Palautetta ja ideoita!

Minustakin kieltämättä outoa, jos johtuu evästeistä, kun selvästi useammalla niitä alkanut tulemaan. Mutta aloitetaan siitä ja jos niitä yhä tulee ja evästeet on sallittu laitan lisää palautetta eteenpäin. Mutta hyvä jos tänään ei ole enää tullut. :) Ilman muuta kannattaa sanoa, jos sama jatkuu.
 
Mulla edelleen tulee joka kerta ja evästeet hyväksytty. Tulee jokaisen ketjun avatessa uudelleen. Todella ärsyttävää. Eipä näitä jaksaisi enää siksi availlakaan.
 
Mulla edelleen tulee joka kerta ja evästeet hyväksytty. Tulee jokaisen ketjun avatessa uudelleen. Todella ärsyttävää. Eipä näitä jaksaisi enää siksi availlakaan.

Pistin tiedon eteenpäin. Pahoittelut ongelmasta. Toivottavasti ne saadaan pian tulemaan vain kerran päivässä kuten pitäisi.
 
Kannattaa laittaa joku mainostenesto päälle. Mulla on Adblock plus, toimii puhelimessa ja tietokoneessa.
 
Taas tämä homma alkaa että joka sivun latauksella tulee mainos :lurking:
No niin, nyt niistä mainoksista, pahoittelen vastauksen viivästymistä. :) Foorumilla siis tulee ja on tarkoitus tulla mainos aina kerran "per sessio". Joka sivun latauksella mainoksia sen sijaan ei ole tarkoitus tulla. Ovatko evästeasetukset kunnossa?
 
Täälläkin pomppaa koko sivun kokoinen mainos eteen kun avaa sivun. Siis esim. jos avaan pari ketjua välilehtiin niin jokaiselle välilehdelle levahtaa se sama mainos ja pari kertaa saa huitoa äksää ennen kuin poistuu. Kieltämättä pikkuisen ärsyttävää.
 
Ferrion mainos pompahtaa esiin joka kerta kun avaa sivuston. Luulis että siinä olis joku raja, mutta ei näköjään ole. Sellainen punainen koko sivun kokoinen mainos.
 
Ferrion mainos pompahtaa esiin joka kerta kun avaa sivuston. Luulis että siinä olis joku raja, mutta ei näköjään ole. Sellainen punainen koko sivun kokoinen mainos.
Hei!

Kiitos viestistä, laitoin palautetta eteenpäin, josko saataisiin vähän harvemmin mainos näkymään.:)
 
Uusi ulkoasu (tai siis fontti) on kiva, mutta mihin katosivat ne kaikki vanhat, hyvät hymiöt? Anxious Face With Sweat Luulen, että moni muukin saattaa niiden perään haikailla..

Edit: Ja siis eipä tuo uusi hymiökään nyt näemmä oikein toiminut..
 
Uusi ulkoasu (tai siis fontti) on kiva, mutta mihin katosivat ne kaikki vanhat, hyvät hymiöt? Anxious Face With Sweat Luulen, että moni muukin saattaa niiden perään haikailla..

Edit: Ja siis eipä tuo uusi hymiökään nyt näemmä oikein toiminut..
Hei!

Kiitos viestistäsi. :) Kaikki uudistuksista eivät vielä ole valmiita, hymiövalikoima ei ole lopullinen.

Terveisin ylläpito
 
Uusi ulkoasu (tai siis fontti) on kiva, mutta mihin katosivat ne kaikki vanhat, hyvät hymiöt? Anxious Face With Sweat Luulen, että moni muukin saattaa niiden perään haikailla..

Edit: Ja siis eipä tuo uusi hymiökään nyt näemmä oikein toiminut..
Tätä samaa minäkin tulin metsästämään, että missä kaikki vanhat hymiöt ja vain kasa uusia (surkea valikoima) jäljellä :D Muuhun nyt tottuu varmaan, vaikka onkin pistävän kirkas tämä uusi tausta, mutta surkeaa jos hymiövalikoimaksi jää tuo nyt oleva.
 
Kaikki uudistuksista eivät vielä ole valmiita, hymiövalikoima ei ole lopullinen.
No minkäs takia tämmöstä sutta ja sekundaa täytyy ilmoille puskea? Käytännössä joka ikisen it-hankkeen käyttöönotto tuottaa ikäviä yllätyksiä, niin täytyy ihmetellä, miksi ihan tarkoituksella pistetään keskeneräisenä julkaisuun.

Tai ehkä kysymys pitäisi muotoilla näin nykypäivänä toisin: Kenen pomotyypin kärsivällisyys ei riittänyt siihen, että antaa it-puolelle tarpeeksi aikaa tehdä hyvää jälkeä? Paljonko taloudellista voittoa tulee siitä, että kiirehditään keskeneräinen softa käyttöön? (Veikkaan ettei yhtään, mutta asiakastyytyväisyys kärsii.)

Ja toinen juttu... Jos joku mainostaja halus tänne tän Demin keho-osion turkoosin värimaailman, niin voisko ylläpito kertoa kuka, että tiedän alkaa boikotoida tuotteita. Ja jos tää oli joku teiän oma päähänpisto, niin kipin kapin vaihtamaan väriksi joku uskottavampi. Tästä tulee mieleen lähinnä teinien "onks mun tisut ok ja onks pakko olla posliini jos jätkän nimi alkaa t:llä" juttelu, ei niinkään aikuisten asiapalsta.
 
Takaisin
Top