Varhaisultra

Me kävimme varhaisultrassa tuossa 26.8. ja lääkäri sanoi, että vastaa hyvin viikkoja. Silloin oli kalenterin mukaan kasassa 8+0 ja pituus pienellä vaihteli vähän mittaustuloksesta riippuen 1,49cm-1,54cm.
Sydän löi vauhdikkaasti ja oli asettunut ylös. Jossain tuli vastaan kuva, että jos on asettunut ylös, niin olisi poika. Saapas nähdä pitääkö paikkansa :joyful:
 
Mä kävin tänään ultrassa yksityisellä, mulla ollut veristä vuotoa useampana päivänä. Yllätys oli melkoinen kun ruudusta näkyi sykkivä sydän!

Vastasi nyt 6+1 eli pari päivää pienempää mitä menkoista laskettuna.
 
Toinen ultra takana ja siellä hän näkyi. Mittojen mukaan 7+5, kun menkkojen mukaan luultiin 8+0. Sydän siellä väpätteli ja sain kuvankin mukaani. ❤

Mulla viimeyön ollu jäätävä alavatsa ja selkäkipu ja jatkuu edelleen.
 
Käytiin nyt neuvolalääkärillä ultrassa (viime viikolla kätilöllä näkyi tyhjä raskausontelo) ja lääkärikään ei löytänyt mitään pitkän etsinnän jälkeen ja puhuttiin jo tuulimunasta yms... hän halusi vielä hakea gynen paikalle, ja gyne löysi sekunnissa raskauspussin ja alkion sykkeellä joka vastasi viikkoja 6+5!!! Onneksi hän haki gynen katsomaan vielä. :):)
 
Käytiin nyt neuvolalääkärillä ultrassa (viime viikolla kätilöllä näkyi tyhjä raskausontelo) ja lääkärikään ei löytänyt mitään pitkän etsinnän jälkeen ja puhuttiin jo tuulimunasta yms... hän halusi vielä hakea gynen paikalle, ja gyne löysi sekunnissa raskauspussin ja alkion sykkeellä joka vastasi viikkoja 6+5!!! Onneksi hän haki gynen katsomaan vielä. :):)
Ihanaa, onnea! Mikä tumpelo tollanen lääkäri on??
 
Ihanaa, onnea! Mikä tumpelo tollanen lääkäri on??

Kiitos paljon! En tajua miten vaikeesti se oli sit siellä, mut tällä gynellä meni sekuntti kun se näytti et tuossa on syke ja viikot on 6+5. Onneks hän kuitenkin haki gynen eikä laittanut vaan lähetettä sairaalaan ja tyhjennykseen. Huh!:sour: ilmeisesti kohtu on sit jotenkin vinossa...
 
Täällä kanssa ultrassa käyty, kaikki näytti hyvältä ja löytyi vahva syke :Heartred Lääkärin mukaan 7+6, omien laskujen mukaan 8+0, eli ei muuttunut paljoa arvio. :)
 
Kävin tänään ultrassa, kun eilinen verivuoto säikäytti. Syke löytyi ja vastasi rv 7+3 eli oma sekä neuvolan lasku oli pielessä ja sain kolmannen lasketun ajan. :biggrin mutta pääasia että kaikki oli hyvin :Heartred
 
Minäkin kävin tänään äitiyspolilla ylimääräisessä ultrassa ja ei löytynyt enää sykettä. Koko vastasi eilistä 8+2.
 
Kosmos ❤️

Mulla ei ole järkeviä sanoja edes, jouduin lukemaan tuon viestisi moneen kertaan. Oon niin pahoillani.
 
Minäkin kävin tänään äitiyspolilla ylimääräisessä ultrassa ja ei löytynyt enää sykettä. Koko vastasi eilistä 8+2.
Otan osaa menetykseen:Heartred koita/koittakaa puolison kanssa jaksaa ja puhua yhdessä ja erikseen.:sorry:
 
Tänään ultrassa. Niin pieni sikiö löytyi, että ei saanut oikein mitattua. Sydän siellä kuitenkin väpätti. LA selviää kuuden viikon päästä.
 
Ultra nro 3 takana
Jostain syystä mua vaan on vaikea ultrata, ainakin niin että kunnolla näkisi. Mutta siellä se liikkui ja lääkärin mukaan hyppi.
Mieskin oli mukana, totesi että kai se katkarapu siellä on, että ei hän kyllä mitään siitä kuvasta ymmärtänyt.
 
En ole käynyt varhaisultrassa mutta meidän neuvolaan on hankittu ultra mun edellisen raskauden ja synnytyksen jälkeen. Niinpä siis nopeasti ultrattiin lääkärineuvolassa viime viikolla rv 9+4. Hurjasta huonovointisuudesta ja älyttömästä bäsymyksestä huolimatta yllätys oli melkoinen kun pieniä olikin kaksi, hyvin samankokoiset ja viikkoja vastaavat... vieläkin tässä aika epäuskoisen olo, miten hitossa tässä selvitään...? Mutta, seuraava ultra kahden viikon päästä.
 
En ole käynyt varhaisultrassa mutta meidän neuvolaan on hankittu ultra mun edellisen raskauden ja synnytyksen jälkeen. Niinpä siis nopeasti ultrattiin lääkärineuvolassa viime viikolla rv 9+4. Hurjasta huonovointisuudesta ja älyttömästä bäsymyksestä huolimatta yllätys oli melkoinen kun pieniä olikin kaksi, hyvin samankokoiset ja viikkoja vastaavat... vieläkin tässä aika epäuskoisen olo, miten hitossa tässä selvitään...? Mutta, seuraava ultra kahden viikon päästä.
Vou onnea! Nyt vaan rauhallisin mielin odottelet seuraavat kaksi viikkoa:salut
 
Vou onnea! Nyt vaan rauhallisin mielin odottelet seuraavat kaksi viikkoa:salut

Kiitos! Kyllä kai sitä selviää.. meillä on entuudestaan jo kolme yhteistä lasta ja miehellä vielä kaksi lasta edellisestä suhteesta niin meitä alkaa olla kohta aika monta
 
Meillä ei ollut tarkoitus käydä varhaisultrassa, mutta yksi päivä se vain iski ettei pysty odottamaan nt-ultraa ja varasin ajan. Käytiin viikolla 10.
 
Takaisin
Top