuja olen saanut mutta ei ole vahvistuneet... Ja digitesti eilen aamupissasta negatiivinen. Nyt tein RFSU liuskan ja Pregcheckin, niissä taas näkyy haamua. En ole koskaan saanut väriä Pregcheckiin. Viivanpaikka ei siis pitäisi olla... Mutta menkat oli vko sitten joten uskon enemmän silti Digitestiä. Toivom varmasti vain niin kovin että uskon olevani vaikka järki sanoo en ole.
Tässä RFSU liuska, joka ennen plussan antanut suurinpiirt. 4+-5+ viikoilla.
IMG_20201128_103618.jpg
ja Pregcheck
IMG_20201128_093900_1-01.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Moi
Tein eilen illalla clearbluen joka antoi plussan, nyt aamusta halusin vielä aamupissasta tehä liuskat rfsu Punanen, jouduin tekemään kaksi koska eka oli nega, myös toinenkin näytti sitten nega. Kumpaahan testiä pitäisi uskoa. Oon lukenut paljon kuraa rfsu tikuista mut voiko ne oikeasti olla noin huonoja, uskon...siis haluan uskoa että clearblue on enemmän oikeassa. Ja kyllä täällä normaali aamu-uninen onkin sitten hereillä jo 5.30 :wtf:

Hyvin voi olla ettei se rfsu vaan näytä vielä sulla. Mikä dpo sulla on? Toisilla myös vasta aamun toka pissa antaa vahvemman viivan, vaikka testiohjeissa kehotetaan tekemään ekasta. Esim. minulla vaikuttaisi olevan näin että 2. pissa näyttää viivan paremmin suht aikaisilla dpoilla :)
 
Minkä ClearBlue testin teit? Niitä on herkkiä, ja tavallisia eli 25mIU. Mä sain kanssa heikon plussan Plus testillä vklna. Siinä oli testiajalla plus merkki. Muut testit negaa. Haamuja olen saanut mutta ei ole vahvistuneet... Ja digitesti eilen aamupissasta negatiivinen. Nyt tein RFSU liuskan ja Pregcheckin, niissä taas näkyy haamua. En ole koskaan saanut väriä Pregcheckiin. Viivanpaikka ei siis pitäisi olla... Mutta menkat oli vko sitten joten uskon enemmän silti Digitestiä. Toivom varmasti vain niin kovin että uskon olevani vaikka järki sanoo en ole.
Tässä RFSU liuska, joka ennen plussan antanut suurinpiirt. 4+-5+ viikoilla. View attachment 96614ja Pregcheck View attachment 96615

Tein sen normaalin 25mlU. Näytti testiajan jälkeen plussan, eli sen jälkeen kun ne ajanotto viivat hävinneet. Aamusta noi rfsu liuskat aivan valkoisia, ei edes haamuja.. pitää testailla lisää
 
Mulla dpo15 nyt. Enpä tiennyt tota kun ohjeissa tosiaan lukee aamun eka.. teenpä lisää testejä siis :woot: vitsi kun toivoo niin mutta epävarma kun testit näyttää mitä sattuu
 
Tein sen normaalin 25mlU. Näytti testiajan jälkeen plussan, eli sen jälkeen kun ne ajanotto viivat hävinneet. Aamusta noi rfsu liuskat aivan valkoisia, ei edes haamuja.. pitää testailla lisää

Mulla oli viimeisimmässä raskaudessa niin, että sain ihan alussa paljon vahvempia viivoja illalla kuin aamulla. Ihmettelin sitä mutta kävi ilmi, että monilla muillakin oli mennyt alussa ihan samalla tavalla, että illalla näytti vahvempaa plussaa :)
 
Tein sen normaalin 25mlU. Näytti testiajan jälkeen plussan, eli sen jälkeen kun ne ajanotto viivat hävinneet. Aamusta noi rfsu liuskat aivan valkoisia, ei edes haamuja.. pitää testailla lisää

Ok eli teit siis tavallisen vai digitaalisen? Niitä on montaa erilaista. ClearBlueta siis. Joo tuo RFSU antaa monille epäselviä vastauksia. Itsekin testailen edelleen. Kunnes saan selvästi varmuuden. En ymmärrä miksi sain nytkin haamut. Noilla 25mIU. Voi olla että oli viivanpaikka mutta se oli sävyltä punertava ei valkoinen...
 
Ok eli teit siis tavallisen vai digitaalisen? Niitä on montaa erilaista. ClearBlueta siis. Joo tuo RFSU antaa monille epäselviä vastauksia. Itsekin testailen edelleen. Kunnes saan selvästi varmuuden. En ymmärrä miksi sain nytkin haamut. Noilla 25mIU. Voi olla että oli viivanpaikka mutta se oli sävyltä punertava ei valkoinen...
Mut eikö sulla tullut jo selkeä tulos kun digi näytti negaa. Ja kun ne menkatkin tuli. En oikein nyt ymmärrä.
Odotatko kaikkien kymmenien nega-testien ja menkkojen jälkeen, että se plussa vielä tulee. Ikävää, mutta kyllä tää nyt näyttää siltä, että et ole raskaana. Säästäisin nuo raskaustestit tähän uuteen kiertoo, joka on kohta jo puolivälissä.
 
Mut eikö sulla tullut jo selkeä tulos kun digi näytti negaa. Ja kun ne menkatkin tuli. En oikein nyt ymmärrä.
Odotatko kaikkien kymmenien nega-testien ja menkkojen jälkeen, että se plussa vielä tulee. Ikävää, mutta kyllä tää nyt näyttää siltä, että et ole raskaana. Säästäisin nuo raskaustestit tähän uuteen kiertoo, joka on kohta jo puolivälissä.

Ok. Voi se digikin olla väärässä. Mulla oli viime raskaudessa. Se mittaa 25mIU. No joka tapauksessa olen myös ovulaatiotestejä yrittänyt iltaisin. Näytti kerran kp6 punertava viivaa, seur.iltana katosi. Nyt eilen todella haaleaa viivaa. Ovulaatiota odotellen. Luin että kun plussa pärähtää ovistestiin on jo myöhäistä. Eli ennen sitä pitää yrittää. Ne testit on siihen että näkee ovuloiko ylipäätään käteviä. Itse ajattelin tsekata joka ilta kiertopv 6 eteenpäin tummeneeko viiva. Ja yrittää tietty raskautta.
 
Ok eli teit siis tavallisen vai digitaalisen? Niitä on montaa erilaista. ClearBlueta siis. Joo tuo RFSU antaa monille epäselviä vastauksia. Itsekin testailen edelleen. Kunnes saan selvästi varmuuden. En ymmärrä miksi sain nytkin haamut. Noilla 25mIU. Voi olla että oli viivanpaikka mutta se oli sävyltä punertava ei valkoinen...

Digitaalisen tein. Luin jostain että apteekin omat testit olisi tarkkoja ja aika luotettavia, kannattaako sellainen käydä vielä ostamassa vai murehdinkohan liikaa :smiley-angelic006
 
Digitaalisen tein. Luin jostain että apteekin omat testit olisi tarkkoja ja aika luotettavia, kannattaako sellainen käydä vielä ostamassa vai murehdinkohan liikaa :smiley-angelic006
Ok,mullekin näytti kesäkuussa digitaalinen negatiivista vielä vaikka olin jo 5.llä viikolla,mutta seuraavana aamuna oli plussa. Mulla ei ole mitään suosikkitestiä,vaikka tuo RFSU liuska kun on edullinen niin usein tarttunut mukaan kaupasta eli sitä suosin,täällä monet pitää Pregcheckistä joka maksaa myös 2€ 2kpl paketti. Edullinen. Kuo ei ole tosin yhtä herkkiä ja herkistä mäkin suosittelen apteekin omaa apteq tai Apteekki Ultraa..tosin sain sillä jsk väärän plussan. Ja se oli epäselvä tulkita koska oli pyöreä ikkuna josta tuli heijastusta.
 
Takaisin
Top