Tyttö vai poika?

Kiinalainen kalenteri näyttää poikaa. :) Esikoisesta kalenteri ainakin piti paikkansa :wink
 
Kalenteri näyttää tyttöä, mutta testi poikaa.

Mutta onko tossa kalenterissa otettu huomioon se, että jotenkin se äidin ikä laskettiin eri tavalla? En muista mikä se juttu oli, mutta joskus olen katsonut sellaista kalenteria, jossa äidin ikä laskettiin jotenkin ”kiinalaisittain” :grin
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulis tyttö ja toisen testin mukaan poika joten kai tässä täytyy vielä jännittää:wideyed::hilarious:
 
Testit näyttää poikaa, saapi nähdä. Itellä ei oo mitään aavistuksia kumpaankaan suuntaan. Mies sanoo, että poika tulossa. Voishan se olla kiva, jos olis samaa sukupuolta ton kuopuksen kanssa, joka siis on poika. Ikäeroa tulis näillä näkymin n. 2v1kk.. Toisaalta tyttökin olis kiva. Molempia kuitenkin löytyy tasaisesti meidän perheestä, joten kaikki käy!
 
Kiinalaisen mukaan poika. Toivoisin poikaa kyllä, mutta siihen on niin pitkä matka ettei uskalla edes haaveilla :Heartblue
 
Kiinalainen kalenteri veikkaa poikaa, samoin toinen testi. Itellä ei oikein mitään fiilistä vielä, mies toivoo poikaa :)
 
Testi veikkaa poikaa ja kiinalainen tyttöä. Rehellisesti sanoen toivon tyttöä, nyt kun jo molemmat ennestään löytyy.. :hilarious: Siis molemmissa ollut puolensa ja puolensa.. Tarkemmin kun miettii, niin ei sillä oikeasti väliä ole, kumpi tulee..:Heartblue:Heartpink
 
Nyt kun uusin tuon testin teon kun vähän pidemmällä olen niin testi povasi poikaa. Aiemmin siis arvioi että kumpi vaan :joyful: Kiinalaiset tytön kannalla joten noiden yhteenveto 50/50 :p
 
Poikaa ehkä toivottaa, mutta kaikki meinaa että tyttö tulee...itekin oon kyllä sanonu jo sen parin vuoden yrittelyn ajan, että jos tulee ni tyttö tulee....
Saapa nähhä.
 
Molemmat povasi tyttöä.
Itselleni ei väliä, molemmat minulla ennestään. Mies ehkä hieman enempi poikaa, tyttö ennestään.
Tyttöni varmaan haluaisi siskon ja pojasta en osaa veikata, hänellä kun molemmat löytyy.
 
Testi näytti poikaa,kalenteri tyttöä.
Kuuden pojan äitinä,olen aika varma että on seitsemän veljestä meillä huhtikuussa :Heartred
 
Alusta asti on ollut vahva tunne pojasta. En osaa edes ajatella tyttöjen nimiä tms. koska tunne on niin vahva. Jää nähtäväksi. :)
 
Testi näytti poikaa, kiinakalenteri tyttöä, nt-ultra poikaa. Odotetaan pian vielä vahvistusta rakenneultrasta. :)
 
Kiinalainen kalenteri lupasi tyttöä, mutta poika tuli. Esikoisen kohdalla lupasi poikaa ja tuli tyttö :hilarious:
 
Takaisin
Top